Round anniversaries in companies require a unique setting so that they will be remembered for a lifetime. A sumptuous party, company banquet, or maybe year-round events celebrating the company's anniversary - how to organize such an event so that it turns out to be a success? We advise.
What will you learn from the article?
Organizacja jubileuszu firmowego to wyjątkowe wyzwanie, które może znacząco wpłynąć na wizerunek Twojej firmy. Czy wiesz, że dobrze zorganizowany jubileusz może wzmocnić więzi z klientami, pracownikami i partnerami biznesowymi? Warto zastanowić się, kogo zaprosić na taką uroczystość oraz czy lepiej skorzystać z pomocy specjalistów, czy zająć się organizacją samodzielnie. A może zastanawiasz się, jak znaleźć odpowiedni obiekt na jubileusz i jak zorganizować pozostałe elementy wydarzenia? W tym artykule podpowiemy, jak krok po kroku zaplanować i zrealizować company anniversary, który na długo pozostanie w pamięci jego uczestników.
Kogo zaprosić na jubileusz?
Sumptuous jubilee for the company's 15th anniversary requires appropriate guests to be invited. Not only the employees who are currently working, but also those who, for example, have retired and have contributed significantly to the company's success. Additionally, you should invite contractors and regular customers with whom we want to celebrate our success. Remember that from how you arrange company anniversary, your company's reputation will also depend.
CLICK below in the Corporate Events Configurator banner

You don't know how to organize your company's anniversary?
Report to us!
To czas, gdy możesz nawiązać kontakty i porozmawiać w kuluarach, co zaprocentuje w kolejnych latach. Uważnie dobieraj listę gości, bo ci pominięci poczują się mniej ważni od zaproszonych. W związku z tym bardzo często impreza, która miała początkowo być zorganizowana w siedzibie firmy, w końcu przenosi się do zewnętrznej sali – tylko w takim miejscu da się pomieścić i ugościć dziesiątki czy setki osób. Obiekty oddalone od centrum miasta w malowniczych okolicach dodadzą rangi Twojemu wydarzeniu, a goście będą mogli czuć się w pełni swobodnie. Zapraszamy do Dworu Korona Karkonoszy w celu omówienia szczegółów takiej imprezy. Jako event organizer z dużym doświadczeniem doradzimy najlepsze rozwiązania.
Jubileusz firmy – jak zorganizować: z pomocą specjalistów czy samodzielnie?
The company's anniversary is a solemn event requiring refinement of many aspects on the 100%. The organization of a large event for over a hundred guests requires employment event company, which will help organize the company's anniversary from A to Z. Of course, if we want to cut costs with organization and planning, we can take care of ourselves and rely on our colleagues, but then no one will be able to fully relax and focus on the event, because everyone will have an important and responsible task. Responsibility is then shared among many people, so something may go wrong easily.
Pragniemy mieć uroczyste jubilee party. Jak zorganizować zatem: z pomocą czy samemu? Jeśli jesteś szefem, który lubi mieć kontrolę nad imprezą – zleć przynajmniej przygotowanie atrakcji, potraw oraz oprawy wydarzenia. Wówczas scenariusz będzie po Twojej stronie, ale ktoś z zewnątrz zadba o menu, zatroszczy się o komfort gości i będzie koordynował atrakcje podczas imprezy.
Jak znaleźć odpowiedni obiekt na jubileusz?
Choosing an object is one of the most important issues when it comes to a company's anniversary. How to arrange the right facility? It all depends on the nature of the event. If we are celebrating the company's round anniversary, it is worth betting on a festive place that will give the rank of your event. Book a facility outside the city where the gala will last all night, and the next day guests will be able to regenerate. In such circumstances, you will also establish informal contacts with contractors and you can discuss important matters in the conference room. All this gives a professional impression, and will allow you to do many things at the same time.

Rather, do not try to organize a jubilee in the company itself. It will not be very festive, and you will have to worry about cleaning up. Also, avoid organizing company anniversaries in public green spaces. If you have an eye on a nice place to put a tent or organize a gala, check who the owner is first. For this reason, it is much safer to organize such events in the green areas of the hotel. When it comes to the company's anniversary outside, remember that you may encounter problems such as: capricious Polish weather or problems with commuting. Company trip wymaga zatem opracowania w najmniejszych szczegółach.
CLICK below in the Corporate Events Configurator banner

CLICK above in the Corporate Events Configurator banner
Company anniversary - how to organize the other elements?
When organizing the company's anniversary, one should not forget about a good menu. If the event takes place at the company's headquarters, you need to take care of reputable catering that will come with warm food. However, it is related to a considerable organization. It will be much easier for a restaurant party. Before you book a place, check the opinions about food carefully: a good menu is the basis and a guarantee of a successful event!
Interesting event attractions na jubileusz? Jak zorganizować, aby zachwycić gości? Czy gala jubileuszowa wymaga ciekawej oprawy? Zdecydowanie! Postaw na występ niszowego komika, piosenkarki czy znanego zespołu. Występ mało znanej grupy to niewielki wydatek, a zespół grający na żywo jazzowe standardy lub pianista przygrywający podczas wydarzenia zapadną wszystkim głęboko w pamięć. Jeśli jubileusz firmy ma trwać do późna, zadbaj o ciekawe przerywniki. To mogą być występy, warsztaty lub pokazy. Na naszym blogu znajdziesz gotowe podpowiedzi na temat tego, how to organize the company's 10th anniversary or what it should look like 25th anniversary of the company.
See how to organize a party – event configurator