Treść główna

Czy Twoja strategia komunikacji dobrze opowiada o Twoim produkcie?

Jak skuteczna jest Twoja strategia komunikacji?

Wartość komunikacji w biznesie mierzy się w złotówkach. Silna i przejrzysta strategia komunikacji to większa efektywność działania. Większy potencjał dotarcia do klientów. Silniejsze relacje z kontrahentami.

Jakościowa komunikacja pozwala skupić się na celach. Źle prowadzona, marnuje czas i energię w Twojej organizacji. Czy wiesz, że już co piąta firma przechodzi kryzys z powodu złej jakości komunikacji?

Zastanów się, w jaki sposób dzięki zaplanowanej strategii komunikacji marki możesz budować system realacji z klientami. To dużo sensowniejsze niż jednorazowa kampania. Chodzi nam o to, aby Twoi klienci usłyszeli, zrozumieli i uwierzyli.

Strategia komunikacji nie da wpuścić Cię w kanał

Jakość komunikacji ma ogromne znaczenie. Wiemy, że to wiesz. Wiesz również, że równie istotny jest wybór optymalnych kanałów komunikacji? Nietrafny wybór to mniejsze szanse na dotarcie do właściwych odbiorców. Mniejsze zyski. Więc straty.

Wiemy, jakie narzędzia najlepiej sprawdzają się w danym targecie ludzi. Identyfikując potrzeby grup docelowych budujemy angażującą komunikację.

Definiujemy problemy w obszarze kanałów komunikacyjnych. Opracowujemy strategie komunikacji stawiając na Internet ponieważ olbrzymia część marketingu jest cyfrowa. W digitalu wszystko da się zmierzyć i nie ma lepszej wizytówki niż ta wirtualna. Świat cyfrowy fundamentalnie zmienił tempo biznesu. Kompresując czas daje premie za skuteczne strategie i szybkość w podejmowaniu decyzji.

Jakie obszary zawarte są w usłudze place of communication?

  1. Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić

    Dowiedz się więcej
  2. Public relations na miarę XXI wieku - e-PR, PR produktowy, PR korporacyjny i marketing conversion

    Dowiedz się więcej
  3. Strategia komunikacji w Internecie - opracowanie i wdrożenie

    Dowiedz się więcej
  4. Audyt marketingowy - analiza sposobu komunikacji i wydatków na marketing

    Dowiedz się więcej
  5. Angażująca kampania reklamowa zaczyna się od strategii marki

    Dowiedz się więcej
  6. Określamy kanały komunikacji marketingowej i wspieramy firmę w procesie implementacji zmian

    Dowiedz się więcej

Jaki jest obraz Twojej strategii komunikacji?

Szczególną uwagę internautów przykuwają obrazy. Wysokiej jakości grafika czy infografika sprawiają, że użytkownicy spędzają więcej czasu oglądając obrazy niż czytają tekst na stronie*. Czy Twoje grafiki skupiają uwagę odbiorców? Czy reklamy są na tyle zachęcające by w nie kliknąć?

W Commplace projektujemy media angażujące odbiorcę. Nie boimy się eksperymentów. To nas wyróżnia. Jak i odważne, porywające kreacje, które tworzymy. Obrazy działają kiedy wywołują emocje ponieważ te ułatwia zapamiętywanie

Nie ma nudnych marek czy niegodnych uwagi branż.

Możemy natomiast zaobserwować nieciekawie prowadzoną komunikację marketingową.

Sprawdzimy jaka jest skuteczność Twojej strategii komunikacji.* Raport: Pola komunikacji korporacyjnej.

Trzy na cztery firmy deklarują, że w ich oczach rośnie znaczenie strategii komunikacji.

Niemal połowa uważa, że związane jest to z rosnącym znaczeniem reputacji marki*.
W co drugiej polskiej firmie, jako największy kłopot dotyczący komunikacji wskazuje się
brak zrozumienia roli komunikacji przez pozostałą część organizacji.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl