Treść główna
COMMPLACE. We are digital natives
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2021/05/SKK_4-commplace.jpg)
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2021/04/Bartosz-Zielinski_Commplace.jpg)
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2021/10/Anna-Golawska_1.jpg)
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2021/10/Grzegorz-Mieszkalski_2-scaled.jpg)
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2022/06/Malgorzata-Knapik-Klata.jpg)
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2022/06/Karolina-Cempel.jpg)
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2022/07/Maria-Szruba_Commplace-scaled.jpg)
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2021/12/OMJ_bw.png)
![Skuteczna agencja PR](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2021/01/2021-01_COMMPLACE_ZYSKI.jpg)
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2021/01/commplace.png)
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2021/01/konfigurator-imprez.jpg)
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2020/12/dkk-impreza-firmowa-2.jpg)
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2020/12/monki-2.jpg)
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2021/01/2021-01_COMMPLACE_OFENSYWA_ver5.jpg)
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2021/01/2021-01_COMMPLACE_OBRONA.jpg)
Media piszą o nas
Nasze statystyki
- 1996 od tego roku pomagamy klientom biznesowym
- 173 kulinarne wyjazdy zagraniczne
- 1000 zrealizowanych imprez
- 50 specjalistów w sierpniu 2018 realizowało 18 imprez
- 300 marek urosło wykorzystując nasze know-how
- 360° zapewniamy pełne wsparcie w każdym z obszarów marketingu
25 lat budowania doświadczeń
PR i startegie komunikacji to obszary, w których nasze kompetencje rozwijamy już od 1996 r. Wówczas jeszcze nikt tak jak my nie wierzył w PR produktu.
Przez lata opracowaliśmy dziesiątki kampanii komunikacyjnych, które zbudowały wartość wielu firm. Nasze doświadczenie wskazuje nam kierunek na przyszłość. Ostatnie lata, to ogromny rozwój technologii w obszarze online.
Jesteśmy przekonani, że punktem wyjścia do budowania wartości firm jest strategia. W niej określamy cele, jakie w danym czasie chce osiągnąć organizacja oraz sposoby ich wypracowania i implementacji. Czym jest dobra strategia? Możemy podać książkową definicję, ale każdy przedsiębiorca doskonale wie, czy ją posiada i skutecznie realizuje.
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2020/12/placeofsales-2-1024x576.png)
Commplace - nowoczesna agencja PR i marketingu
![](https://commplace.pl/wp-content/uploads/2021/01/dzialy-1.png)
Proponujemy elastyczne modele współpracy
Facelifting strategii
Nawet najlepsze analizy i strategie wymagają konfrontacji z rzeczywistością. Już po 3 miesiącach współpracy przeprowadzamy audyt skuteczności dobranych narzędzi, założeń oraz budżetów.
Success fee
Wynagrodzenie w oparciu o wyniki kampanii – dotyczy wybranych typów naszych kampanii.
Elastyczne kampanie sprzedażowe
Określamy możliwe „zmienne” w procesie sprzedaży produktów lub usług na osi czasu. Klient może wprowadzać zmiany na zasadzie „suwaka” - w zależności od potrzeb lub sezonowości branży.
Samofinansujące się kampanie marketingowe
Model w idealnej, długofalowej współpracy z naszymi partnerami biznesowymi. Jedyne takie rozwiązanie. Zapraszamy do kontaktu.
Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?
![Bartosz Zieliński](/wp-content/themes/commplace/images/avatar-contact-box.jpg)