Treść główna

Trzymaj ręce na kierownicy

Według danych zebranych przez Lori Lewis i Officially Chadd w Visual Capitalist w ciągu jednej minuty w Internecie użytkownicy:

  • wpisują 3,8 mln zapytań w wyszukiwarce Google,
  • oglądają 4,5 mln filmów na Youtube,
  • wysyłają 188 mln wiadomości e-mail,
  • publikują 46 tys. wpisów na Instagramie,
  • wrzucają 87 500 tweetów.

Pomyśl, ile z tych czynności może dotyczyć twojej marki?
Te 60 sekund to szansa. Ale i zagrożenie dla PR-u. Jazda bez trzymanki może bowiem skończyć się kryzysem wizerunkowym. Ty wybierzesz, jak wykorzystasz ten czas

e-PR: czas na cyber relacje

Z Internetu obecnie korzysta prawie 4,1 miliarda ludzi na świecie. Według danych GUS w Polsce aż 84% gospodarstw domowych ma do niego dostęp. A co odbiorcy robią w sieci? Szukają informacji, sprawdzają pocztę lub korzystają z social mediów.

Czy mają dostęp do informacji dotyczących twojej firmy? Tak.
Czy masz możliwość kontroli nad tym, co i jak widzą? Oczywiście.
Czy możesz budować swój e-wizerunek? Jak najbardziej.
Czy robisz to efektywnie…? Odpowiedz sobie sam.

Przebij się wreszcie przez szum informacyjny

Od rana do wieczora toniemy w potoku informacji.
Według naukowców dziennie „wchłaniamy” 34 gigabajty danych, co stanowi odpowiednik 100 tysięcy słów. Wiele z nich przepływa przez nasz umysł, nie zostawiając śladu. Właśnie dlatego komunikacja twojej firmy nie może być JAKAŚ.

Zbudowany wizerunek zadecyduje, czy klient obróci się za Tobą na ulicy, czy minie kierując się w stronę konkurencji.

Case study

Kampania PR - wprowadzenie nowego produktu na rynek

Case study kampanii PR na przykładzie maseczki samoprzylepnej MASTICK

- ponad 2.000.000 nowych odbiorców komunikatów
- wzrost świadomości istnienia produktu

Dowiedz się więcej
Place of communication

Brak efektów w public relations? To mit.

Myślisz, że e-PR, PR produktowy, czy PR korporacyjny to działania, których efektów nie można zmierzyć? Czas obalić ten mit! Nie tylko można je zmierzyć, ale i odpowiednio nimi zarządzać optymalizując poszczególne elementy PR-owej układanki. Chcesz wiedzieć jak to możliwe? Napisz do nas, opowiemy ci o Marketing Conversion

Nadal zastanawiasz się, czy działania public relations mają sens? Pytanie – czy twoja konkurencja uważa tak samo i czy faktycznie masz czas na długie rozważania? Nie czekaj. Działaj.

Public relations – lepiej i skuteczniej

Marketing Conversion to usługa, która pomaga zwiększyć skuteczność w realizowanych codziennych działaniach media relations.

Posiadamy oprogramowanie do zarządzania informacjami na temat Twojej marki w wynikach wyszukiwania.

Usługa Marketing Conversion to wizualizacja pozycji Twoich treści dla poszczególnych fraz kluczowych i wpływu na wizerunek Twojej firmy w sieci. Proponujemy nowoczesne podejście do media relations dla nowoczesnych firm i zespołów PR.

Informacja prasowa, która ma wpływ

Każda informacja prasowa ma swój cel. Chodzi o to, by dotrzeć z komunikatem do jak największej ilości odbiorców. Komunikaty prasowe, które przygotujesz z Marketing Conversion, sprawią, że dotrzesz do najważniejszych klientów. Poszukujących klientów.
Buduj komunikację i skutecznie zdobywaj zasięgi. Opracuj swoje informacje prasowe wraz ze wszystkimi wytycznymi SEO. Oszczędzaj czas i działaj efektywnie, a my pomożemy Ci zmaksymalizować efekty działań medialnych. W jaki sposób? Połączymy PR z Marketing Conversion.

Informacja prasowa, która ma wpływ to ta, która stale generuj ruch i jej przekaz efektywnie dociera do odbiorcy każdego dnia.
Nie zwlekaj z robieniem nowoczesnego PR.

Twórz angażującą komunikację i mierz jej wpływ za pomocą łatwego interfejsu Commplace.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl