Strategia marketingowa.

Pozyskiwanie 1300 zapytań rocznie w sprawie organizacji wesel o łącznej wartości 30 000 000 zł.

Przykład skutecznej strategii marketingowej.

Ambicją właścicieli firmy jest bycie jednym z liderów branży weselnej w Polsce. Dwór Korona Karkonoszy organizuje nie mniej niż 80 wesel rocznie.

%

tylko tyle firm realizuje ponad 70 wesel rocznie. DKK jest wśród nich

minut i dłużej spędza internauta na stronie Dworu Korona Karkonoszy. Strony www konkurencji skupiają uwagę na mniej niż 90 sekund

wynosi koszt pozyskania leada, choć w branży zwykle jest to 11 PLN. Pozyskujemy leady 7 razy taniej niż branża

Historia klienta

Dwór Korona Karkonoszy – Miejsce Chwil Wyjątkowych – to niezwykły, stylowy dwór weselny. Pięknie położony w sercu Karkonoszy, ciekawy architektonicznie obiekt z odrestaurowaną Dworską Salą Balową, pięknym ogrodem i kulinariami opartymi o Slow Food.

Od 10 lat organizuje stylowe wesela zaskakując młode pary aranżacjami jak z Alicji w Krainie Czarów. Jednak konkurencja na rynku jest tak bardzo duża, że DKK każdego dnia musi poszukiwać innowacyjnych rozwiązań. 

Obecnie Dwór Korona Karkonoszy jest liderem w organizacji wesel na Dolnym Śląsku. Jako jeden z pierwszych obiektów w branży większość działań sprzedażowych oparł na strategii online marketing.

Cel Strategii Marketingowej

Zdobycie nie mniej niż 80 kontraktów weselnych rocznie.

Dwór Korona Karkonoszy liderem w organizacji wesel na Dolnym Śląsku.

Każdy element oferty ma mieć unikalny charakter. Od stylowych detali w pokojach, przez wystrój sal, po rodzaje kwiatów w ogrodach.

Rozwiązanie

Szerokie profilowanie demograficzne. Dywersyfikacja oferty.

Oparcie kampanii o skuteczne i mierzalne narzędzie wsparcia sprzedaży online marketing.

Strategia marketingowa – poznanie potrzeb klienta

Jaki jest profil demograficzny klienta? Jak wygląda ścieżka zakupowa? Kto jest decydentem – para młoda, a może rodzice, którzy finansują wesele? Być może dziadkowie, których zamiłowanie do tradycji wymaga poszanowania i uwagi?

Jak wygląda proces decyzyjny? Gdzie są poszukiwane informacje? Jakie są obawy i oczekiwania?

W DKK wiemy, że oferta obiektu weselnego musi spotkać się z akceptacją różnych gustów, oczekiwań i marzeń. By osiągnąć sukces należało stworzyć profil klientów i rozproszyć działania promocyjne na dziesiątki mniejszych kampanii dedykowanych określonym celom i klientom. W kluczowym momencie prowadzono na rzecz DKK 320 różnych kampanii w Internecie.

Internet jest niezwykle plastyczny. Brak ograniczeń świata wirtualnego pozwala na tworzenie nieskrępowanych kreacji sprzedażowych. Jednocześnie świat www jest miejscem tak szybko postępujących zmian, że wymaga nieustannej analizy i szybkiej, niemal natychmiastowej reakcji. Dzięki temu uzyskano efekt skali nie do przebicia przez konkurencję. DKK stało się marką i synonimem obiektu weselnego.

Strategia marketingowa – efekty przerosły oczekiwania

Sieć wirtualnych działań sprzedażowych zbudowana na potrzeby wypromowania DKK jest dziś bazą do kolejnych operacji promocyjnych w Internecie. Jest także rodzajem falochronu przed działaniami konkurencji i zmiennością potrzeb w świecie online.

Bardzo dobre wyniki:

  • 100 wesel w 2018 roku. 650 w ciągu ostatnich 10 lat
  • rocznie Dwór Korona Karkonoszy otrzymuje ok. 1300 zapytań w sprawie organizacji wesel – nadpodaż zapytań, brak wolnych terminów
  • 4000 pisemnych referencji oraz poad 11 000 fanów na Facebooku
  • obniżenie o 50% kosztów marketingowych i narzędzi wspierających sprzedaż w stosunku do średnich cen rynkowych branży weselnej

Wykorzystane produkty

Analiza – klucz w strategii marketingowej
Ścieżka zakupowa klienta
Audyt lejka sprzedażowego
Analiza konkurencji

Strategia marketingowa – koncepcja wyróżnienia
Online marketing 
Social media
Automatyzacja procesów marketingowych

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?
Skontaktuj się z nami.

 

kontakt: +48 665 379 071

email: kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

 

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?

Skontaktuj się z nami.

 

infolinia:
+48 665 379 071

email:
kontakt@commplace.pl

 

Kontakt O nas Kariera

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy | SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia
sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy I SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych