Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Ile może Cię kosztować nieefektywnie prowadzona komunikacja wewnętrzna?

Komunikacja wewnętrzna i jej rola w firmie

Chaos informacyjny, konflikty, intrygi. To rzeczywistość każdej organizacji.
Nieefektywna komunikacja to koszt 40 tys. złotych* rocznie. Na każdym pracowniku.

Firmy tracą. Czas. Energię. Pieniądze. Możliwości odpływają wraz z klientami rozczarowanymi brakiem odpowiedniej jakości obsługi.

Trzy główne powody, przez które nie lubimy swojej pracy również związane są z komunikacją. Niechęć wobec pracy zawodowej może wynikać m.in. z braku informacji, słabej komunikacja wewnątrz firmy i ciągłych zmian, które nie są dobrze komunikowane. Możesz to zmienić. Jako agencja public relations możemy Ci w tym pomóc.

Zarządzając komunikacją wewnętrzną inwestujesz w firmę.

Inwestujesz w ludzi, którzy będą Twoimi walking-talking brand agents, czyli ambasadorami organizacji.

Nasze usługi w zakresie komunikacji wewnętrznej:

  1. Audyt wewnętrzny i identyfikacji pracowników z firmą

    Dowiedz się więcej
  2. Zdefiniowanie problemów w komunikcji wewnętrznej i propozycje rozwiązań

    Dowiedz się więcej
  3. Opracowanie materiałów i scenariuszy działań na wewnętrzny użytek firmy

    Dowiedz się więcej
  4. Implementacja narzędzi do komunikacji wewnętrznej

    Dowiedz się więcej
  5. Ewaluacja wdrażanych rozwiązań komunikacyjnych

    Dowiedz się więcej
  6. Szkolenia z zakresu kompetencji wewnętrznej komunikacji

    Dowiedz się więcej

Komunikacja wewnętrza – wpływ na wyniki firmy

W firmie komunikacja jest jak miecz obosieczny. Właściwie zarządzana przynosi zyski. Nieefektywna, same straty. Tworzy chaos, podsyca tarcia, dzieli.

Dobra komunikacja wewnętrzna to długofalowy proces. Warto w niego inwestować. Wzmocnienie kompetencji komunikacyjnych przeliczysz na korzyści. Efektywniejsze usługi. Wzrost satysfakcji klientów. Większy potencjał działania.

Możemy Ci pomóc. Dzięki audytowi komunikacji wewnętrznej ocenimy sytuację wewnętrzną w firmie. Zmierzymy również poziom identyfikacji pracowników z celami Twojej organizacji.

Komunikacja wewnętrzna – wykorzystaj potencjał

Zarabiają ci, którzy błyskawicznie odpowiadają na potrzeby rynku. Akcja, reakcja. Wiemy, że to wiesz.
A Twoi pracownicy? Są gotowi na błyskawiczne działanie? Czy ich aktywność blokuje zalew maili? Próby zrozumienia poleceń? Konflikty? Gdy oni tkwią w impasie Twoja firma traci. Pamiętaj, brak komunikacji = konflikty, intrygi i plotki.

Jakie narzędzia warto stosować w obszarze komunikacji wewnętrznej? Które są skuteczne, a które tylko kosztowne? Wykorzystaj nasze doświadczenie w implementacji do firm funkcji zarządzania komunikacją wewnętrzną. Zbuduj z nami swoją własną strategię komunikacji wewnętrznej.

Czy wystarczająco inwestujesz w komunikację wewnętrzną?

4 na 5 pracowników uważa, że skuteczna komunikacja wewnętrzna pomaga w osiąganiu ich wyników pracy.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt