Rebranding marki premium.

Opracowanie całościowej koncepcji komunikacji i identyfikacji wizualnej marki Halupczok.

Rebranding i strategia komunikacji ukierunkowane na wzrost wartości marki. Zmiany odwołują się do dwóch bardzo ważnych z perspektywy komunikacji marki premium sfer wartości – racjonalnej i emocjonalnej.

tyle obszarów zmieniliśmy w ramach projektu: system identyfikacji z nowym logo, brand desing i materiały

miesięcy pracowaliśmy wspólnie z pionem marketingu i sprzedaży klienta nad wypracowaniem strategii

miliardy złotych. Tyle wart jest rynek dóbr luksusowych w Polsce. *raport KMPG

Historia klienta

Założenie firmy i produkcja mebli sygnowanych własnym nazwiskiem było marzeniem właściciela od lat szkolnych. Nawet wtedy nie mógł jednak przypuszczać, że jego flagowy produkt – meble kuchenne na wymiar, szybko staną się produktem cenionym przez klientów. Ten sukces zawdzięcza dbałości o detale, materiały, jakość i funkcjonalność produktów. Ich wykonanie to połączenie tradycji rzemieślniczej z nowoczesnymi wzorami i technologią.

Wnętrza projektowane w firmie to spersonalizowane projekty odpowiadające wprost na potrzeby klienta. Dziś Halupczok skupia się na rozwijaniu marki premium jak i na ekspansji sprzedaży, poszukując nowych rynków zbytu także poza granicami kraju.

CelE BIZNESOWE

Rozwój geograficzny w Polsce, otwarcia nowych salonów. Zwiększenie współpracy z architektami.

Rozwój eksportu – otwarcie salonów partnerskich w Skandynawii, Wielkiej Brytanii i w Niemczech.

Rozwiązanie

Rebranding plus nowa strategia komunikacji.


Halupczok to świat spersonalizowanych rozwiązań, które odzwierciedlą wewnętrzne pragnienia i marzenia ludzi kupujących kuchnie.

 

Identyfikacja DNA wartości firmy zogniskowana została wokół litery „H” jako konsekwentna komunikacja wartości marki – nazwisko jej założyciela – przy jednoczesnej odpowiedzi na potrzeby i marzenia klientów.

„Heart” jest czytelnym nawiązaniem do kuchni jako centralnego miejsca, w którym tętni życie każdego domu.
„Home” w oczywisty sposób przywodzi na myśl najlepsze doświadczenia i skojarzenia, a pozytywne emocje, wzbudzone skojarzeniem, przenoszone są na produkt.
„Human” odnosi się do indywidualnego spojrzenia na potrzeby każdego z klientów, korespondując z najważniejszymi wartościami firmy.
Zaś „Happines” skupia w sobie efekty zaspokojenia potrzeb klientów.

Rebranding –  nowe logo

Zliftingowane po blisko dekadzie logo wciąż silnie nawiązuje do stolarskich tradycji i umiłowania rzemiosła – cech wyróżniających firmę klienta. Jednocześnie jest spójne z nowoczesną linią i wysokiej jakości technologią stosowaną przy tworzeniu produktów premium.

Inspiracją do jego stworzenia stał się techniczny rysunek wnętrza kuchennego oraz doskonałość i perfekcja tworzonych aranżacji kuchennych.

Rebranding – nowy claim

„Kitchens inspired by exellence”, czyli kuchnie inspirowane doskonałością to spójny, konsekwentny przekaz podkreślający najważniejsze atrybuty marki. Komunikuje o nowoczesnych, inspirujących rozwiązaniach. Jak produkty klienta, które wyróżniają się precyzją, zaskakują prostotą i elegancją.

Claim został opracowany tak, by w przyszłości w naturalny sposób hasło mogło ulec skróceniu – jeszcze bardziej akcentując ekskluzywność.

Claim marki stanowi, główny przekaz komunikacji. Poza formą kiedy występuje wraz z logo jako tagline pozycjonujący, może również występować jako osobny element brand design.

Wyniki rebrandingu

Nowa strategia i identyfikacja wizualna firmy konsekwentnie akcentuje najważniejsze wartości firmy i atrybuty marki: jakość wykonania, wyznaczanie nowych trendów, poszanowanie tradycji rzemieślniczej, dumę z tworzonych produktów.

Wykorzystane produkty

Audyt materiałów marketingowych
Warsztaty strategiczne

Strategia komunikacji
Warsztaty z pionem sprzedaży

Rebranding – nowe logi i brand design
Projektowanie materiałów i standaryzacja

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?
Skontaktuj się z nami.

 

kontakt: +48 665 379 071

email: kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

 

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?

Skontaktuj się z nami.

 

infolinia:
+48 665 379 071

email:
kontakt@commplace.pl

 

Kontakt O nas Kariera

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy | SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia
sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy I SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych