Strategia marketingowa.

Pozyskiwanie 1300 zapytań rocznie w sprawie organizacji wesel o łącznej wartości 30 000 000 zł.

Przykład skutecznej strategii marketingowej.

Ambicją właścicieli firmy jest bycie jednym z liderów branży weselnej w Polsce. Dwór Korona Karkonoszy organizuje nie mniej niż 80 wesel rocznie.

%

tylko tyle firm realizuje ponad 70 wesel rocznie. DKK jest wśród nich

minut i dłużej spędza internauta na stronie Dworu Korona Karkonoszy. Strony www konkurencji skupiają uwagę na mniej niż 90 sekund

wynosi koszt pozyskania leada, choć w branży zwykle jest to 11 PLN. Pozyskujemy leady 7 razy taniej niż branża

Historia klienta

Dwór Korona Karkonoszy – Miejsce Chwil Wyjątkowych – to niezwykły, stylowy dwór weselny. Pięknie położony w sercu Karkonoszy, ciekawy architektonicznie obiekt z odrestaurowaną Dworską Salą Balową, pięknym ogrodem i kulinariami opartymi o Slow Food.

Od 10 lat organizuje stylowe wesela zaskakując młode pary aranżacjami jak z Alicji w Krainie Czarów. Jednak konkurencja na rynku jest tak bardzo duża, że DKK każdego dnia musi poszukiwać innowacyjnych rozwiązań. 

Obecnie Dwór Korona Karkonoszy jest liderem w organizacji wesel na Dolnym Śląsku. Jako jeden z pierwszych obiektów w branży większość działań sprzedażowych oparł na strategii online marketing.

Historia marki DKK

Cel Strategii Marketingowej

Zdobycie nie mniej niż 80 kontraktów weselnych rocznie.

Dwór Korona Karkonoszy liderem w organizacji wesel na Dolnym Śląsku.

Każdy element oferty ma mieć unikalny charakter. Od stylowych detali w pokojach, przez wystrój sal, po rodzaje kwiatów w ogrodach.

Rozwiązanie

Szerokie profilowanie demograficzne. Dywersyfikacja oferty.

Oparcie kampanii o skuteczne i mierzalne narzędzie wsparcia sprzedaży online marketing.

Strategia marketingowa – poznanie potrzeb klienta

Jaki jest profil demograficzny klienta? Jak wygląda ścieżka zakupowa? Kto jest decydentem – para młoda, a może rodzice, którzy finansują wesele? Być może dziadkowie, których zamiłowanie do tradycji wymaga poszanowania i uwagi?

Jak wygląda proces decyzyjny? Gdzie są poszukiwane informacje? Jakie są obawy i oczekiwania?

W DKK wiemy, że oferta obiektu weselnego musi spotkać się z akceptacją różnych gustów, oczekiwań i marzeń. By osiągnąć sukces należało stworzyć profil klientów i rozproszyć działania promocyjne na dziesiątki mniejszych kampanii dedykowanych określonym celom i klientom. W kluczowym momencie prowadzono na rzecz DKK 320 różnych kampanii w Internecie.

Internet jest niezwykle plastyczny. Brak ograniczeń świata wirtualnego pozwala na tworzenie nieskrępowanych kreacji sprzedażowych. Jednocześnie świat www jest miejscem tak szybko postępujących zmian, że wymaga nieustannej analizy i szybkiej, niemal natychmiastowej reakcji. Dzięki temu uzyskano efekt skali nie do przebicia przez konkurencję. DKK stało się marką i synonimem obiektu weselnego.

Strategia dla DKK

Strategia marketingowa – efekty przerosły oczekiwania

Sieć wirtualnych działań sprzedażowych zbudowana na potrzeby wypromowania DKK jest dziś bazą do kolejnych operacji promocyjnych w Internecie. Jest także rodzajem falochronu przed działaniami konkurencji i zmiennością potrzeb w świecie online.

Bardzo dobre wyniki:

  • 100 wesel w 2018 roku. 650 w ciągu ostatnich 10 lat
  • rocznie Dwór Korona Karkonoszy otrzymuje ok. 1300 zapytań w sprawie organizacji wesel – nadpodaż zapytań, brak wolnych terminów
  • 4000 pisemnych referencji oraz poad 11 000 fanów na Facebooku
  • obniżenie o 50% kosztów marketingowych i narzędzi wspierających sprzedaż w stosunku do średnich cen rynkowych branży weselnej
Case study DKK – wyniki

Wykorzystane produkty

Analiza – klucz w strategii marketingowej
Ścieżka zakupowa klienta
Audyt lejka sprzedażowego
Analiza konkurencji

Strategia marketingowa – koncepcja wyróżnienia
Online marketing 
Social media
Automatyzacja procesów marketingowych

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?
Skontaktuj się z nami.

 

kontakt: +48 665 379 071

email: kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

 

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?

Skontaktuj się z nami.

 

infolinia:
+48 665 379 071

email:
kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy | SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia
sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy I SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Public relations
Kampania PR
Zarzadzanie kryzysowe
Komunikacja wewnętrzna
Employer Branding
Strategia marketingowa
Marketing B2B
Marketing referencyjny
Audyt marketingowy
Strategia komunikacji
Kanały komunikacji
Inne usługi
Customer lifetime value
Pozycjonowanie
Google Ads
Wsparcie sprzedaży
Tworzenie stron www
Eventy
Branding
Food Marketing
Case studies
Rebranding marki premium
Rebranding firmy rodzinnej
Strategia marketingowa
Inboud marketing
Zero waste
Firma
O nas
Kontakt
Panel logowania
Blog

Masz pytanie lub wątpliwość?
napisz
kontakt@commplace.pl
lub zadzwoń
+48 665 379 071