Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Tworzenie stron www

Realizujemy nowoczesne strony internetowe przygotowane do pozycjonowania. Dostosowane do urządzeń mobilnych.

Potrzebujesz nowoczesnej strony www dla swojej firmy? Zrób to z Commplace!

Nasze realizacje

Nasze realizacje - Mońki

Mońki

Opracowanie kompleksowego projektu nowej strony internetowej dla marki z branży spożywczej.

Rebranding strony internetowej - przygotowanie unikalnego projektu witryny MSM Mońki z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych oraz optymalizacja strony pod kątem SEO.

Zobacz Case Study
Nasze realizacje - Quadra-net

Quadra-net

Zaprojektowanie nowego wyglądu i funkcjonalności strony.

Optymizacja strony internetowej zgodnie z dobrymi praktykami UX oraz SEO.

Wzrost widoczności strony w wyszukiwarce Google oraz wzrost ruchu na stronie.

Dotarcie do potencjalnych klientów marki QUADRA-NET.

Zobacz Case Study

Neptun Energy

Koncepcja (UX), projekt graficzny (UI) oraz wdrożenie strony mającej pomóc Neptun Energy w promocji odnawialnych źródeł energii oraz budowy marki atrakcyjnego pracodawcy, wpierającej rekrutację silnego zespołu sprzedażowego.


Zobacz Case Study

Contec

Opracowanie koncepcji, projektu i wdrożenie strony firmowej Contec ukierunkowanej na pozyskiwanie partnerów i klientów na rynku międzynarodowym.

Zobacz Case Study

Maj Academy

Strona dla MajAcademy - pierwszej platformy subskrypcyjnej w Polsce oferującej holistyczne podejście do dbania o zdrowie. W ramach prac wykonanie koncepcji strony (makiety UX), projektu graficznego oraz wdrożenia.  

Zobacz Case Study

Etisoft

Koncepcja, projekt i wdrożenie strony, która pozwoliła marce Etisoft zmienić wizerunek z dostawcy etykiet na firmę z przemysłu 4.0.

Zobacz Case Study

CBRTP

Opracowanie (koncepcja, projekt, wdrożenie) nowego serwisu internetowego, który z jednej strony wzmocnił wizerunek CBRTP jako innowacyjnej i prężnie działającej w obszarze nowych technologii spółki, a z drugiej pozwolił na zaprezentowanie jej wielopoziomowej oferty.

Zobacz Case Study

Horyzont Inwestycji

Zbudowanie silnej, skonsolidowanej marki Horyzont Inwestycji.

Wzrost rozpoznawalności marki na tle konkurencyjnych brandów.

Wyróżnienie marki oraz wzmocnienie wizerunku ekspertów wchodzących w jej skład.

Zobacz Case Study

Nowa strona internetowa jako kamień milowy strategii rozwoju

Dowiedz się więcej

Opracowanie projektu odświeżonej strony internetowej dla marki Etisoft – lidera w obszarze znakowania i automatycznej identyfikacji produktów.

Kampania public relations - 2 200 000 odbiorców w 1 miesiąc.

Dowiedz się więcej

Wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu – samoprzylepnej maseczki ochronnej Masticks.
Komunikacja marketingowa z akcentami na hasła: polska marka, innowacja, bezpieczeństwo.

Jak zaprojektować branding dla marki z sektora inwestycyjnego?

Dowiedz się więcej

Zbudowanie silnej, skonsolidowanej marki Horyzont Inwestycji.
Wzrost rozpoznawalności marki na tle konkurencyjnych brandów.
Wyróżnienie marki oraz wzmocnienie wizerunku ekspertów wchodzących w jej skład.

Zaufały nam świetne firmy

Proces Jak działamy?

Koncepcja (UX)

Tworzenie stron www rozpoczyna się od opracowania koncepcji kreatywnej, poprzez określenie kluczowych założeń funkcjonalnych i wizualnych. Na bazie koncepcji opracowana zostanie architektura informacji w formie makiety funkcjonalnej, stanowiąca fundament pod projekt serwisu www.
Koncepcja (UX)

Projektowanie (UI)

Na tym etapie tworzenia strony www, w oparciu o zaakceptowaną koncepcję oraz makietę funkcjonalną serwisu www, opracowany zostanie projekt graficzny. Autorski projekt pozwala stworzyć wszystkie elementy designu, które w przyjazny sposób przybliżą treści klientowi docelowemu.
Projektowanie (UI)

Wdrożenie

Ostatni etap prac polega na implementacji zaprojektowanych rozwiązań graficznych i funkcjonalnych w serwisie www. Po fazie programowania przeprowadzone zostaną ostateczne testy i finalnie zaakceptowany serwis www uruchomiony zostanie na docelowym serwerze.
Wdrożenie

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz

Wizyta na stronie internetowej to często pierwszy punkt styczności potencjalnych odbiorców z marką. Jeśli nie pierwszy to z pewnością jednen z kluczowych.
Według statystyk użytkownik średnio w ciągu 5-10 sekund decyduje o pozostaniu lub opuszczeniu strony. W ciągu tych pierwszych kilku sekund musisz zatem wywrzeć pozytywny wpływ na odbiorców.

Jeśli Twoja witryna wygląda nieatrakcyjnie lub jest przestarzała, odbiorcy natychmiast będą mieli negatywne wrażenie na temat firmy, jej produktów i usług.
Wniosek jest jeden – dobry projekt strony pomaga utrzymać potencjalnych klientów na stronie i zainteresować Twoją ofertą. Postaw na nowoczesną, użyteczną stronę, która pozwoli Twojemu klientowi poruszać się po niej intuicyjne, by mógł dobrze poznać Twój biznes.
Zapytaj nas o wycenę. Chętnie odpowiemy na zapytanie. Jako agencja public relations zajmujemy się tworzeniem stron internetowych będących skutecznym punkt dystrybucji Twoich usług i produktów w sieci.

Pamiętaj UX!
Piękna witryna nic nie znaczy, jeśli nie zapewnia efektywnego użytkowania.

Tworzenie stron www Pamiętaj UX!

Steve Jobs powiedział kiedyś: „Design to nie wygląd. Design to sposób, w jaki coś działa”. Należy o tym pamiętać podczas projektowania strony internetowej. Sukces lub porażka witryny zależy w największym stopniu od jej użyteczności i funkcjonalności.

Projektując witrynę, należy zawsze pamiętać o użytkowniku i zaspokajaniu jego potrzeb.
Pomyśl o swojej stronie internetowej jak o domu. Niezależnie od tego, jak pięknie jest na zewnątrz, nie chcemy mieszkać w pomieszczeniach z odpadającą tapetą lub krzywymi ścianami.
Commplace = Profesjonalne Tworzenie stron www

Strona www lustrzane odbicie poziomu realizowanych usług

Czy firma, której strona internetowa jest niedokończona lub wygląda niechlujnie, może świadczyć profesjonalne usługi?

W teorii może, w praktyce – czy wielu potencjalnych klientów zaryzykowałoby, żeby się o tym przekonać?

Odbiorcy mogą oceniać poziom świadczonych usług przez pryzmat wizerunku firmy. Strona internetowa jest poniekąd jej wirtualną wizytówką. Jeśli nie włożysz żadnego wysiłku w tworzenie strony www, odbiorcy mogą wyjść z założenia, że nie włożysz także wysiłku, aby rozwiązać problem, z jakim się do ciebie zwrócą.

W teorii może, w praktyce – czy wielu potencjalnych klientów zaryzykowałoby, żeby się o tym przekonać?

Silnik dla SEO

Znaczna część działań związanych z projektowaniem i tworzeniem stron internetowych wpływa na sposób indeksowania witryny przez algorytmy wyszukiwarki Google.

To z kolei determinuje widoczność twojej witryny w wynikach wyszukiwań, a finalnie – wpływa na liczbę odwiedzin przez potencjalnych klientów.

Tworzenie stron internetowych może być trudne do realizacji, jeśli nie posiada się podstawowej wiedzy na temat SEO.

Rozwiązaniem jest jednak nawiązanie współpracy z agencją, która wie, jak stworzyć stronę internetową i zoptymalizować ją pod kątem wyszukiwarek.
Zbudowanie strony www z Commplace oznacza:
- kompleksową współracę – analizę potrzeb i celów firmy, stworzenie architektury treści, kreatywny projekt graficzny, pogramowanie, wdrożenie, testowanie i optymalizacje SEO,
- intuicyjność i użyteczność witryny, która sprzyja konwersji (kontakt, lub zapytanie do Twojej firmy),
- możliwość personalizacji treści i rozbudowy witryny,
- wysoką pozycję w wynikach wyszukiwarki Google.

Silnik dla SEO

Blog

Kreowanie wizerunku marki – dlaczego jest kluczowe?

Nie każda branża jest taka sama, a co za tym idzie potrzeby firm z różnych sektorów też są odmienne. Kreowanie wizerunku marki wymaga indywidualnego podejścia. Takiego, które zapewni...

10.03.2023  | 

Czeski sklep online – jak zwiększyć sprzedaż?

Z roku na rok wzrasta popularność e-commerce. Do 2026 roku wartość polskiego rynku sprzedaży online ma zwiększyć się o 12 procent. To...

Czytaj więcej
02.03.2023  | 

Sklep na Słowacji – jak go założyć?

Prowadzisz sklep internetowy na rynku krajowym? Dlaczego nie rozszerzysz swojej działalności na międzynarodową skalę! Dzięki wsparciu agencji...

Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt