Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Case studies

Rebranding marki premium

Opracowanie całościowej koncepcji komunikacji i identyfikacji wizualnej marki Halupczok. Jak podnieść wartość marki premium.

Zobacz case study

Kampania PR: 2 200 000 odbiorców w 1 miesiąc

Opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji nowych produktów marki ETISOFT – maseczek samoprzylepnych.

Zobacz case study

Rebranding marki spożywczej

Opracowanie kompleksowej zmiany identyfikacji wizualnej firmy z branży spożywczej.

Zobacz case study

Kampania PR - wprowadzenie nowego produktu

Case study kampanii PR na przykładzie maseczki samoprzylepnej MASTICK

Zobacz case study

Wszystkie Case studies

Nowy serwis internetowy dla lidera branży logistyki

Zobacz jak odświeżyliśmy wizerunek i stworzyliśmy nowoczesną stronę pozwalającą w atrakcyjny sposób zaprezentować rozbudowaną ofertę firmy Promag.

Jak działania Commplace pozwoliły
dotrzeć do 17 529 370 odbiorców

w ciągu 30 dni?

W ciągu niecałych 30 dni komunikaty medialne na temat marki Inergis dotarły do ponad 17,5 mln odbiorców

Jak dzięki Commplace
nasz klient dotarł do 15 mln odbiorców?

Nasze działania w ciągu miesiąca pozwoliły dotrzeć do ponad 15 mln odbiorców

Konopacka – mieszkania na warszawskiej Pradze-Północ. Premiera sprzedaży nowej inwestycji PROFIT Development

Konopacka – mieszkania na warszawskiej Pradze-Północ. Premiera sprzedaży nowej inwestycji PROFIT Development

Mieszkanie pełne PROFIT-ów, czyli dzień otwarty dla branży deweloperskiej z wykorzystaniem kampanii w Social Media

Mieszkanie pełne PROFIT-ów, czyli dzień otwarty dla branży deweloperskiej z wykorzystaniem kampanii w Social Media

Komunikacja B2B i B2C w mediach społecznościowych dla branży spożywczej

Strategia promocji międzynarodowej marki spożywczej w mediach społecznościowych - komunikacja B2B oraz B2C z wykorzystaniem platformy Facebook, Instagram oraz LinkedIn.

Obniżenie kosztów kampanii wizerunkowej w mediach o 2,8 mln zł dla marki z branży wnętrzarskiej

Sprawdź, w jaki sposób zaplanowaliśmy i przeprowadziliśmy efektywną kampanię PR, która pozwoliła klientowi zaoszczędzić blisko 2,8 mln złotych

Media społecznościowe dla branży OZE z wykorzystaniem strategii employer branding

Komunikacja szyta na miarę potrzeb, czyli profesjonalne zarządzanie mediami społecznościowymi najsilniejszej sieci sprzedaży OZE D2D w Polsce.

Branding i strona internetowa dla branży OZE

Niech kolory i kształty mówią za Ciebie. Przyciągaj uwagę. Sprzedawaj. Docieraj do odbiorców.

26 milionowy zasięg materiałów prasowych na temat marki w ciągu jednego miesiąca

Sprawdź, jak tego dokonaliśmy dla jednego z klientów z branży OZE

Technologia sukcesu

Jak zmieniliśmy wizerunek marki SWORD z dostawcy pił na profesjonalną firmę oferującą kompleksowe wsparcie w zakresie technologii.

Przewaga dzięki innowacji

Nowoczesny i przyjazny użytkownikowi serwis internetowy dla klienta z branży nowych technologii, który buduje silny wizerunek marki oraz realizuje jej cele biznesowe.

Akademia zdrowego odżywiania

Zobacz jak stworzyliśmy branding i serwis internetowy dla pierwszej platformy subskrypcyjnej w Polsce dbającej o zdrowie użytkowników.

Rebranding marki z sektora clean-tech

Rebranding oraz strona internetowa odzwierciedlające zrównoważony rozwój. Sprawdź nasz projekt.

Etisoft

Jak wyróżnić się oraz zbudować profesjonalną markę w branży przemysłu 4.0? Zobacz stworzony przez nas branding oraz stronę www.

Jak powinna wyglądać nowoczesna strona internetowa marki z sektora inwestycyjnego?

Nowa strona internetowa stanowi kamień milowy w rozwoju firmy. Zastanawiasz się, jaki efekt możemy osiągnąć projektując stronę dla Twojej marki? Zobacz naszą realizację.

Nowa strona MSM Mońki – w jaki sposób wzmocnić pozycję marki spożywczej?

W jaki sposób zwiększyć ruch na stronie internetowej i wyprzedzić konkurencję? Poznaj rozwiązanie Commplace i pozwól, aby to klienci znaleźli Twoją markę w sieci.

Kampania public relations ze smakiem. 10 rok współpracy z MSM Mońki.

Realizacja kompleksowej kampanii PR dla marki z branży spożywczej.

Jak zaprojektować branding dla marki z sektora inwestycyjnego?

Branding dla marki Horyzont Inwestycji. Agresywne wejście marki na rynek.

Rebranding marki premium

Opracowanie całościowej koncepcji komunikacji i identyfikacji wizualnej marki Halupczok. Jak podnieść wartość marki premium.

Nowa strona internetowa jako kamień milowy strategii rozwoju

Strona internetowa stanowić może ważny krok w rozwoju Twojej firmy. Czy jesteś na niego gotowy? Jeśli tak, sprawdź, w jaki sposób możemy Ci pomóc go wykonać.

Automatyzacja środowiska budowlanego

Automatyzacja środowiska budowlanego to trend, który stale wzrasta. Zobacz zaprojektowany przez nas branding, który pozwala wyróżnić się w tej branży.

Kampania public relations: 2 200 000 odbiorców w 1 miesiąc

Opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji nowych produktów marki ETISOFT – maseczek samoprzylepnych.

Rebranding marki spożywczej

Opracowanie kompleksowej zmiany identyfikacji wizualnej firmy z branży spożywczej.

Jak być nr 1 WWW na tle innych krajów koncernu

Opracowanie strategii dotarcia do odbiorców oferty rekuperacji firmy VASCO – reprezentującej branżę HVAC (ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja).

Rebranding marki technologicznej

Opracowanie kompleksowej zmiany identyfikacji wizualnej firmy z branży technologicznej.

Opracowanie i wdrożenie projektu nowej strony internetowej

Przygotowanie nowej odsłony witryny QUADRA-NET

Jak pozyskać 1500 zapytań rocznie na imprezy.

Pozyskiwanie 1500 zapytań rocznie na organizację imprez o łącznej wartości 30 000 000 zł.

Kampania PR – wprowadzenie nowego produktu na rynek

Case study kampanii PR na przykładzie maseczki samoprzylepnej MASTICK

Rebranding marki firmy rodzinnej

Kompleksowa zmiana identyfikacji wizualnej firmy z branży ogrodniczej.

Poznaj nasze produkty

Inbound marketing na kryzys

Tradycyjny marketing (outbound marketing) już od jakiegoś czasu nie święci triumfów. Według badań 81 proc. kupujących szuka produktu w Internecie przed dokonaniem zakupu. Jak dobrze się o nich troszczysz?

Dowiedz się więcej

Recykling treści

Trend zero waste stał się popularny w wielu dziedzinach życia. Moda, gastronomia, czy organizacja pracy biura - to tylko niektóre z nich. A gdyby poszerzyć o niego content marketing i e-PR? Dajemy drugie życie Twoim treściom!

Dowiedz się więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt