Treść główna

Case studies

Rebranding marki premium

Opracowanie całościowej koncepcji komunikacji i identyfikacji wizualnej marki Halupczok. Jak podnieść wartość marki premium.

Zobacz case study

Kampania PR - 2 200 000 odbiorców w 1 miesiąc.

Opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji nowych produktów marki ETISOFT – maseczek samoprzylepnych.

Zobacz case study

Rebranding marki spożywczej

Opracowanie kompleksowej zmiany identyfikacji wizualnej firmy z branży spożywczej.

Zobacz case study

Kampania PR - wprowadzenie nowego produktu

Case study kampanii PR na przykładzie maseczki samoprzylepnej MASTICK

Zobacz case study

Wszystkie Case studies

Jak zaprojektować branding dla marki z sektora inwestycyjnego?

Branding dla marki Horyzont Inwestycji. Agresywne wejście marki na rynek.

Kampania public relations ze smakiem. 10 rok współpracy z MSM Mońki.

Realizacja kompleksowej kampanii PR dla marki z branży spożywczej.

Rebranding marki premium

Opracowanie całościowej koncepcji komunikacji i identyfikacji wizualnej marki Halupczok. Jak podnieść wartość marki premium.

Kampania public relations – 2 200 000 odbiorców w 1 miesiąc.

Opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji nowych produktów marki ETISOFT – maseczek samoprzylepnych.

Rebranding marki spożywczej

Opracowanie kompleksowej zmiany identyfikacji wizualnej firmy z branży spożywczej.

Jak być nr 1 WWW na tle innych krajów koncernu

Opracowanie strategii dotarcia do odbiorców oferty rekuperacji firmy VASCO – reprezentującej branżę HVAC (ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja).

Rebranding marki technologicznej

Opracowanie kompleksowej zmiany identyfikacji wizualnej firmy z branży technologicznej.

Kampania PR – wprowadzenie nowego produktu na rynek

Case study kampanii PR na przykładzie maseczki samoprzylepnej MASTICK

Opracowanie i wdrożenie projektu nowej strony internetowej

Przygotowanie nowej odsłony witryny QUADRA-NET

Rebranding marki firmy rodzinnej

Kompleksowa zmiana identyfikacji wizualnej firmy z branży ogrodniczej.

Jak pozyskać 1500 zapytań rocznie na imprezy.

Pozyskiwanie 1500 zapytań rocznie na organizację imprez o łącznej wartości 30 000 000 zł.

Poznaj nasze produkty

Inbound marketing na kryzys

Tradycyjny marketing (outbound marketing) już od jakiegoś czasu nie święci triumfów. Według badań 81 proc. kupujących szuka produktu w Internecie przed dokonaniem zakupu. Jak dobrze się o nich troszczysz?

Dowiedz się więcej

Recykling treści

Trend zero waste stał się popularny w wielu dziedzinach życia. Moda, gastronomia, czy organizacja pracy biura - to tylko niektóre z nich. A gdyby poszerzyć o niego content marketing i e-PR? Dajemy drugie życie Twoim treściom!

Dowiedz się więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl