Treść główna

Place of food marketing

Filmy i fotografia kulinarna. Receptury potraw. Testy sprzętu, produktów i potraw. Tworzenie marek spożywczych. Kreacja opakowań. HoReCa.
Danie na talerzu - Place of food marketing

Kulinaria - nasza pasja od 1996.

Pracujemy dla liderów branż i nowych marek.

Jesteśmy jedyną agencją PR w Polsce z własnym Centrum Szkoleniowym i Gastronomicznym.

Do Państwa dyspozycji jest nasz zespół kucharzy, stylistów kulinarnych i fotografów, doświadczeni specjaliści w obszarze zarządzania markami oraz własne Centrum Kulinarne i Szkoleniowe (2.000 metrów powierzchni do Państwa dyspozycji). Kompleksowe działania food marketing.

Nasz obiekt - odrestaurowany Dwór Korona Karkonoszy w Sosnówce k. Karpacza dysponuje specjalistycznym zapleczem kulinarnym, salami szkoleniowymi, salą balową oraz stylowymi apartamentami, salonikami i pokojami. W ogrodach posiadamy kwiaty jadalne i zioła. Serdecznie zapraszamy.

Nasza marka piwa rzemieślniczego.

AIPA DKK to nasze piwo rzemieślnicze posiadające niepowtarzalny, głęboki smak z wyraźną nutką goryczki. Bukiet naszego piwa to wyjątkowe połączenie akcentów cytrusowych, kwiatowych i ziołowo-żywicznych. Jego wyjątkowy smak oczaruje wielbicieli rzemieślniczego piwa.

Nasza marka kawy rzemieślniczej.

Kostaryka to ojczyzna jednych z najlepszych gatunków kaw na świecie. Wybieramy starannie wyselekcjonowane ziarna, rosnące na dużych wysokościach. Wyjątkowy smaku, w którym gorzka czekolada łączy się z aromatem prażonych migdałów i goździków. To smak, w którym łatwo się zakochać.

Nasze oleje rzemieślnicze

Naturalne, tłoczone na zimno nasze oleje rzemieślnicze. Wszystkie pełne witamin i zdrowych tłuszczy, które pozytywnie wpływają na cały organizm.

Kulinaria to miejsce dla marek.

Wybierają nas międzynarodowe koncerny, największe polskie firmy i ambitni lokalni przedsiębiorcy.
Uważamy, że strategia to początek każdej firmy. Dziś w branży spożywczej musisz mieć etykietę, własną markę, silny i rozpoznawalny brand. Analizujemy rynek, zachowania konsumenckie i Twoją konkurencję.

Definiujemy cele biznesowe dla firm z branży spożywczej i określamy rozwiązania. Wprowadzamy je do realizacji i docieramy do nowych nabywców. Realizujemy kompleksowe działania w obszarze food marketing.

To właśnie magia usług food marketing w naszym wydaniu.

Sery marki Mońki - Place of food marketing

Realizacje w naszym Centrum Kulinarnym i Szkoleniowym

Place of food marketing

Nasze usługi

Danie na talerzu - Place of food marketing

Profesjonalna fotografia kulinarna, filmy kulinarne, rysunki i grafika

Dowiedz się więcej

Postrzeganie ma znaczenie. Wiemy, że smak to nie tylko kwestia gustu, ale przede wszystkim zmysłowych implikacji. Kolorem możemy rozbudzić apetyt. Albo zmienić smak potraw. To tylko ułamek naszych możliwości.

Oferujemy: testy produktów, analizy grup konsumentów, preferencje smakowe, oceny cyklu życia produktu, sezonowość, kreacja i testy opakowań, repozycjonowanie, branding i strategią wprowadzenia marki na rynek. Jednocześnie w obszarze food marketing odpowiadamy za opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej i marketingowej (w tym public relations). Tworzymy treści, informacje prasowe, kampanie SEO, SEO PR i ADS.

Eventy kulinarne, akademie i szkoły gotowania

Dowiedz się więcej

Firmowe eventy kulinarne to ogromna szansa na powiększenie listy potencjalnych klientów firmy i budowanie świadomości istnienia marki.

Ogromną popularnością cieszą się nasze firmowe olimpiady kulinarne. To także grywalizacja firmowa w obszarze rozpoznawania smaków, gotowania, smażenia, lepienia, pieczenia z dużą dawką śmiechu jest ważnym obszarem employer brandingu.

Przygotowanie autorskich koncepcji kulinarnych oraz przepisów

Dowiedz się więcej

Ponad 65% populacji stanowią "wzrokowcy". Dotrzyj do nich ze swoim produktem spożywczym. Niech zakochają się w nim, jeszcze przed dokonaniem zakupu. Marketing w gastronomii to rozwiązanie jakiego szukasz.

Zdjęcie jest efektem końcowym. Wcześniej analizujemy grupę docelową, emocje jakie ma wzbudzić zdjęcie, jaka rola jest zdjęcia - jako narzędzia marketingowego, do jakich rozwiązań marketingowych zostanie wykorzystane zdjęcie. Na te i wiele innych pytań musimy sobie odpowiedzieć pracując nad koncepcją kulinarnych sesji fotograficznych.

Jedzenie na talerzach - Place of food marketing
Zioła i przyprawy - Place of food marketing

Food marketing Między profesjonalistami

Od dekady niezmiennie zwiększa się rynek gastronomiczny w Polsce. Dziś jest wart ponad 36 mln złotych i wciąż rośnie. Taki rynek to ogromne możliwości dla usług food marketing. I jednocześnie ogromna konkurencja. Wiesz, jak się wyróżnić?

Możemy Ci pomóc ponieważ od lat z sukcesami prowadzimy własny biznes w branży HoReCa.

Doradztwem branżowym zajmujemy się od 23 lat. Wsparliśmy ponad 150 firm z branży spożywczej. Uczestniczyliśmy w setkach projektów. Usługami food marketing zajmujemy się dłużej, niż samym gotowaniem.

Stać cię na to, by nie skorzystać z naszego doświadczenia?

Nasze podróże i inspiracje kulinarne (173+)

Andora

Andora

Austria

Wiedeń

Chorwacja

Zadar
Trogir
Dubrownik
Split
Szybenik
Krk

Czechy

Praga
Kraj liberecki
Kraj hradecki
Kraj połodniowoczeski

Francja

Oksytania
Owernia-Rodan-Alpy
Nowa Akwitania
Dolina Loary
Prowansja-Alpy-Lazurowe Wybrzeże
Île-de-France
Korsyka

Grecja

Thasos

Hiszpania

Andaluzja
Katalonia
Kraj Basków
Aragonia
Madryt
Navarra
Walencja
Wysypy Kanaryjskie

Łotwa

Ryga

Malta

Malta

Monako

Monako

Norwegia

Oslo

Niemcy

Bawaria
Berlin
Brandenburgia

Portugalia

Dystrykt Lizboński
Dystrykt Setúbal
Dystrykt Évora
Dystrykt Beja
Dystrykt Faro
Dystrykt Porto

Rumunia

Satu Mare

Włochy

Apulia
Basilicata
Dolina Aosty
Emilia-Romania
Kalabria
Kampania
Lacjum
Liguria
Piemont
Sardynia
Sycylia
Toskania
Trydent-Górna Adyga
Wenecja Euganejska

Planowane wyjazdy kulinarne 2021 / 2022

Madera
Cypr
Gran Canaria
Lanzarote
Rzym - kolejny raz
Andaluzja - kolejny raz
Praga - kolejny raz
Sycylia - kolejny raz
Galicja
Berlin - kolejny raz

Commplace

Jak pracujemy

Danie na talerzu - Place of food marketing

Najważniejszym elementem jest rozpoznanie i zrozumienie wyzwania przed którym stoimy. Zrozumienie - jaki jest cel naszej pracy. Każdy nasz projekt ma dedykowanego opiekuna.

Realizujemy całe przedsięwzięcia, od zbudowania koncepcji, dobór narzędzi, tła, kolory, składniki, rekwizyty, aktorów, obsługę techniczną, receptury potraw, testy potraw, noclegi zespołu, po obróbkę graficzną materiałów.

Konsument oczekuje konkretnych rozwiązań, poprowadzenia krok po kroku. Tworzymy nowe pomysły i zastosowania produktów. Ważne, by przekonać do nich konsumentów.

Dlatego realizujemy instruktaże (tutoriale) - jak przygotować potrawę z produktów naszego klienta. Krok po kroku. Pomysły na uroczystości, domówki, pomysły na brak pomysłów, nagłe wizyty przyjaciół i przyjazd teściowej.

Tysiące ujęć, setki planów, tysiące rekwizytów, "trudne" produkty, tematy na już, zła pogoda - te i wiele podobnych zagadnień tworzą nasze doświadczania.

Zaplecze gastronomiczne

Posiadamy 3 typy wyposażenia kuchni: profesjonalny (HoReCa), indywidulany (klient indywidulany) oraz sprzęt do realizacji sesji plenerowych i wyjazdowych. Przy dużych sesjach fotograficznych ważny jest prawidłowy ciąg produkcyjny sesji. Różne stanowiska do gotowania, pieczenia, krojenia, smażenia.

Wybrane realizacje

Galeria

Jak "opakować" trudne produkty
Zdjęcia z udziałem aktorów
Sesje plenerowe w naszych ogrodach
Pozyskanie nowych grup konsumentów
Nowy sposób podania tradycyjnych produktów
Jak skupić uwagę konsumenta
Rebrandin marek kulinarnych
Artystyczna fotografia kulinarna
Nowe opakowania marek
Sprzęt kuchenny - jak podnieść postrzeganie
Nowe zastosowania produktów
Jak gotować - krok po kroku
Jak pokazać najważniejsze cechy
Warto zaintrygować konsumenta
Kulinaria w social mediach

Pasje kulinarne

Gotowanie jest sztuką.
Sebastian Kopiej
Prezes Zarządu COMMPLACE

Blog

Wprowadzenie produktu spożywczego na rynek – jak to zrobić?

Wprowadzenie produktu spożywczego na rynek jest obciążone dużym ryzykiem. Powodzenie bądź porażka zależy od wielu czynników, takich jak oryginalność produktu, umiejętność i zasoby...

01.08.2021  |  Maria Szruba

Prowadzenie hotelu – marketing równie ważny, co lokalizacja?

Prowadzenie hotelu jako sposób na życie to marzenie wielu ludzi. Willa w Toskanii lub domki na Mazurach pozwalają żyć na własnych zasadach, a...

Czytaj więcej
10.07.2021  |  Maria Szruba

Opakowania aktywne i inteligentne w biznesie jutra

Być może opakowania aktywne i inteligentne już znajdują się w Twoim domu, a Ty nawet o tym nie wiesz. Takie technologie rozwijają się dziś...

Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl