Usługi

Strategia komunikacji Public relations Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Kluczowe dane

  • 3 tyle obszarów zmieniliśmy w ramach projektu: system identyfikacji z nowym logo, brand desing i materiały
  • 6 miesięcy pracowaliśmy wspólnie z pionem marketingu i sprzedaży klienta nad wypracowaniem strategii
  • 24 miliardy złotych. Tyle wart jest rynek dóbr luksusowych w Polsce. *raport KMPG
  • Pobierz Case study

Historia klienta

Założenie firmy i produkcja mebli sygnowanych własnym nazwiskiem było marzeniem właściciela od lat szkolnych. Nawet wtedy nie mógł jednak przypuszczać, że jego flagowy produkt – meble kuchenne na wymiar, szybko staną się produktem cenionym przez klientów. Ten sukces zawdzięcza dbałości o detale, materiały, jakość i funkcjonalność produktów. Ich wykonanie to połączenie tradycji rzemieślniczej z nowoczesnymi wzorami i technologią.

Wnętrza projektowane w firmie to spersonalizowane projekty odpowiadające wprost na potrzeby klienta. Dziś Halupczok skupia się na rozwijaniu marki premium jak i na ekspansji sprzedaży, poszukując nowych rynków zbytu także poza granicami kraju.

CELE BIZNESOWE

Rozwój geograficzny w Polsce, otwarcia nowych salonów. Zwiększenie współpracy z architektami.

Rozwój eksportu – otwarcie salonów partnerskich w Skandynawii, Wielkiej Brytanii i w Niemczech.

Rozwiązanie

Rebranding plus nowa strategia komunikacji.

Halupczok to świat spersonalizowanych rozwiązań, które odzwierciedlą wewnętrzne pragnienia i marzenia ludzi kupujących kuchnie.

Identyfikacja DNA wartości firmy zogniskowana została wokół litery „H” jako konsekwentna komunikacja wartości marki – nazwisko jej założyciela – przy jednoczesnej odpowiedzi na potrzeby i marzenia klientów.

„Heart” jest czytelnym nawiązaniem do kuchni jako centralnego miejsca, w którym tętni życie każdego domu.
„Home” w oczywisty sposób przywodzi na myśl najlepsze doświadczenia i skojarzenia, a pozytywne emocje, wzbudzone skojarzeniem, przenoszone są na produkt.
„Human” odnosi się do indywidualnego spojrzenia na potrzeby każdego z klientów, korespondując z najważniejszymi wartościami firmy.
Zaś „Happines” skupia w sobie efekty zaspokojenia potrzeb klientów.

Rebranding – nowy claim

„Kitchens inspired by exellence”, czyli kuchnie inspirowane doskonałością to spójny, konsekwentny przekaz podkreślający najważniejsze atrybuty marki. Komunikuje o nowoczesnych, inspirujących rozwiązaniach. Jak produkty klienta, które wyróżniają się precyzją, zaskakują prostotą i elegancją.

Claim został opracowany tak, by w przyszłości w naturalny sposób hasło mogło ulec skróceniu – jeszcze bardziej akcentując ekskluzywność.

Claim marki stanowi, główny przekaz komunikacji. Poza formą kiedy występuje wraz z logo jako tagline pozycjonujący, może również występować jako osobny element brand design.

Rebranding – nowe logo

Zliftingowane po blisko dekadzie logo wciąż silnie nawiązuje do stolarskich tradycji i umiłowania rzemiosła – cech wyróżniających firmę klienta. Jednocześnie jest spójne z nowoczesną linią i wysokiej jakości technologią stosowaną przy tworzeniu produktów premium.

Inspiracją do jego stworzenia stał się techniczny rysunek wnętrza kuchennego oraz doskonałość i perfekcja tworzonych aranżacji kuchennych.

Wykorzystane produkty

Audyt marketingowy

Audyt marketingowy - analiza sposobu komunikacji i wydatków na marketing

Dowiedz się więcej

Strategia komunikacji

Strategia komunikacji w Internecie - opracowanie i wdrożenie

Dowiedz się więcej

Place of graphics

7 na 10 badanych przyznaje, że ma lepszy zwrot z inwestycji, gdy do swych treści dodaje elementy graficzne. Dlaczego? Bądź wyrazisty i rozpoznawalny. Być może przyszedł czas na rebranding. Dowiedz się więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt