Usługi

Branding Strategia komunikacji Public relations Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Wsparcie sprzedaży Online marketing Projektowanie graficzne Komunikacja marketingowa Food marketing Eventy firmowe

Oferta konsultingowa

Marketing B2B Customer Lifetime Value Zarządzanie kryzysowe Komunikacja wewnętrzna Employer Branding Referencje klienta

Treść główna

Kampanie Google Ads są jednym z najlepszych sposobów na dotarcie do potencjalnego klienta. Dlaczego? To proste – kampania Adwords pozwala dotrzeć do użytkownika zainteresowanego produktem lub usługą. Efekt? Nie atakujesz go reklamą, a jedynie pytasz „którą opcję z mojej oferty wybierasz…?”. Google Ads pozwala na prowadzenie:

  • elastycznego modelu rozliczeń kampanii opartego o standard CPC (cost per click),
  • kontroli kosztów polegającego na ustaleniu czasu trwania kampanii, a więc konkretnych dni i godzin, kiedy reklamy mają się wyświetlać,
  • wyświetlanie reklam banerowych na najpopularniejszych serwisach wchodzących w zasięg sieci reklamowej Google,
  • targetowanie grup celu – reklamy dostosujemy do wieku, płci, zainteresowań odbiorców.

O rodzajach i najważniejszych kwestiach dotyczących kampanii w Google przeczytasz poniżej.

Rodzaje kampanii Ads – Google Search

Google Search – reklama w wynikach wyszukiwania
W ciągu 1 sekundy średnio na świecie pojawia się 63 000 wyników wyszukiwania w Google. Reklama w wynikach wyszukiwania zapewnia zatem dużą widoczność, umożliwiając pojawienie się na stronie wyników wyszukiwania dla wybranych słów kluczowych. Co istotne – reklamy tekstowe składają się z nagłówków i linii opisu. Nagłówki są krótsze i widoczne na górze reklamy, z kolei linie opisu są niżej i mogą być dłuższe.

Zapytaj nas o wycenę kampanii Adwords. Chętnie odpowiemy na zapytanie. Jesteśmy gotowi poprowadzić skuteczną kampanię Twojej firmy w sieci.

Rodzaje kampani Ads – Google Display

Sieć reklamowa Google nie ogranicza się tylko do wyszukiwarki. To także zbiór witryn, dzięki którym kampanie Google Ads mogą zostać przeprowadzone na szerszą skalę, z wykorzystaniem różnorodnych formatów:

reklamy tekstowe: reklamy mają identyczny format jak reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania, ale są wyświetlane w sieci witryn partnerskich,
reklamy graficzne: jest to bardziej przyciągający wzrok typ reklamy, umożliwiający korzystanie z obrazów w sieci reklamowej w celu nakłonienia użytkowników do przejścia na daną stronę,
reklamy multimedialne: reklamy multimedialne są podobne do reklam graficznych, ale zawierają interaktywne elementy i animacje, dzięki czemu mocniej przyciągają,
reklamy wideo: są bardzo podobne do reklamy multimedialnej, lecz wideo można osadzić w sieci i odtwarzać bezpośrednio.

Kampania Google Ads – najważniejsze wytyczne

Miej jasny i sprecyzowany cel.
Tworząc kampanie Google Ads, pamiętaj o swoich klientach docelowych – ich motywacjach, zainteresowaniach i preferencjach.
Nie wprowadzaj klientów w błąd, tworząc złudzenie nieosiągalnej korzyści.
Pamiętaj o wykluczonych słowach kluczowych (pozwolą uniknąć wyświetlania reklamy osobom, które szukają podobnie brzmiących fraz).
Twoje Kampanie Google Ads wyświetlane będą na różnych urządzeniach – nie ignoruj zatem użytkowników korzystających np. z urządzeń mobilnych.
Testuj swoje kampanie reklamowe, zanim pokażesz je na szerszą skalę.
Śledź konwersje. Kampanie w Google to dobre rozwiązanie dla osób, którym zależy na ciągłym mierzeniu efektywności działań.

Czy Goolge Ads wspiera sprzedaż?

Dobrze prowadzona kampania zdecydowanie tak! Kampanie Google Ads mogą przynieść spory zwrot z inwestycji pod warunkiem, że są odpowiednio przygotowane i optymalizowane.

Zresztą… najlepiej przekonać się o tym samemu. To jak, kiedy ruszamy…?

Jak prowadzone są kampanie Ads w Commplace?

Reklamy przygotowane przez naszych konsultantów SEM oznaczają realizację skutecznej kampanii reklamowej w wyszukiwarce. W Commplace oferujemy naszym Klientom najlepsze i najnowsze rozwiązania w zakresie przeprowadzania kampanii reklamowych AdWords. W naszym modelu współpracy specjalista SEM określa wspólnie z Klientem najważniejsze frazy, na jakie ma wyświetlać się reklama. Analizujemy zachowania grup docelowych i kampanie konkurencji.

Na podstawie informacji, który otrzymamy od Państwa, (m.in. informacje o usługach i ofercie produktowej, przewadze konkurencyjnej) oraz propozycji z planera słów kluczowych, nasz specjalista stworzy strukturę konta Google Ads z podziałem na tematyczne grupy reklam. Do grup reklam dodamy frazy kluczowe w różnych dopasowaniach oraz wykluczające słowa kluczowe. W ostatnim etapie stworzymy dedykowane do grup reklamy tekstowe oraz ich rozszerzenia. Na podstawie uzgodnionego budżetu miesięcznego i symulatora stawek ustawimy maksymalne kwoty za kliknięcia w reklamy. W przypadku kampanii Google Display nasz projektant opracuje banery reklamowe o odpowiednich wymiarach i layoucie. Maksymalne stawki za klik są dostosowywane do faktycznych dziennych wydatków kampanii oraz wyników zachowań użytkowników.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt