Usługi

Branding Strategia komunikacji Public relations Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Wsparcie sprzedaży Online marketing Projektowanie graficzne Komunikacja marketingowa Food marketing Eventy firmowe

Oferta konsultingowa

Marketing B2B Customer Lifetime Value Zarządzanie kryzysowe Komunikacja wewnętrzna Employer Branding Marketing referencyjny

Treść główna

Kluczowe dane

  • 5 nowych logo dla firmy klienta i czterech jego marek
  • 44% konsumentów decyduje o zakupie nowego produktu na podstawie wyglądu jego opakowania
  • 66% konsumentów uważa, że wygląd opakowania wpływa na ocenę jakości zapakowanego produktu
  • Pobierz Case study

Historia klienta

Rodzinna firma w ciągu 30 lat dynamicznego rozwoju zmieniła się w przedsiębiorstwo o uznanej renomie w branży ogrodniczej.

Automatyzacja coraz mocniej wspiera dynamiczny rozwój organizacji. Zmienia się styl zarządzania, przestrzeń przedsiębiorstwa, rozrasta się sieć partnerów biznesowych i oczekiwania rynku.

Firma Krysiak zaczyna eksponować własny brand i cztery marki konsumenckie. Te, zgodnie z ideą firmy, mają czynić pracę w ogrodzie skuteczną.

Ogród jest zaś miejscem pielęgnacji rodzinnych więzi. Rebranding to esencja wszystkich zachodzących zmian w rodzinnej firmie.

CELE BIZNESOWE

Firma potrzebowała nowego brandingu, adekwatnego do swojej pozycji na rynku.

Zaakcentowanie wartości skutecznie działającej firmy rodzinnej, a przy tym wyróżnienie marek konsumenckich na tle konkurencji.

Rozwiązanie

ROZWIĄZANIE

Rebranding wraz z implementacją nowej strategii komunikacji. Komunikacja skuteczności, którą chcemy uzyskać korzystając z urządzeń w ogrodzie.

Za szerokimi zmianami identyfikacji wizualnej – logo, nowe opakowania produktów, odświeżenie salonu sprzedaży – stoi konsekwentny przekaz komunikujący świeżość i precyzję działania.

Jednocześnie stawiamy na poszanowanie tradycji rodzinnych i przywiązaniem do polskiego konsumenta. Firma stawia na mocny przekaz emocjonalny.

Nowym hasłem – „Skuteczny w ogrodzie” – podkreśla zalety korzystania z urządzeń, dzięki którym możliwe jest stworzenie ogrodu – miejsca wypoczynku, w którym spędza się czas z bliskimi.

Rebranding marki Krysiak

Prostota i harmonia nowego logo firmy komunikuje skuteczność i precyzję efektu. Ostre, geometryczne formy przekazują użytkownikowi prosty komunikat o jakości i skuteczności urządzeń, bez zbędnych słów.

Zielone pasy nawiązują bezpośrednio do ogrodu i idealnie przystrzyżonego trawnika, komunikują porządek i harmonię. Kolorystyka znaku graficznego – litera „K” nawiązuje bezpośrednio do skojarzeń z ogrodem oraz buduje świadomość marki Krysiak.

Zielone ”K” to indywidualny znak graficzny, który może funkcjonować osobno w drugim etapie rebrandingu jako symbol i sygnatura marki.

Rebranding – Handy, Lider, Faworyt i nowy Faworyt Pro

Handy to funkcjonalność. Znak układający się w czytelny symbol dłoni stanowi podwójny przekaz.
Wyraźnie koresponduje z dosłowną nazwą „Handy”, jak i z jej znaczeniem semantycznym – komunikując poręczność i prostotę użycia, a także dynamikę odzwierciedloną w żywiołowej kolorystyce marki.
Znak marki Handy składa się z dwóch podstawowych elementów. Pierwszym z nich jest sygnet. Drugi to logotyp, który został utworzony na bazie bezszeryfowego kroju pisma.

Logo Lider to ruch i dynamizm wyrażony poprzez kompozycję nawiązującą do kształtu kosiarki. Bezpośrednie skojarzenia budzi zwłaszcza charakterystyczne przednie koło uchwycone poprzez dodanie kropki na końcu wyrazu.
Kropka ta ma dodatkową wartość symboliczną w zestawieniu z nazwą marki. Mówi o tym, że nie ma nikogo przed Liderem, gdyż jest tylko „lider i kropka”.
Lider jest zawsze „pierwszy w ogrodzie”.

Logo Faworyt przybiera różne formy dedykowane subbrandom reprezentującym jedną z dwóch grup produktowych. Znaki są wystarczająco czytelne i spójne by nie było wątpliwości, że reprezentują jeden brand. Jednocześnie każdy z nich jest wystarczająco charakterystyczny by komunikował zupełnie różne od siebie wartości subbrandów.
Logo linii standardowej to ekologia. Spokojna zieleń kojarzy się z odprężającą pracą w ogrodzie.
Logo linii profesjonalnej do dynamizm. Odbiorca ma korzystać z PROfesjonalnych produktów przeznaczonych dla szybko żyjących, pewnych siebie użytkowników.

Wykorzystane produkty

Audyt marketingowy

Audyt marketingowy - analiza sposobu komunikacji i wydatków na marketing

Dowiedz się więcej

Kanały komunikacji marketingowej

Kanały komunikacji marketingowej

Dowiedz się więcej

Strategia komunikacji

Strategia komunikacji w Internecie - opracowanie i wdrożenie

Dowiedz się więcej

Place of graphics

7 na 10 badanych przyznaje, że ma lepszy zwrot z inwestycji, gdy do swych treści dodaje elementy graficzne. Dlaczego? Bądź wyrazisty i rozpoznawalny. Być może przyszedł czas na rebranding. Dowiedz się więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt