Treść główna
Branding strategia budowy silnej marki

Twoja marka jest Twoim najcenniejszym zasobem. Czy potrafisz wykorzystać jej siłę?
Chcesz sprzedawać więcej?
Buduj markę,
która wzmocni Twój biznes.
Nasze realizacje

MSM Mońki czerpie wszystko co najlepsze z lokalnych tradycji mleczarskich, oferując produkty charakteryzujące się pełnym i wyśmienitym smakiem. Celem rebrandingu i redesignu opakowań było wyeksponowanie wartości marki, by podkreślić, skąd pochodzi produkt. Nowe logo i projekt opakowania trafiają do klientów poszukujących tradycyjnego smaku wysokiej jakości sera.
Więcej

Horyzont Inwestycji to marka zrzeszająca doświadczonych ekspertów, bezpiecznie pomnażających kapitał inwestorów. W komunikacji marki specjalizującej się w obszarach inwestowania w nieruchomości nie może zabraknąć dwóch elementów - wiarygodności oraz bezpieczeństwa. Za pomocą dopasowanej strategii komunikacji i nowoczesnych narzędzi kreujemy pożądany wizerunek firmy.
Więcej

Rebranding marki premium
Dowiedz się więcejOpracowanie całościowej koncepcji komunikacji i identyfikacji wizualnej marki Halupczok.

Rebranding marki technologicznej
Dowiedz się więcejOpracowanie kompleksowej zmiany identyfikacji wizualnej firmy z branży technologicznej.

Rebranding marki spożywczej
Dowiedz się więcejOpracowanie kompleksowej zmiany identyfikacji wizualnej firmy z branży spożywczej (zmiana logo, projekt opakowania produktu w różnych formatach).
Branding czyli Jak dobrze planować brand?
Dobre planowanie podstawą sukcesu.
Nie można zapominać, że aby branding rzeczywiście przyniósł Ci odpowiednie korzyści, musi zostać odpowiednio zaplanowany a co najważniejsze - przemyślany. To wymaga pracy wielu osób, specjalistów nie tylko z zakresu PR ale też grafików czy projektantów. W Commplace mamy najlepszych ekspertów, jeśli chodzi o tworzenie przemyślanego i spójnego z profilem działalności firmy brandingu. Przekonaj się, co możemy zrobić dla Ciebie.



Chcesz sprzedawać? Daj się zauważyć!
Sam produkt, to nie wszystko. Za sukces firmy oraz jej dynamiczny rozwój, w dużej mierze odpowiada jej rozpoznawalność - czyli właśnie branding. Musi być charakterystyczny. Spójny. Estetyczny. I przede wszystkim taki, który bardzo łatwo zapamiętać. Według badań, blisko 70% Polaków jest wzrokowcami, a co za tym idzie - zapamiętują to, co widzą. Jeśli zatem Twoja identyfikacja wizualna i brand są dobrze przemyślane - jest bardzo duża szansa na to, że uda Ci się pozyskać w bardzo krótkim czasie nowych klientów, którzy zostaną z Twoją marką na dłużej! A to znaczy, że Twoja firma będzie się prężnie rozwijać.
Sam produkt, to nie wszystko. Za sukces firmy oraz jej dynamiczny rozwój, w dużej mierze odpowiada jej rozpoznawalność - czyli właśnie branding. Musi być charakterystyczny.

Branding jak szybko budować markę

Nie od razu Kraków zbudowano – tak mówią. Porzekadło to ma swoje idealne odwzorowanie, jeśli chodzi o branding. Branding poniekąd definiuje to, czy rzeczywiście uda nam się zbudować silną markę. Pojęcie brandingu jest bardzo szerokie, a w jego skład wchodzi przede wszystkim reklama oraz identyfikacja wizualna.
Nie od razu Kraków zbudowano – tak mówią.

Budowa silnej marki zrób to mądrze
Sama identyfikacja wizualna, chwytliwe logo oraz dobrze zaprojektowane opakowania to nie wszystko. Sukces każdej firmy, to ludzie, do których mówisz poprzez swoje produkty. Budowa silnej marki to proces, który musi zostać właściwie zaplanowany - uwzględnić konkretne cele, grupę docelową oraz to, co finalnie chcemy osiągnąć, jeśli chodzi o rozwój naszej firmy. Pod uwagę trzeba wziąć najróżniejsze czynniki, także te związane z potencjalnym ryzykiem. To duże zadanie. Nie przejmuj się jednak - jesteśmy tu po to, aby pomóc Ci je zrealizować a co za tym idzie - wspomóc Cię w rozwoju Twojej firmy.
Silna marka, to rozwijająca się marka
Zależy Ci na stworzeniu silnej i rozpoznawalnej marki? Chcesz sukcesywnie rozwijać swój biznes? Po co czekać, aż konkurencja zrobi kolejny krok. Nie tylko za nią nadążaj, ale zdecydowanie ją wyprzedź.
Zgłoś się do nas - wspólnie z pewnością uda nam się opracować najlepsze rozwiązania dla Twojej firmy.

Blog
Marketing w branży motoryzacyjnej – co się sprawdza?
Z raportu kwartalnego PZPM i KPMG (edycja Q1/2022) wynika, że w ubiegłym roku w Polsce zarejestrowano niemal 450 tys. nowych samochodów osobowych, czyli o ponad 4% więcej niż rok wcześniej....
Marketing odnawialnych źródeł energii – co przekona klientów?
We wrześniu 2022 r. niemal 36% energii wytworzonej w Polsce pochodziło z odnawialnych źródeł. Ponad połowę z tego pokrywała energia...
Czytaj więcejMarketing sklepu internetowego: jak się sprzedaje w e-commerce?
Sprzedaż w internecie cieszy się niesłabnącą popularnością. Z raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, przygotowanego przez...
Czytaj więcejPotrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?
