Treść główna

Kluczowe dane

  • 3 tyle obszarów zmieniliśmy w ramach projektu: system identyfikacji z nowym logo, brand desing i materiały
  • 6 miesięcy pracowaliśmy wspólnie z pionem marketingu i sprzedaży klienta nad wypracowaniem strategii
  • 24 miliardy złotych. Tyle wart jest rynek dóbr luksusowych w Polsce. *raport KMPG
  • Pobierz Case study

Historia klienta

Założenie firmy i produkcja mebli sygnowanych własnym nazwiskiem było marzeniem właściciela od lat szkolnych. Nawet wtedy nie mógł jednak przypuszczać, że jego flagowy produkt – meble kuchenne na wymiar, szybko staną się produktem cenionym przez klientów. Ten sukces zawdzięcza dbałości o detale, materiały, jakość i funkcjonalność produktów. Ich wykonanie to połączenie tradycji rzemieślniczej z nowoczesnymi wzorami i technologią.

Wnętrza projektowane w firmie to spersonalizowane projekty odpowiadające wprost na potrzeby klienta. Dziś Halupczok skupia się na rozwijaniu marki premium jak i na ekspansji sprzedaży, poszukując nowych rynków zbytu także poza granicami kraju.

CELE BIZNESOWE

Rozwój geograficzny w Polsce, otwarcia nowych salonów. Zwiększenie współpracy z architektami.

Rozwój eksportu – otwarcie salonów partnerskich w Skandynawii, Wielkiej Brytanii i w Niemczech.

Rozwiązanie

Rebranding plus nowa strategia komunikacji.

Halupczok to świat spersonalizowanych rozwiązań, które odzwierciedlą wewnętrzne pragnienia i marzenia ludzi kupujących kuchnie.

Identyfikacja DNA wartości firmy zogniskowana została wokół litery „H” jako konsekwentna komunikacja wartości marki – nazwisko jej założyciela – przy jednoczesnej odpowiedzi na potrzeby i marzenia klientów.

„Heart” jest czytelnym nawiązaniem do kuchni jako centralnego miejsca, w którym tętni życie każdego domu.
„Home” w oczywisty sposób przywodzi na myśl najlepsze doświadczenia i skojarzenia, a pozytywne emocje, wzbudzone skojarzeniem, przenoszone są na produkt.
„Human” odnosi się do indywidualnego spojrzenia na potrzeby każdego z klientów, korespondując z najważniejszymi wartościami firmy.
Zaś „Happines” skupia w sobie efekty zaspokojenia potrzeb klientów.

Rebranding – nowy claim

„Kitchens inspired by exellence”, czyli kuchnie inspirowane doskonałością to spójny, konsekwentny przekaz podkreślający najważniejsze atrybuty marki. Komunikuje o nowoczesnych, inspirujących rozwiązaniach. Jak produkty klienta, które wyróżniają się precyzją, zaskakują prostotą i elegancją.

Claim został opracowany tak, by w przyszłości w naturalny sposób hasło mogło ulec skróceniu – jeszcze bardziej akcentując ekskluzywność.

Claim marki stanowi, główny przekaz komunikacji. Poza formą kiedy występuje wraz z logo jako tagline pozycjonujący, może również występować jako osobny element brand design.

Rebranding – nowe logo

Zliftingowane po blisko dekadzie logo wciąż silnie nawiązuje do stolarskich tradycji i umiłowania rzemiosła – cech wyróżniających firmę klienta. Jednocześnie jest spójne z nowoczesną linią i wysokiej jakości technologią stosowaną przy tworzeniu produktów premium.

Inspiracją do jego stworzenia stał się techniczny rysunek wnętrza kuchennego oraz doskonałość i perfekcja tworzonych aranżacji kuchennych.

Wykorzystane produkty

Audyt marketingowy

Audyt marketingowy - analiza sposobu komunikacji i wydatków na marketing

Dowiedz się więcej

Strategia komunikacji

Strategia komunikacji w Internecie - opracowanie i wdrożenie

Dowiedz się więcej

Place of graphics

7 na 10 badanych przyznaje, że ma lepszy zwrot z inwestycji, gdy do swych treści dodaje elementy graficzne. Dlaczego? Bądź wyrazisty i rozpoznawalny. Być może przyszedł czas na rebranding. Dowiedz się więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl