Rebranding firmy rodzinnej.

Kompleksowa zmiana identyfikacji wizualnej firmy z branży ogrodniczej.

Rebranding demonstrujący główne przewagi rozwijającej się firmy, z akcentem na wciąż aktualne rodzinne wartości.

W centrum działań firmy Krysiak znajduje się dostarczanie produktów do skutecznej pielęgnacji przestrzeni zielonej – ogrodu, jako miejsca do budowania relacji z bliskimi.

nowych logo dla firmy klienta i czterech jego marek

%

konsumentów decyduje o zakupie nowego produktu na podstawie wyglądu jego opakowania*

%

konsumentów uważa, że wygląd opakowania wpływa na ocenę jakości zapakowanego produktu

*badania MeadWestvaco Corporatio
*dane za „Wpływ opakowań na zachowania konsumentów”, A.Przewoźna- Skowrońska, A. Dewicka

Historia klienta

Rodzinna firma w ciągu 30 lat dynamicznego rozwoju zmieniła się w przedsiębiorstwo o uznanej renomie w branży ogrodniczej.

Automatyzacja coraz mocniej wspiera dynamiczny rozwój organizacji. Zmienia się styl zarządzania, przestrzeń przedsiębiorstwa, rozrasta się sieć partnerów biznesowych i oczekiwania rynku.

Firma Krysiak zaczyna eksponować własny brand i cztery marki konsumenckie.   Te, zgodnie z ideą firmy, mają czynić pracę w ogrodzie skuteczną.

Ogród jest zaś miejscem pielęgnacji rodzinnych więzi. Rebranding to esencja wszystkich zachodzących zmian w rodzinnej firmie.

 

Cele Biznesowe

Firma potrzebowała nowego brandingu, adekwatnego do swojej pozycji na rynku.

Zaakcentowanie wartości skutecznie działającej firmy rodzinnej, a przy tym wyróżnienie marek konsumenckich na tle konkurencji.

Rozwiązanie

Rebranding wraz z implementacją nowej strategii komunikacji.

Komunikacja skuteczności, którą chcemy uzyskać korzystając z urządzeń w ogrodzie.

Za szerokimi zmianami identyfikacji wizualnej – logo, nowe opakowania produktów, odświeżenie salonu sprzedaży – stoi konsekwentny przekaz komunikujący świeżość i precyzję działania.

Jednocześnie stawiamy na poszanowanie tradycji rodzinnych i przywiązaniem do polskiego konsumenta. Firma stawia na mocny przekaz emocjonalny.

Nowym hasłem – „Skuteczny w ogrodzie” – podkreśla zalety korzystania z urządzeń, dzięki którym możliwe jest stworzenie ogrodu – miejsca wypoczynku, w którym spędza się czas z bliskimi.

Rebranding – prezentacja zmian

Rebranding marki Krysiak

Prostota i harmonia nowego logo firmy komunikuje skuteczność i precyzję efektu. Ostre, geometryczne formy przekazują użytkownikowi prosty komunikat  o jakości i skuteczności urządzeń, bez zbędnych słów.

Zielone pasy nawiązują bezpośrednio do ogrodu i idealnie przystrzyżonego trawnika, komunikują porządek i harmonię. Kolorystyka znaku graficznego – litera „K” nawiązuje bezpośrednio do skojarzeń z ogrodem oraz buduje świadomość marki Krysiak.

Zielone ”K” to indywidualny znak graficzny, który może funkcjonować osobno w drugim etapie rebrandingu jako symbol i sygnatura marki.

Rebranding – Faworyt i nowy Faworyt Pro

Logo Faworyt przybiera różne formy dedykowane subbrandom reprezentującym jedną z dwóch grup produktowych. Znaki są wystarczająco czytelne i spójne by nie było wątpliwości, że reprezentują jeden brand. Jednocześnie każdy z nich jest  wystarczająco charakterystyczny by komunikował zupełnie różne od siebie wartości subbrandów.

Logo linii standardowej to ekologia. Spokojna zieleń kojarzy się z odprężającą pracą w ogrodzie.

Logo linii profesjonalnej do dynamizm. Odbiorca ma korzystać z PROfesjonalnych produktów przeznaczonych dla szybko żyjących, pewnych siebie użytkowników.

Rebranding – Handy

Handy to funkcjonalność. Znak układający się w czytelny symbol dłoni stanowi podwójny przekaz.

Wyraźnie koresponduje z dosłowną nazwą „Handy”, jak i z jej znaczeniem semantycznym – komunikując poręczność i prostotę użycia, a także dynamikę odzwierciedloną w żywiołowej kolorystyce marki.

Znak marki Handy składa się z dwóch podstawowych elementów. Pierwszym z nich jest sygnet. Drugi to logotyp, który został utworzony na bazie bezszeryfowego kroju pisma.

Rebranding – Lider

Logo Lider to ruch i dynamizm wyrażony poprzez kompozycję nawiązującą do kształtu kosiarki. Bezpośrednie skojarzenia budzi zwłaszcza charakterystyczne przednie koło uchwycone poprzez dodanie kropki na końcu wyrazu.

Kropka ta ma dodatkową wartość symboliczną w zestawieniu z nazwą marki. Mówi o tym, że nie ma nikogo przed Liderem, gdyż jest tylko „lider i kropka”.

Lider jest zawsze „pierwszy w ogrodzie”.

Wyniki rebrandingu

Nowa identyfikacja wizualna oddaje wartości firmy: precyzję działania, skuteczność, profesjonalizm, wydajność i efektywność produktów.


Nawiązuje również do wartości firmy rodzinnej, na gruncie której wyrosło dzisiejsze przedsiębiorstwo. Komunikat jest czytelny – produkty firmy przez swą skuteczność pomagają w skutecznej pielęgnacji ogrodu – integralnej części domu, ważnej przestrzeni do budowania relacji rodzinnych.

Nowa identyfikacja została ciepło przyjęta przez klientów B2B i konsumentów.

Wykorzystane produkty

Audyt materiałów klienta i konkurencji
Warsztaty marketingowe

Rebranding firmy
Rebranding marek konsumenckich

Nowe materiały promocyjne
Nowe opakowania produktów

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?
Skontaktuj się z nami.

 

kontakt: +48 665 379 071

email: kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

 

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?

Skontaktuj się z nami.

 

infolinia:
+48 665 379 071

email:
kontakt@commplace.pl

 

Kontakt O nas Kariera

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy | SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia
sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy I SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych