Treść główna

Dobry pracodawca analizuje ścieżkę kandydata

Employer branding – bądź konkurencyjny na rynku pracy

Konkurencyjność definiuje się dziś nie tylko jako jakość produktów i usług, ale także przez reputację na rynku pracy. Czy Twoja organizacja jest na to gotowa?

Czy jak połowa polskich firm wciąż nie masz strategii dotyczącej kształtowania swojego wizerunku? Lub jak jedna czwarta organizacji w ogóle nie dostrzegasz takiej potrzeby*. Employer branding to nie moda, a strategia konieczna w każdej firmie.

Employer branding – era wymagającego pracownika

Reputacja Twojej firmy jest nie do przecenienia. Już 84 proc. kandydatów przed aplikowaniem o pracę sprawdza opinie o przyszłym pracodawcy*. Czy Twoja firma przejdzie tę weryfikację?

Wiemy jak wzmacniać wizerunek organizacji. Jako agencja public relations znamy się na budowaniu i wdrażaniu strategii employer brandingowej. Skorzystaj z naszego doświadczenia.

Organizacja gotowa na zmiany?

39 proc, światowych liderów w rekrutacji uważa, że wzmacnianie marki pracodawcy będzie jednym z najsilniejszych trendów przyszłości.

W chwili, gdy czytasz te słowa, co trzeci Twój pracownik szuka nowej pracy.

Czy ich odejście wpłynie na Twoją organizację?

Im trudniej o dobrego pracownika tym większe koszty na działania PR. W tym roku polskie firmy wydały na ten cel już 1,68 mld. złotych*.

Nasze usługi w zakresie Employer Branding:

  1. Audyt wizerunku firmy jako marki pracodawcy

    Dowiedz się więcej
  2. Przygotowanie i wdrożenie strategii employer brandingowej

    Dowiedz się więcej
  3. Warsztaty z managerami z zakresu budowania relacji interpacowniczych

    Dowiedz się więcej
  4. Audyt określający identyfikację pracowników z firmą

    Dowiedz się więcej
  5. Opracowanie procedur oraz programu komunikacji wewnętrznej i CSR

    Dowiedz się więcej
  6. Zaangażowanie pracowników w rozwój przedsiębiorstwa

    Dowiedz się więcej

Nie trać pracownika

Ambasadorami Twojej firmy są już zatrudnieni pracownicy. Ich opinie to najbardziej wiarygodne źródło informacji. Dla wszystkich. Kandydatów. Klientów. Kontrahentów. Wolisz szukać nowych pracowników czy inwestować w tych, których już masz?

Wiemy, jak wspierać relacje między organizacją, a pracownikami. Wiemy, jak motywować pracowników. Wiemy, jak budować efektywny zespół. Skuteczny employer branding to strategia, która daje korzyści i pomaga w uzyskaniu przewagi na rynku. Brak strategii employer brandingowej się nie opłaca.

W chwili, gdy czytasz te słowa, co trzeci Twój pracownik szuka nowej pracy.

Czy ich odejście wpłynie na Twoją organizację?
Im trudniej o dobrego pracownika tym większe koszty na działania PR. W tym roku polskie firmy wydały na ten cel już 1,68 mld. złotych*.

Marka pracodawcy decyduje dziś o pozyskaniu lub odpływie specjalistów.

Czy masz pomysł na ciekawą strategię? Czy Twój employer branding wyróżnia się na tle konkurencji?

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl