Rebranding marki premium.

Opracowanie całościowej koncepcji komunikacji i identyfikacji wizualnej marki Halupczok.

Rebranding i strategia komunikacji ukierunkowane na wzrost wartości marki. Zmiany odwołują się do dwóch bardzo ważnych z perspektywy komunikacji marki premium sfer wartości – racjonalnej i emocjonalnej.

tyle obszarów zmieniliśmy w ramach projektu: system identyfikacji z nowym logo, brand desing i materiały

miesięcy pracowaliśmy wspólnie z pionem marketingu i sprzedaży klienta nad wypracowaniem strategii

miliardy złotych. Tyle wart jest rynek dóbr luksusowych w Polsce. *raport KMPG

Historia klienta

Założenie firmy i produkcja mebli sygnowanych własnym nazwiskiem było marzeniem właściciela od lat szkolnych. Nawet wtedy nie mógł jednak przypuszczać, że jego flagowy produkt – meble kuchenne na wymiar, szybko staną się produktem cenionym przez klientów. Ten sukces zawdzięcza dbałości o detale, materiały, jakość i funkcjonalność produktów. Ich wykonanie to połączenie tradycji rzemieślniczej z nowoczesnymi wzorami i technologią.

Wnętrza projektowane w firmie to spersonalizowane projekty odpowiadające wprost na potrzeby klienta. Dziś Halupczok skupia się na rozwijaniu marki premium jak i na ekspansji sprzedaży, poszukując nowych rynków zbytu także poza granicami kraju.

CelE BIZNESOWE

Rozwój geograficzny w Polsce, otwarcia nowych salonów. Zwiększenie współpracy z architektami.

Rozwój eksportu – otwarcie salonów partnerskich w Skandynawii, Wielkiej Brytanii i w Niemczech.

Rozwiązanie

Rebranding plus nowa strategia komunikacji.


Halupczok to świat spersonalizowanych rozwiązań, które odzwierciedlą wewnętrzne pragnienia i marzenia ludzi kupujących kuchnie.

 

Identyfikacja DNA wartości firmy zogniskowana została wokół litery „H” jako konsekwentna komunikacja wartości marki – nazwisko jej założyciela – przy jednoczesnej odpowiedzi na potrzeby i marzenia klientów.

„Heart” jest czytelnym nawiązaniem do kuchni jako centralnego miejsca, w którym tętni życie każdego domu.
„Home” w oczywisty sposób przywodzi na myśl najlepsze doświadczenia i skojarzenia, a pozytywne emocje, wzbudzone skojarzeniem, przenoszone są na produkt.
„Human” odnosi się do indywidualnego spojrzenia na potrzeby każdego z klientów, korespondując z najważniejszymi wartościami firmy.
Zaś „Happines” skupia w sobie efekty zaspokojenia potrzeb klientów.

Rebranding –  nowe logo

Zliftingowane po blisko dekadzie logo wciąż silnie nawiązuje do stolarskich tradycji i umiłowania rzemiosła – cech wyróżniających firmę klienta. Jednocześnie jest spójne z nowoczesną linią i wysokiej jakości technologią stosowaną przy tworzeniu produktów premium.

Inspiracją do jego stworzenia stał się techniczny rysunek wnętrza kuchennego oraz doskonałość i perfekcja tworzonych aranżacji kuchennych.

Rebranding – nowy claim

„Kitchens inspired by exellence”, czyli kuchnie inspirowane doskonałością to spójny, konsekwentny przekaz podkreślający najważniejsze atrybuty marki. Komunikuje o nowoczesnych, inspirujących rozwiązaniach. Jak produkty klienta, które wyróżniają się precyzją, zaskakują prostotą i elegancją.

Claim został opracowany tak, by w przyszłości w naturalny sposób hasło mogło ulec skróceniu – jeszcze bardziej akcentując ekskluzywność.

Claim marki stanowi, główny przekaz komunikacji. Poza formą kiedy występuje wraz z logo jako tagline pozycjonujący, może również występować jako osobny element brand design.

Wyniki rebrandingu

Nowa strategia i identyfikacja wizualna firmy konsekwentnie akcentuje najważniejsze wartości firmy i atrybuty marki: jakość wykonania, wyznaczanie nowych trendów, poszanowanie tradycji rzemieślniczej, dumę z tworzonych produktów.

Wykorzystane produkty

Audyt materiałów marketingowych
Warsztaty strategiczne

Strategia komunikacji
Warsztaty z pionem sprzedaży

Rebranding – nowe logi i brand design
Projektowanie materiałów i standaryzacja

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?
Skontaktuj się z nami.

 

kontakt: +48 665 379 071

email: kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

 

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?

Skontaktuj się z nami.

 

infolinia:
+48 665 379 071

email:
kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy | SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia
sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy I SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Public relations
Kampania PR
Zarzadzanie kryzysowe
Komunikacja wewnętrzna
Employer Branding
Strategia marketingowa
Marketing B2B
Marketing referencyjny
Audyt marketingowy
Strategia komunikacji
Kanały komunikacji
Inne usługi
Customer lifetime value
Pozycjonowanie
Google Ads
Wsparcie sprzedaży
Tworzenie stron www
Eventy
Branding
Food Marketing
Case studies
Rebranding marki premium
Rebranding firmy rodzinnej
Strategia marketingowa
Inboud marketing
Zero waste
Firma
O nas
Kontakt
Panel logowania
Blog

Masz pytanie lub wątpliwość?
napisz
kontakt@commplace.pl
lub zadzwoń
+48 665 379 071