Treść główna

Ile może Cię kosztować nieefektywnie prowadzona komunikacja wewnętrzna?

Komunikacja wewnętrzna i jej rola w firmie

Chaos informacyjny, konflikty, intrygi. To rzeczywistość każdej organizacji.
Nieefektywna komunikacja to koszt 40 tys. złotych* rocznie. Na każdym pracowniku.

Firmy tracą. Czas. Energię. Pieniądze. Możliwości odpływają wraz z klientami rozczarowanymi brakiem odpowiedniej jakości obsługi.

Trzy główne powody, przez które nie lubimy swojej pracy również związane są z komunikacją. Niechęć wobec pracy zawodowej może wynikać m.in. z braku informacji, słabej komunikacja wewnątrz firmy i ciągłych zmian, które nie są dobrze komunikowane. Możesz to zmienić. My możemy Ci w tym pomóc.

Zarządzając komunikacją wewnętrzną inwestujesz w firmę.

Inwestujesz w ludzi, którzy będą Twoimi walking-talking brand agents, czyli ambasadorami organizacji.

Nasze usługi w zakresie komunikacji wewnętrznej:

  1. Audyt wewnętrzny i identyfikacji pracowników z firmą

    Dowiedz się więcej
  2. Zdefiniowanie problemów w komunikcji wewnętrznej i propozycje rozwiązań

    Dowiedz się więcej
  3. Opracowanie materiałów i scenariuszy działań na wewnętrzny użytek firmy

    Dowiedz się więcej
  4. Implementacja narzędzi do komunikacji wewnętrznej

    Dowiedz się więcej
  5. Ewaluacja wdrażanych rozwiązań komunikacyjnych

    Dowiedz się więcej
  6. Szkolenia z zakresu kompetencji wewnętrznej komunikacji

    Dowiedz się więcej

Komunikacja wewnętrza – wpływ na wyniki firmy

W firmie komunikacja jest jak miecz obosieczny. Właściwie zarządzana przynosi zyski. Nieefektywna, same straty. Tworzy chaos, podsyca tarcia, dzieli.

Dobra komunikacja wewnętrzna to długofalowy proces. Warto w niego inwestować. Wzmocnienie kompetencji komunikacyjnych przeliczysz na korzyści. Efektywniejsze usługi. Wzrost satysfakcji klientów. Większy potencjał działania.

Możemy Ci pomóc. Dzięki audytowi komunikacji wewnętrznej ocenimy sytuację wewnętrzną w firmie. Zmierzymy również poziom identyfikacji pracowników z celami Twojej organizacji.

Komunikacja wewnętrzna – wykorzystaj potencjał

Zarabiają ci, którzy błyskawicznie odpowiadają na potrzeby rynku. Akcja, reakcja. Wiemy, że to wiesz.
A Twoi pracownicy? Są gotowi na błyskawiczne działanie? Czy ich aktywność blokuje zalew maili? Próby zrozumienia poleceń? Konflikty? Gdy oni tkwią w impasie Twoja firma traci. Pamiętaj, brak komunikacji = konflikty, intrygi i plotki.

Jakie narzędzia warto stosować w obszarze komunikacji wewnętrznej? Które są skuteczne, a które tylko kosztowne? Wykorzystaj nasze doświadczenie w implementacji do firm funkcji zarządzania komunikacją wewnętrzną. Zbuduj z nami swoją własną strategię komunikacji wewnętrznej.

Czy wystarczająco inwestujesz w komunikację wewnętrzną?

4 na 5 pracowników uważa, że skuteczna komunikacja wewnętrzna pomaga w osiąganiu ich wyników pracy.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl