Treść główna
Strona www jest kluczowym narzędziem sprzedażowym i ważnym elementem wizerunku Twojej firmy w sieci. Gdy rozważasz przeprojektowanie strony internetowej, możesz zastanawiać się:
- czy jest to faktycznie dobry moment?
- czy zmiana www wpłynie na szybsze decyzje biznesowe grup docelowych?
- czy pomoże rozwinąć firmę?
- czy zapewni wzrost słupków sprzedażowych?
Odpowiedź na każde z tych pytań jest prosta. Dobrze zaprojektowana strona internetowa, która łączy w sobie świetną grafikę, funkcjonalność, ciekawe treści i niezawodne działanie na każdym urządzeniu to najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu. Dlaczego jeszcze profesjonalna strona www pozwoli Ci realizować cele sprzedażowe? Odpowiedź poniżej.

Nasze ostatnie realizacje:








Pierwsze wrażenie robi się tylko raz
Wizyta na stronie internetowej to często pierwszy punkt styczności potencjalnych odbiorców z marką. Jeśli nie pierwszy to z pewnością jednen z kluczowych.
Według statystyk użytkownik średnio w ciągu 5-10 sekund decyduje o pozostaniu lub opuszczeniu strony. W ciągu tych pierwszych kilku sekund musisz zatem wywrzeć pozytywny wpływ na odbiorców.
Jeśli Twoja witryna wygląda nieatrakcyjnie lub jest przestarzała, odbiorcy natychmiast będą mieli negatywne wrażenie na temat firmy, jej produktów i usług.
Wniosek jest jeden – dobry projekt strony pomaga utrzymać potencjalnych klientów na stronie i zainteresować Twoją ofertą. Postaw na nowoczesną, użyteczną stronę, która pozwoli Twojemu klientowi poruszać się po niej intuicyjne, by mógł dobrze poznać Twój biznes.
Zapytaj nas o wycenę. Chętnie odpowiemy na zapytanie. Jesteśmy gotowi zbudować skuteczny punkt dystrybucji Twoich usług i produktów w sieci.

Tworzenie stron www – pamiętaj UX!
Steve Jobs powiedział kiedyś: „Design to nie wygląd. Design to sposób, w jaki coś działa”. Należy o tym pamiętać podczas projektowania strony internetowej. Sukces lub porażka witryny zależy w największym stopniu od jej użyteczności i funkcjonalności.
Piękna witryna nic nie znaczy, jeśli nie zapewnia efektywnego użytkowania.
Projektując witrynę, należy zawsze pamiętać o użytkowniku i zaspokajaniu jego potrzeb.
Pomyśl o swojej stronie internetowej jak o domu. Niezależnie od tego, jak pięknie jest na zewnątrz, nie chcemy mieszkać w pomieszczeniach z odpadającą tapetą lub krzywymi ścianami.

Case study

Opracowanie i wdrożenie projektu nowej strony internetowej
Przygotowanie nowej odsłony witryny QUADRA-NET

- opracowanie nowego projektu strony
- optymalizacja strony zgodnie z praktykami UX oraz SEO
- stworzenie nowego contentu
Silnik dla SEO
Znaczna część działań związanych z projektowaniem stron internetowych wpływa na sposób indeksowania witryny przez algorytmy wyszukiwarki Google. To z kolei determinuje widoczność twojej witryny w wynikach wyszukiwań, a finalnie – wpływa na liczbę odwiedzin przez potencjalnych klientów.
Projektowanie stron internetowych może być trudne do realizacji, jeśli nie posiada się podstawowej wiedzy na temat SEO.
Rozwiązaniem jest jednak nawiązanie współpracy z agencją, która wie, jak stworzyć stronę internetową i zoptymalizować ją pod kątem wyszukiwarek.
Zbudowanie strony www z Commplace oznacza:
- kompleksową współracę – analizę potrzeb i celów firmy, stworzenie architektury treści, kreatywny projekt graficzny, pogramowanie, wdrożenie, testowanie i optymalizacje SEO,
- intuicyjność i użyteczność witryny, która sprzyja konwersji (kontakt, lub zapytanie do Twojej firmy),
- możliwość personalizacji treści i rozbudowy witryny,
- wysoką pozycję w wynikach wyszukiwarki Google.

Strona www – lustrzane odbicie poziomu realizowanych usług
Czy firma, której strona internetowa jest niedokończona lub wygląda niechlujnie, może świadczyć profesjonalne usługi? W teorii może, w praktyce – czy wielu potencjalnych klientów zaryzykowałoby, żeby się o tym przekonać?
Odbiorcy mogą oceniać poziom świadczonych usług przez pryzmat wizerunku firmy. Strona internetowa jest poniekąd jej wirtualną wizytówką. Jeśli nie włożysz żadnego wysiłku w projektowanie witryny, odbiorcy mogą wyjść z założenia, że nie włożysz także wysiłku, aby rozwiązać problem, z jakim się do ciebie zwrócą.
Stronę www porównać można także do internetowego przedstawiciela obsługi klienta. Jeśli witryna jest jasna, nowoczesna i zachęcająca, odbiorcy poczują się mile widziani. Przestarzała i nieatrakcyjna witryna skutecznie zniechęci do nawiązania kontaktu.
Warto pomyśleć o stronie również jako o cyfrowej siedzibie firmy. Jeśli klient wszedłby do stacjonarnego sklepu, czy nie chciałbyś, aby przyjazna twarz powitała go i sprawiła, że poczuje się mile widziany? Zaktualizowany i nowoczesny projekt strony internetowej to odpowiednik przyjaznej twarzy witającej nowych gości.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?
