Rebranding firmy rodzinnej.

Kompleksowa zmiana identyfikacji wizualnej firmy z branży ogrodniczej.

Rebranding demonstrujący główne przewagi rozwijającej się firmy, z akcentem na wciąż aktualne rodzinne wartości.

W centrum działań firmy Krysiak znajduje się dostarczanie produktów do skutecznej pielęgnacji przestrzeni zielonej – ogrodu, jako miejsca do budowania relacji z bliskimi.

nowych logo dla firmy klienta i czterech jego marek

%

konsumentów decyduje o zakupie nowego produktu na podstawie wyglądu jego opakowania*

%

konsumentów uważa, że wygląd opakowania wpływa na ocenę jakości zapakowanego produktu

*badania MeadWestvaco Corporatio
*dane za „Wpływ opakowań na zachowania konsumentów”, A.Przewoźna- Skowrońska, A. Dewicka

Historia klienta

Rodzinna firma w ciągu 30 lat dynamicznego rozwoju zmieniła się w przedsiębiorstwo o uznanej renomie w branży ogrodniczej.

Automatyzacja coraz mocniej wspiera dynamiczny rozwój organizacji. Zmienia się styl zarządzania, przestrzeń przedsiębiorstwa, rozrasta się sieć partnerów biznesowych i oczekiwania rynku.

Firma Krysiak zaczyna eksponować własny brand i cztery marki konsumenckie.   Te, zgodnie z ideą firmy, mają czynić pracę w ogrodzie skuteczną.

Ogród jest zaś miejscem pielęgnacji rodzinnych więzi. Rebranding to esencja wszystkich zachodzących zmian w rodzinnej firmie.

Krysiak – firma rodzinna

Cele Biznesowe

Firma potrzebowała nowego brandingu, adekwatnego do swojej pozycji na rynku.

Zaakcentowanie wartości skutecznie działającej firmy rodzinnej, a przy tym wyróżnienie marek konsumenckich na tle konkurencji.

Rozwiązanie

Rebranding wraz z implementacją nowej strategii komunikacji.

Komunikacja skuteczności, którą chcemy uzyskać korzystając z urządzeń w ogrodzie.

Za szerokimi zmianami identyfikacji wizualnej – logo, nowe opakowania produktów, odświeżenie salonu sprzedaży – stoi konsekwentny przekaz komunikujący świeżość i precyzję działania.

Jednocześnie stawiamy na poszanowanie tradycji rodzinnych i przywiązaniem do polskiego konsumenta. Firma stawia na mocny przekaz emocjonalny.

Nowym hasłem – „Skuteczny w ogrodzie” – podkreśla zalety korzystania z urządzeń, dzięki którym możliwe jest stworzenie ogrodu – miejsca wypoczynku, w którym spędza się czas z bliskimi.

Rebranding marki Krysia – brandy firmy

Rebranding – prezentacja zmian

Rebranding marki Krysiak

Prostota i harmonia nowego logo firmy komunikuje skuteczność i precyzję efektu. Ostre, geometryczne formy przekazują użytkownikowi prosty komunikat  o jakości i skuteczności urządzeń, bez zbędnych słów.

Zielone pasy nawiązują bezpośrednio do ogrodu i idealnie przystrzyżonego trawnika, komunikują porządek i harmonię. Kolorystyka znaku graficznego – litera „K” nawiązuje bezpośrednio do skojarzeń z ogrodem oraz buduje świadomość marki Krysiak.

Zielone ”K” to indywidualny znak graficzny, który może funkcjonować osobno w drugim etapie rebrandingu jako symbol i sygnatura marki.

Rebranding Krysiak - logo
Rebranding Krysiak – logo Faworyt

Rebranding – Faworyt i nowy Faworyt Pro

Logo Faworyt przybiera różne formy dedykowane subbrandom reprezentującym jedną z dwóch grup produktowych. Znaki są wystarczająco czytelne i spójne by nie było wątpliwości, że reprezentują jeden brand. Jednocześnie każdy z nich jest  wystarczająco charakterystyczny by komunikował zupełnie różne od siebie wartości subbrandów.

Logo linii standardowej to ekologia. Spokojna zieleń kojarzy się z odprężającą pracą w ogrodzie.

Logo linii profesjonalnej do dynamizm. Odbiorca ma korzystać z PROfesjonalnych produktów przeznaczonych dla szybko żyjących, pewnych siebie użytkowników.

Rebranding – Handy

Handy to funkcjonalność. Znak układający się w czytelny symbol dłoni stanowi podwójny przekaz.

Wyraźnie koresponduje z dosłowną nazwą „Handy”, jak i z jej znaczeniem semantycznym – komunikując poręczność i prostotę użycia, a także dynamikę odzwierciedloną w żywiołowej kolorystyce marki.

Znak marki Handy składa się z dwóch podstawowych elementów. Pierwszym z nich jest sygnet. Drugi to logotyp, który został utworzony na bazie bezszeryfowego kroju pisma.

Rebranding Krysiak – logo Handy
Rebranding Krysiak – logo Lider

Rebranding – Lider

Logo Lider to ruch i dynamizm wyrażony poprzez kompozycję nawiązującą do kształtu kosiarki. Bezpośrednie skojarzenia budzi zwłaszcza charakterystyczne przednie koło uchwycone poprzez dodanie kropki na końcu wyrazu.

Kropka ta ma dodatkową wartość symboliczną w zestawieniu z nazwą marki. Mówi o tym, że nie ma nikogo przed Liderem, gdyż jest tylko „lider i kropka”.

Lider jest zawsze „pierwszy w ogrodzie”.

Wyniki rebrandingu

Nowa identyfikacja wizualna oddaje wartości firmy: precyzję działania, skuteczność, profesjonalizm, wydajność i efektywność produktów.


Nawiązuje również do wartości firmy rodzinnej, na gruncie której wyrosło dzisiejsze przedsiębiorstwo. Komunikat jest czytelny – produkty firmy przez swą skuteczność pomagają w skutecznej pielęgnacji ogrodu – integralnej części domu, ważnej przestrzeni do budowania relacji rodzinnych.

Nowa identyfikacja została ciepło przyjęta przez klientów B2B i konsumentów.

Wykorzystane produkty

Audyt materiałów klienta i konkurencji
Warsztaty marketingowe

Rebranding firmy
Rebranding marek konsumenckich

Nowe materiały promocyjne
Nowe opakowania produktów

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?
Skontaktuj się z nami.

 

kontakt: +48 665 379 071

email: kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

 

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?

Skontaktuj się z nami.

 

infolinia:
+48 665 379 071

email:
kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy | SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia
sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy I SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Public relations
Kampania PR
Zarzadzanie kryzysowe
Komunikacja wewnętrzna
Employer Branding
Strategia marketingowa
Marketing B2B
Marketing referencyjny
Audyt marketingowy
Strategia komunikacji
Kanały komunikacji
Inne usługi
Customer lifetime value
Pozycjonowanie
Google Ads
Wsparcie sprzedaży
Tworzenie stron www
Eventy
Branding
Food Marketing
Case studies
Rebranding marki premium
Rebranding firmy rodzinnej
Strategia marketingowa
Inboud marketing
Zero waste
Firma
O nas
Kontakt
Panel logowania
Blog

Masz pytanie lub wątpliwość?
napisz
kontakt@commplace.pl
lub zadzwoń
+48 665 379 071