Treść główna

Czy da się poszukać oszczędności w budżecie marketingowym? Co zmienić w sposobie promocji Twojej firmy? Czy stosujesz te same narzędzia marketingowe, które stosuje Twoja konkurencja? Czy stosując te same narzędzia możesz oczekiwać lepszych rezultatów? Wiemy, jak prowadzić działania marketingowe. Z tą wiedzą podzielimy się z Tobą.

Audyt marketingowy – zakres działań Commplace:

  • Analiza identyfikacji wizualnej,
  • Audyt kanałów komunikacji marketingowej,
  • Ocena narzędzi komunikacji marketingowej,
  • Analityka brandingowa,
  • Analiza niewykorzystanych narzędzi komunikacji marki i spis ciekawych pomysłów,
  • Wskazanie kierunków zmian oraz ich implementacja.

Pomożemy Twojej organizacji zwiększyć wydajność marketingową. Nasza oferta polega na usłudze doradztwa marketingowego w zakresie oceny komunikacji Twojej firmy.

Audyt pomoże realizować postawione cele

Wiele firm wybiera prostą strategię – „pompowania” pieniędzy w działania marketingowe. Efekt? W momencie kryzysu lub niezadowalających efektów drastycznie ucina budżety. Czy to dobra metoda? Zdecydowanie nie.

Wydatki marketingowe przeznaczone m.in. na ePR, SEO, Google AdWords, tworzenie stron WWW są potrzebne w każdej firmie. Nie chodzi jednak o samo wydanie pieniędzy i „przepalenie” budżetu. Podpowiemy Ci nie tylko, który kierunek obrać, ale także – jak efektywnie przemierzać drogę, aby w miejscu docelowym znaleźć się bez pustych kieszeni i niezadowalających słupków sprzedażowych.

Komunikacja wpływa na wyniki

Wynik badania przeprowadzonego przez Survata: The Brand Intelligence Platform jasno wskazał, że 29% pracowników uważa, iż komunikacja wewnętrzna w ich firmie jest nieskuteczna. To nie koniec. 4 na 5 pracowników twierdzi, że skuteczna komunikacja wewnętrzna pomaga w osiąganiu lepszych wyników pracy. Wniosek jest prosty: profesjonalna strategia komunikacji= sukces firmy.

Czy jesteś gotowy, aby przekonać, ile możesz zyskać, optymalizując działania komunikacyjne?

Audyt marketingowy – kompleksowy, systematyczny, regularny

Audyt komunikacyjny musi być kompleksowy. Powinien obejmować wszystkie obszary marketingu, a nie tylko te, w których problem jest już zauważony, lub które się wyróżniają. Holistyczne podejście jest najlepszym sposobem na odkrycie szans i może uwypuklić nieznane wcześniej obszary siły.

Audyt musi być systematyczny. Porządek i dokładność są kluczowymi elementami udanego działania. Aby upewnić się, że w audycie nie ma żadnych luk, uwzględnimy każdy proces, zadanie i podzadanie w organizacji.

Audyt komunikacyjny musi być wykonywany regularnie. Niektóre firmy przeprowadzają go tylko wtedy, gdy jest już źle, lecz jak powiedział Benjamin Franklin „uncja zapobiegania jest warta funta lekarstwa”. Przeprowadzanie przez nas okresowych audytów marketingowych umożliwi wczesne wykrycie problemów i ich rozwiązanie.

Audyt marketingowy – jakie odpowiedzi uzyskasz?

– czy Twoja komunikacja dociera do klientów,
– gdzie są luki i wąskie gardła,
– jakie są mocne i słabe strony Twojej komunikacji,
– co zrobić, by komunikacja była kompletna,
– jak poprawić kontakt z grupą docelową.

Osiąganie świetnych rezultatów polega na wykorzystaniu swoich mocnych stron.

Odezwij się do nas. Sprawdzimy jak je komunikujesz.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl