Treść główna

Badania serwisu Statista wykazały, że w 2018 roku na świecie aż 1,79 miliarda osób dokonywało zakupów przez internet, a prognoza na najbliższe lata zakłada nawet 20% wzrost tej liczby. Stwarza to szansę, która przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi wsparcia sprzedaży online może okazać się trampoliną do znaczącego wzrostu całej organizacji. Zaletą wsparcia sprzedaży online jest fakt, że z powodzeniem sprawdzi się w sektorze: B2C i B2B.

Wszyscy spotkamy się w Internecie

Odsetek e-klientów z Polski rośnie z roku na rok coraz bardziej dynamicznie. W 2019 liczba ta oscyluje wokół 62% i jest o 6 punktów procentowych wyższa niż w roku wcześniejszym. W 2018 wynosiła bowiem 56%, a z kolei w 2017 – 54%. To spore tempo. Pomyśl – co będzie za 2, 3, lata?

Wsparcie sprzedaży oznacza efektywność w liczbach

Nie tworzymy sztuki dla sztuki. Nie boimy się liczb, raportów, podsumowań. Lubimy się spotykać. Wiemy, że nasze działania przynoszą efekty.Sprzedaż bezpośrednia, generowanie leadów, wsparcie działu sprzedaży – to tylko niektóre z działań, jakie oferujemy Twojej firmie. Gwarantujemy: elastyczne warunki kontraktu, samofinansujące się kampanie, wysoką etykę pracy, nasze 100% zaangażowanie i odpowiedzialność za prognozowane wyniki.

Każdego dnia pojawiają się zapytania sprzedażowe

Umiejętne wykorzystanie zasobów, ocena skali wyszukiwań i zaplanowanie działań marketingu online może znacznie podnieść Twoją sprzedaż. Dlatego tak istotne jest, by korzystać ze wszystkich opcji, które mogą spowodować, że słupki pójdą w górę. Z Commplace zamienisz zapytanie w sprzedaż i wygenerujesz realny zysk wykorzystując kampanie online w sektorze: B2C i B2B.

Oczywiście możesz korzystać z korzystnego trendu i „płynąć z prądem”, nie robiąc nic. Jest to jednak jak jazda samochodem 60 km/h po autostradzie – jedziemy, lecz moglibyśmy robić to szybciej, efektywniej. W jaki sposób można to zrobić? Wykorzystując odpowiednie narzędzia i rozpędź swoje Ferrari.

Dobry content czy dobre SEO?

Podczas paru minut, które poświęcasz na przeczytanie tego tekstu, w internecie powstało już kilka tysięcy nowych wpisów. W ciągu 24 godzin dodawanych jest ich łącznie kilka milionów. Do tego należy dodać, że przeciętny internauta nie czyta, a skanuje treści, i tylko 1 na 10 odbiorców zadaje sobie trud, by zagłębić się w materiały.

Generowanych jest zatem mnóstwo mało istotnych treści, które nie przemawiają do ostatecznego odbiorcy. Nie oznacza to, że trzeba zrezygnować z content marketingu. Wręcz przeciwnie – trzeba działać, ale mądrze. Tysięcy firm – zarówno małe, średnie, jak i duże korzystają z Internetu jako kluczowgo źródła pozyskiwania klientów.

Content in the new SEO

Jak podaje raport Ascend2 „Marketing Technology Trends”, osoby odpowiedzialne za marketing w firmach za najbardziej efektywną technologię uznają obecnie właśnie content marketing (51%).

Eksperci wysnuwają nawet hipotezy mówiące, że „content is the new SEO”, gdyż dostarczając wartościowe treści, możemy zwiększyć świadomość marki w internecie, jednocześnie uzyskując wysoką pozycję w wyszukiwarkach.

Tu jednak też czeka na nas pułapka – cykl życia informacji w Internecie jest na tyle krótki, że już po paru godzinach wiadomość spada na kolejną stronę, będąc zastąpiona następnym newsem. Ale i temu można zapobiec. Twoja firma też ma szansę na skokowy rozwój dzięki rozwojowi sprzedaży online.

Wsparcie sprzedaży – strategia i narzędzia

Wydłużaj cykl życia informacji o Twojej ofercie i generuj leady. Zwiększ konwersję nawet o 30%. W jaki sposób? Stawiając na nowoczesne rozwiązania, wspierające sprzedaż.

Efekt? Google w pierwszych wynikach wyszukiwania wymienia wartościowe treści, które doprowadzą potencjalnego klienta do Twojej firmy. Do Twojego produktu lub usługi. A ostatecznie do przycisku „Kup teraz”.

Jeśli potrzebujesz wsparcia w szybkiej digitalizacji procesu sprzedaży, zapraszamy do Commplace. Jesteśmy zawsze do dyspozycji. Wspólnie wdrożymy skuteczną strategię marketingową prowadzącą do wzrostu sprzedaży.

Jak działa klient

Analizy Gemius wykazały, że prawie 97% polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google. Prawie 82% z nich klika w organiczne wyniki wyszukiwania, a jedynie 6-18% stron zbiera ruch płatny. Ponad 90% ogląda wyniki na pierwszej stronie. A 63% zadających zapytanie w wyszukiwarce Google kliknie w trzy pierwsze linki. Odpowiedź jest zatem prosta – należy znaleźć się w czołówce wyszukiwań.

To jednak nie wszystko. Zanim zaczniesz tworzyć strategie i content, spersonalizujemy klientów i poszukamy idealnych nabywców. Przeprowadzimy także audyt sprzedaży – przeanalizujemy metody budowania relacji. Jeśli zajdzie potrzeba – zorganizujemy warsztaty i szkolenia sprzedażowe dla pracowników pionu handlowego. Wachlarz rozwiązań jest szeroki. Wybór pozostawiamy tobie. Bez wątpienia nasza współpraca odmieni Twój biznes.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl