Treść główna

Pojawienie się Twojej strony, a więc Twojej marki wysoko w wynikach wyszukiwania  to prestiż i element rywalizacji z konkurencją. Jeśli na poważnie myślisz o rozwijaniu biznesu licz się z tym, że wyszukiwarka rozdaje najsilniejsze kart. Dlaczego? Ponieważ większość decyzji zaczyna się od wyszukiwania.

Optymalizacja Twoje strony oraz skuteczne pozycjonowanie w naszym przekonaniu to o wiele więcej niż dotarcie do TOP 10 wyników wyszukiwania. Pozycjonowanie Twojej stron z Commplace oznacza:

  • audyt rynku z analizą Twojej strony, działań konkurencji oraz zachowań potencjalnych klientów,
  • przygotowywanie wartościowych treści, konsulting i ciągłe optymalizacje,
  • skuteczny i jakościowy link building,
  • koncentrację na wzroście konwersji i efektach sprzedażowych.

Każdego dnia miliony ludzi na całym świecie wpisuje w wyszukiwarkę Google swoje pytania szukając odpowiedzi lub wsparcia w rozwiązaniu problemu. Co robią dalej? Klikają w odnalezione linki. Jednak nie w przypadkowe, a w te, które są najbardziej widoczne. Wniosek jest jeden – im wyżej strona pojawi się w wynikach wyszukiwania Google, tym więcej osób ją odwiedzi. Dlatego naszym celem we współpracy jest stały wzrost widoczności Twojej strony w wyszukiwarce Google na wszystkie frazy związane z Twoją ofertą.

Pozycjonowanie – jak to działa? Co jest ważne?

User Experience to obecnie najważniejszy czynnik brany pod uwagę przez Google przy podejmowaniu decyzji o umiejscowieniu witryny w SERP (stronie wyników wyszukiwania).

Działania związane z UX mają na celu przekonanie użytkownika, aby pozostał na stronie, która powinna odpowiadać jego potrzebom i wymaganiom. Następnym zadaniem jest zatrzymanie go na stronie tak długo, jak to możliwe, i umożliwienie mu interakcji z witryną.

A jak Google ocenia jakość doświadczenia użytkownika? Wyszukiwarka korzysta z danych zwanych CTR kliknięć (współczynnik klikalności), aby zmierzyć zadowolenie użytkownika. CTR to liczba kliknięć linku do naszej witryny w SERP za każde 100 razy, gdy ten link się pojawi.

Jak pozycjonować swoją stronę w Google? Gdy CTR jest wysoki, oznacza to dla Google, że nasza strona internetowa jest ważna dla użytkowników, a zatem wnosi większą wartość dla ich wyszukiwarek. To zachęci Google do poprawy naszej pozycji w Internecie. Skoro już wiemy, jak działa ten mechanizm to czas wyjaśnić, dlaczego jest tak istotny dla Twojego biznesu.

Większa autentyczność i wzrost zaufania klientów

Jeśli Twoja witryna stanie się widoczna w wynikach wyszukiwania, będzie to oznaczać większą autentyczność oferty i zarazem wzbudzać zaufanie do biznesu. To oczywiste elementy sprzyjające większej liczbie potencjalnych klientów i sprzedaży.

Wzrost pozycji w wyszukiwarce nie tylko wpływa na zdolność firmy do generowania ruchu i potencjalnych klientów, ale także zwiększa stopień, w jakim odbiorcy postrzegają ją jako pewną i bezpieczną.

Badania pokazują, że odwiedzający uważają, iż kilka pierwszych witryn na szczycie SERP należy do najbardziej autentycznych firm w swojej branży. Jest to w zasadzie gra psychologiczna. Skuteczne zozycjonowanie daje przewagę nad konkurencją oraz pozwala zwiększyć przychody.

Case study

Jak być nr 1 WWW na tle innych krajów koncernu

Opracowanie strategii dotarcia do odbiorców oferty rekuperacji firmy VASCO – reprezentującej branżę HVAC (ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja).

- 1351% - wzrost unikalnych odsłon zakładki
- zwiększenie pozycji w przeglądarkach
- osiągnięcie pozycji lidera wśród oddziałów firmy

Dowiedz się więcej
Place of Internet

Skuteczne pozycjonowanie oznacza przewagę

Martwisz się o swoją obecną pozycję w rankingu? Jeśli tak, podejmij szybkie działania, aby poprawić miejsce swojej strony w rankingu Google. Eksperci udowodnili, że jeśli będziesz zajmować czołowe miejsca, Twoja firma stanie się dziesięć razy lepsza niż konkurenci. Jak podaje Ideaengineinc.com – strona internetowa, która znajduje się na pierwszej pozycji, uzyskuje 10 razy większy ruch niż na przykład strona siódma. Pozycja strony jest naprawdę istotna.
SEO oznacza skuteczne, długofalowe działania. Im wyższa jest pozycja strony, tym większy potencjał ma Twoja firma. Co istotne – skuteczne pozycjonowanie strony może skutecznie obniżyć koszty reklamy. Należy jednak pamiętać, że jest to działanie długofalowe. Warto być cierpliwym, gdyż jak zostało wcześniej wspomniane – wyniki wyszukiwania są ściśle związane ze słupkami sprzedaży.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

To pytanie zadaje sobie wielu właścicieli firm. Szczegółowe wymagania dotyczące udanej kampanii są bardzo zróżnicowane. Wiele zależy od aktualnej pozycji strony (pozycjonowanie organiczne), liczby konkurencji, czy szybkości z jaką chcesz osiągnąć cel – są to najważniejsze zmienne do określania budżetu.
Najlepszym sposobem na uzyskanie konkretnej odpowiedzi jest ustalenie swoich oczekiwań i przeprowadzenie audytu SEO. Dzięki temu uzyskamy pełny obraz aktualnej sytuacji, który będzie punktem wyjścia do zbudowania strategii działań.

Twój klient wyszukuje. Tak jak Ty.

Przemyślana i przygotowana przez naszych konsultantów strategia pozycjonowania będzie dedykowana dla Twojego biznesu. Pozycjonujemy własne strony, jak i własne sklepy internetowe na kilkadziesiąt, a czasem kilkaset słów kluczowych. Dlatego doskonale rozumiemy jakie są oczekiwania naszych klientów.

W aspekcie pozycjonowania stron i budowania marki w internecie liczy się tylko skuteczność. Gwarantujemy pełne zaangażowanie oraz kompetencje zespołu Commplace.

Realizowane przez nas kompleksowe usługi pozycjonowania są dostosowane do oczekiwań i możliwości naszych klientów. Proponujemy cztery pakiety cenowe o różnym zakresie działań. Wybierając każdy pakiet możesz oczekiwać wzrostu widoczności swojej strony w wynikach wyszukiwania. Zadzwoń do Commplace. Przekonasz się ile będzie kosztować skuteczne pozycjonowanie Twojej strony.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl