Przygotuj się na zarządzanie kryzysowe

Kryzys jest nieunikniony. Gdy się pojawi będziesz walczył z kryzysem czy o przetrwanie firmy?

Zarządzenie kryzysowe wpływa na reputację firmy

Koło ratunkowe od Agencji PR

Zarządzanie kryzysowe – nie działaj sam

 

Według statystyk już w pierwszym tygodniu marca około 39% firm z sektora MŚP odczuwało negatywne skutki szerzącej się epidemii koronawirusa COVID-19. Prawie 37,5% z nich zgłosiło wzrost kosztów prowadzenia działalności. W co trzeciej firmie widoczny był zaś spadek sprzedaży, a w 27,5% doszło do zmniejszenia płynności finansowej. Jeśli także mierzysz się ze skutkami globalnej epidemii – nie musisz działać sam.

Skorzystaj z naszego doświadczenia – porozmawiaj z ekspertem przez 30 minut. Po rozmowie będziesz świadomy jak rodzić sobie z zaistniałą sytuacją kryzysową.

Zrobienie 4 prostych kroków pozwoli ci, skutecznie zarządzać kryzysem w firmie.

Krok 1. Podpisanie dokumentów o poufności informacji.

 

Troska o bezpieczeństwo informacji, które nam przekażesz, jest dla nad priorytetem. Właśnie dlatego pierwszym krokiem, od którego rozpoczniemy działanie, będzie podpisanie umowy o poufności (NDA), która zabezpieczy obie strony.

Krok 2. Umówienie 30 minutowej rozmowy strategicznej.

 

Po zgłoszeniu zainteresowania konsultacją strategiczną ustalimy dogodny dla obu stron termin rozmowy/telekonferencji.

Krok 3. Rozmowa ze strategiem z wieloletnim doświadczeniem.

 

Telekonferencja, czy rozmowa wideo – wybór należy do ciebie. Podczas rozmowy nasz ekspert z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu kryzysami zapozna się z problemem i przedstawi możliwe metody działania. Mamy żelazną zasadę – zarządzanie kryzysowe musi być zawsze „skrojone na miarę”. Nie istnieją uniwersalne porady. Właśnie dlatego każde rozwiązanie będzie dopasowane do TWOJEJ firmy i otoczenia, w którym się znajduje. Otrzymasz gotowy plan działania i odpowiedzi na wszystkie swoje pytania.

Krok 4. Bezpieczeńtwo i nadzór nad implementacją zmian w firmie.

 

Planowanie to jedno. Realizacja w zarządzaniu kryzysowym stanowi jednak największe wyzwanie. Dobrze o tym wiemy, dlatego będziemy wsparciem także podczas wdrażania zmian. Wątpliwości, przeszkody, czy wąskie gardła – razem z tobą przejdziemy przez ten etap, abyś mógł na 100% zrealizować ustalone działania.

 

 

 

Przykładowe pytania na jakie odpowiemy

– W jaki sposób poprowadzić komunikację wewnętrzną w firmie, aby nie powstał chaos komunikacyjny?

 – Jak komunikować się z klientami w dobie pandemii koronawirusa?

– Jakie działania online (SEO, AdWords, Marketing Conversion) mogą wesprzeć twój biznes?

  W jaki sposób ustalić hierarchię zagrożeń?

 – Jak budować silną markę w obecnej sytuacji?

 – W jaki sposób zwiększyć sprzedaż?

 – Jak odbudować wizerunek?

 – Czy dotychczasowe działania zostały odpowiednio zaimplementowane (audyt komunikacyjny, audyt marketingowy, audyt SEO)?

Relacje z klientem są ważne

Nie czekaj. Działajmy. Każdy dzień ma znaczenie.

Kryzys to straty. Zarządzenie kryzysowe to potencjalne zyski

Jedna na cztery polskie firmy odnotowała spadek sprzedaży, przychodów czy notowań na giełdzie. W co siódmej organizacji kryzys doprowadził do procesu. W co czternastej do przymusowej redukcji zatrudnienia.* Jak będzie w Twojej organizacji? Będziesz walczył z kryzysem czy walczył o przetrwanie?

Kryzys to także naruszenie wizerunku Twojej organizacji. Obniżenie jej wiarygodności. To prowadzi do utraty klientów i kontrahentów. Utraty kontroli.
Twoja organizacja jest gotowa na takie ryzyko?

Zarządzanie kryzysowe – zapytaj o rozwiązania dla Twojej firmy.

* „Raport Zarządzanie Kryzysem w Polskich Przedsiębiorstwach”, Maj 2018

Zarządzanie w kryzysie to potencjalne zyski
Redalert24 – natychmiastowe wsparcie

REDALERT24 – natychmiastowe wsparcie

Kryzysy wybuchają nagle. Mają różne przyczyny. Różne oblicza. Co trzecia firma musi zmierzyć się z plotkami, czarnym PR-em i hejtem w sieci. Co czwarta organizacja musi bronić swego dobrego imienia przez wadę produktu. Co piąta zmaga się z kryzysem przez konflikt z partnerem biznesowym* – świadomość tych danych nie chroni przed kryzysem.

Wiemy, że przewidywanie jest kluczem do przetrwania organizacji. Wiem też, że nie wszystko można zaplanować. Potrafimy działać w kryzysie. Zapobiegamy eskalacji problemu. Minimalizujemy straty. Przywracamy stabilizację.

Zapytaj o RedAlert24 – zintegrowany System Zarządzania Kryzysowego to autorska procedura działania w kryzysie. Pomożemy Ci przejść przez sytuację kryzysową. PR kryzysowy – posiadamy bardzo duże doświadczenie w zakresie obsługi zleceń tego typu.


* „Raport Zarządzanie Kryzysem w Polskich Przedsiębiorstwach”, Maj 2018

Czas, sposób i styl zarządzania kryzysem będą miały ogromny wpływ na przedsiębiorstwo.

Zarządzanie kryzysowe – perspektywa dystansu

Relacje z klientem są jak mecz piłki nożnej. To Ty i Twoja organizacja ponosicie koszty niewykorzystanych szans. Nie musi tak być.

Na podstawie studium przypadków pokażemy Ci mechanizm utraconych korzyści. Przeanalizujemy lejek sprzedaży i ocenimy potencjalne zagrożenia i szkody wizerunkowe.

Zaoferujemy dedykowane dla Twojej organizacji strategie działania, by w przyszłości eliminować i łagodzić skutki występowania sytuacji kryzysowych.

Relacje z klientem są ważne

Nasze usługi w zakresie zarządzania kryzysowego:

Zdefiniowanie wewnętrznych
i zewnętrznych źródeł kryzysu

Hierarchizacja zagrożeń
i opracowanie strategii antykryzysowej

Własny system natychmiastowego
wsparcia w kryzysie – REDALERT24

Zarządzanie sytuacją kryzysową
w mediach i internecie – PR kryzysowy

Opracowanie księgi kryzysowej
– zagrożenia i schematy postępowania

Odbudowa nadszarpniętego wizerunku
firmy lub produktu

25 proc. największych polskich firm nie ma strategii działania w kryzysie.

 

Czy Twoja organizacja jest gotowa na sytuację kryzysową?

Czy w Twojej firmie są osoby przeszkolone, by dobrze zarządzać kryzysem?

 

64 proc. agencji PR uznaje szkolenia za najskuteczniejsze narzędzie w zapobieganiu kryzysom.

Co według Ciebie byłoby najskuteczniejszym narzędziem w walce z kryzysem w Twojej firmie?

Kryzys to nieodłączna część biznesu.

 

Nie pozwól, by zaskoczył Twoją organizację. Powierz zarządzenie kryzysowe doświadczonym konsultantom.

 

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?
Skontaktuj się z nami.

 

kontakt: +48 665 379 071

email: kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

 

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?

Skontaktuj się z nami.

 

infolinia:
+48 665 379 071

email:
kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy | SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia
sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy I SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Public relations
Kampania PR
Zarzadzanie kryzysowe
Komunikacja wewnętrzna
Employer Branding
Strategia marketingowa
Marketing B2B
Marketing referencyjny
Audyt marketingowy
Strategia komunikacji
Kanały komunikacji
Inne usługi
Customer lifetime value
Pozycjonowanie
Google Ads
Wsparcie sprzedaży
Tworzenie stron www
Eventy
Branding
Food Marketing
Case studies
Rebranding marki premium
Rebranding firmy rodzinnej
Strategia marketingowa
Inboud marketing
Zero waste
Firma
O nas
Kontakt
Panel logowania
Blog

Masz pytanie lub wątpliwość?
napisz
kontakt@commplace.pl
lub zadzwoń
+48 665 379 071