Dialog z klientem to esencja nowoczesnej komunikacji.
Słuchasz wystarczająco uważnie?

Czy Twoja strategia komunikacji dobrze
opowiada o Twoim produkcie?

Jak często zdarza Ci się sprawdzać opinie w Internecie dotyczące Twojej firmy?

Zdajesz siebie sprawę co się mówi w sieci o Twojej marce? Zastanów się jakimi metodami mierzysz skuteczność strategii komunikacji marki?

Blisko 60 proc. z nas wybiera usługi firm cieszących się dobrą opinią.

Jak skuteczna jest Twoja strategia komunikacji?

Wartość komunikacji w biznesie mierzy się w złotówkach. Silna i przejrzysta strategia komunikacji to większa efektywność działania. Większy potencjał dotarcia do klientów. Silniejsze relacje z kontrahentami.

Jakościowa komunikacja pozwala skupić się na celach. Źle prowadzona, marnuje czas i energię w Twojej organizacji. Czy wiesz, że już co piąta firma przechodzi kryzys z powodu złej jakości komunikacji?

Zastanów się, w jaki sposób dzięki zaplanowanej strategii komunikacji marki możesz budować system realacji z klientami. To dużo sensowniejsze niż jednorazowa kampania. Chodzi nam o to, aby Twoi klienci usłyszeli, zrozumieli i uwierzyli.

Strategia komunikacji nie da wpuścić Cię w kanał

Jakość komunikacji ma ogromne znaczenie. Wiemy, że to wiesz. Wiesz również, że równie istotny jest wybór optymalnych kanałów komunikacji? Nietrafny wybór to mniejsze szanse na dotarcie do właściwych odbiorców. Mniejsze zyski. Więc straty.

Wiemy, jakie narzędzia najlepiej sprawdzają się w danym targecie ludzi. Identyfikując potrzeby grup docelowych budujemy angażującą komunikację.

Definiujemy problemy w obszarze kanałów komunikacyjnych. Opracowujemy strategie komunikacji stawiając na Internet ponieważ olbrzymia część marketingu jest cyfrowa. W digitalu wszystko da się zmierzyć i nie ma lepszej wizytówki niż ta wirtualna. Świat cyfrowy fundamentalnie zmienił tempo biznesu. Kompresując czas daje premie za skuteczne strategie i szybkość w podejmowaniu decyzji.

Jaki jest obraz Twojej strategii komunikacji?

Szczególną uwagę internautów przykuwają obrazy. Wysokiej jakości grafika czy infografika sprawiają, że użytkownicy spędzają więcej czasu oglądając obrazy niż czytają tekst na stronie*. Czy Twoje grafiki skupiają uwagę odbiorców? Czy reklamy są na tyle zachęcające by w nie kliknąć?

W Commplace projektujemy media angażujące odbiorcę. Nie boimy się eksperymentów. To nas wyróżnia. Jak i odważne, porywające kreacje, które tworzymy. Obrazy działają kiedy wywołują emocje ponieważ te ułatwia zapamiętywanie

* Za Nielsen

Jakie obszary zawarte są w usłudze place of communication?

Analizujemy potrzeby Twoich grup
docelowych oraz działania konkurencji

Audytujemy dotychczasowe działania
komunikacyjne oraz wydatki marketingowe

Realizujemy działania public relations
– e-PR, PR produktowy, PR korporacyjny i SEO PR

Tworzymy angażującą komunikacją
zaczynając od strategii Twojej marki

Opracowujemy i wdrażamy
cyfrowe strategie komunikacji

 Określamy kanały komunikacji
i wspieramy firmę w procesie implementacji zmian

Trzy na cztery firmy deklarują, że w ich oczach rośnie znaczenie strategii komunikacji.

 

Niemal połowa uważa, że związane jest to z rosnącym znaczeniem reputacji marki*.
W co drugiej polskiej firmie, jako największy kłopot dotyczący komunikacji wskazuje się
brak zrozumienia roli komunikacji przez pozostałą część organizacji.

* Raport: Pola komunikacji korporacyjnej.

Nie ma nudnych marek
czy niegodnych uwagi branż.

 

Możemy natomiast zaobserwować nieciekawie prowadzoną komunikację marketingową.

Sprawdzimy jaka jest skuteczność Twojej strategii komunikacji.* Raport: Pola komunikacji korporacyjnej.

 

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?
Skontaktuj się z nami.

 

kontakt: +48 665 379 071

email: kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

 

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?

Skontaktuj się z nami.

 

infolinia:
+48 665 379 071

email:
kontakt@commplace.pl

 

Kontakt O nas Kariera

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy | SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia
sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy I SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych