Treść główna
Kluczowe dane
- 5 nowych logo dla firmy klienta i czterech jego marek
- 44% konsumentów decyduje o zakupie nowego produktu na podstawie wyglądu jego opakowania
- 66% konsumentów uważa, że wygląd opakowania wpływa na ocenę jakości zapakowanego produktu
- Pobierz Case study
Historia klienta
Rodzinna firma w ciągu 30 lat dynamicznego rozwoju zmieniła się w przedsiębiorstwo o uznanej renomie w branży ogrodniczej.
Automatyzacja coraz mocniej wspiera dynamiczny rozwój organizacji. Zmienia się styl zarządzania, przestrzeń przedsiębiorstwa, rozrasta się sieć partnerów biznesowych i oczekiwania rynku.
Firma Krysiak zaczyna eksponować własny brand i cztery marki konsumenckie. Te, zgodnie z ideą firmy, mają czynić pracę w ogrodzie skuteczną.
Ogród jest zaś miejscem pielęgnacji rodzinnych więzi. Rebranding to esencja wszystkich zachodzących zmian w rodzinnej firmie.

CELE BIZNESOWE
Firma potrzebowała nowego brandingu, adekwatnego do swojej pozycji na rynku.
Zaakcentowanie wartości skutecznie działającej firmy rodzinnej, a przy tym wyróżnienie marek konsumenckich na tle konkurencji.
Rozwiązanie
ROZWIĄZANIE
Rebranding wraz z implementacją nowej strategii komunikacji. Komunikacja skuteczności, którą chcemy uzyskać korzystając z urządzeń w ogrodzie.
Za szerokimi zmianami identyfikacji wizualnej – logo, nowe opakowania produktów, odświeżenie salonu sprzedaży – stoi konsekwentny przekaz komunikujący świeżość i precyzję działania.
Jednocześnie stawiamy na poszanowanie tradycji rodzinnych i przywiązaniem do polskiego konsumenta. Firma stawia na mocny przekaz emocjonalny.
Nowym hasłem – „Skuteczny w ogrodzie” – podkreśla zalety korzystania z urządzeń, dzięki którym możliwe jest stworzenie ogrodu – miejsca wypoczynku, w którym spędza się czas z bliskimi.

Rebranding marki Krysiak
Prostota i harmonia nowego logo firmy komunikuje skuteczność i precyzję efektu. Ostre, geometryczne formy przekazują użytkownikowi prosty komunikat o jakości i skuteczności urządzeń, bez zbędnych słów.
Zielone pasy nawiązują bezpośrednio do ogrodu i idealnie przystrzyżonego trawnika, komunikują porządek i harmonię. Kolorystyka znaku graficznego – litera „K” nawiązuje bezpośrednio do skojarzeń z ogrodem oraz buduje świadomość marki Krysiak.
Zielone ”K” to indywidualny znak graficzny, który może funkcjonować osobno w drugim etapie rebrandingu jako symbol i sygnatura marki.
Rebranding – Handy, Lider, Faworyt i nowy Faworyt Pro
Handy to funkcjonalność. Znak układający się w czytelny symbol dłoni stanowi podwójny przekaz.
Wyraźnie koresponduje z dosłowną nazwą „Handy”, jak i z jej znaczeniem semantycznym – komunikując poręczność i prostotę użycia, a także dynamikę odzwierciedloną w żywiołowej kolorystyce marki.
Znak marki Handy składa się z dwóch podstawowych elementów. Pierwszym z nich jest sygnet. Drugi to logotyp, który został utworzony na bazie bezszeryfowego kroju pisma.
Logo Lider to ruch i dynamizm wyrażony poprzez kompozycję nawiązującą do kształtu kosiarki. Bezpośrednie skojarzenia budzi zwłaszcza charakterystyczne przednie koło uchwycone poprzez dodanie kropki na końcu wyrazu.
Kropka ta ma dodatkową wartość symboliczną w zestawieniu z nazwą marki. Mówi o tym, że nie ma nikogo przed Liderem, gdyż jest tylko „lider i kropka”.
Lider jest zawsze „pierwszy w ogrodzie”.
Logo Faworyt przybiera różne formy dedykowane subbrandom reprezentującym jedną z dwóch grup produktowych. Znaki są wystarczająco czytelne i spójne by nie było wątpliwości, że reprezentują jeden brand. Jednocześnie każdy z nich jest wystarczająco charakterystyczny by komunikował zupełnie różne od siebie wartości subbrandów.
Logo linii standardowej to ekologia. Spokojna zieleń kojarzy się z odprężającą pracą w ogrodzie.
Logo linii profesjonalnej do dynamizm. Odbiorca ma korzystać z PROfesjonalnych produktów przeznaczonych dla szybko żyjących, pewnych siebie użytkowników.

Wykorzystane produkty
Audyt marketingowy
Audyt marketingowy - analiza sposobu komunikacji i wydatków na marketing
Dowiedz się więcejStrategia komunikacji
Strategia komunikacji w Internecie - opracowanie i wdrożenie
Dowiedz się więcejPlace of graphics
7 na 10 badanych przyznaje, że ma lepszy zwrot z inwestycji, gdy do swych treści dodaje elementy graficzne. Dlaczego? Bądź wyrazisty i rozpoznawalny. Być może przyszedł czas na rebranding. Dowiedz się więcejPotrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?
