Usługi

Branding Strategia komunikacji Public relations Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Wsparcie sprzedaży Online marketing Projektowanie graficzne Komunikacja marketingowa Food marketing Eventy firmowe

Oferta konsultingowa

Marketing B2B Customer Lifetime Value Zarządzanie kryzysowe Komunikacja wewnętrzna Employer Branding Referencje klienta

Treść główna

CLV - zyskuj podążając za swoim klientem

CLV – pomiar wartości życiowej klienta

Klienci, których już pozyskałeś, mogą częściej wybierać Twoje usługi. Są mniej podatni na ofertę konkurencji. Mniej wrażliwi na zmianę ceny. Czy sięgasz po każdą możliwość, jaką daje ci ta relacja?

A może Twoja organizacja należy do 46 proc. firm, która ma jedynie „jakieś” działania dotyczące relacji z klientami. Lub znajduje się w 22 proc. firm, które w ogóle o to nie dbają?

Czy Twoją organizację stać na to zaniedbanie? Jeśli nie wpływasz na wskaźnik lifetime value klienta – musisz nadrobić zaległości.

Customer value – wzmacniaj relacje

Pozyskani klienci zapewniają wyższy zwrot z inwestycji. Podążanie za ich oczekiwaniami jest tańsze niż pozyskiwanie nowych klientów. Większość firm deklaruje zrozumienie tych mechanizmów.

Wiemy, że to jedynie deklaracje pozorne. Wiemy, dlaczego tak się dzieje i wiemy, jak to zmienić.

Zdefiniujemy przyczyny problemów, opracujemy procedury działania, by każdy z pracowników Twojej organizacji wiedział, jak budować relację z klientem i jak podążać za jego oczekiwaniami.

Koncentracja na własnych klientach to nowa jakość.

Budując relacje z Twoimi klientami zwiększasz przewagę konkurencyjną. Redukujesz koszty i otwierasz się na nowe możliwości.

Wygrywasz.

Nasze usługi w zakresie customer lifetime value (CLV):

  1. Audyt lejka sprzedaży i charakteru komunikacji z klientami

    Dowiedz się więcej
  2. Obliczanie CLV – wartości życiowej klienta dla biznesu

    Dowiedz się więcej
  3. Badanie metod utrzymania klienta, jego potencjału oraz stopnia wysycenia

    Dowiedz się więcej
  4. Analiza kanałów pozyskiwania klientów z poszczególnych źródeł

    Dowiedz się więcej
  5. Rozwój kompetencji pionu handlowego w zakresie marketingu relacji

    Dowiedz się więcej
  6. Stała ewaluacja wskaźników customer lifetime value

    Dowiedz się więcej

Brak pomiaru CLV = utrata korzyści

Relacje z klientem są jak mecz piłki nożnej. To Ty i Twoja organizacja ponosiecie koszty niewykorzystanych szans. Nie musi tak być.

Na podstawie studium przypadków pokażemy Ci mechanizm utraconych korzyści. Przeanalizujemy lejek sprzedaży.

Zaoferujemy dedykowane dla Twojej organizacji strategie działania.

Koncentracja na własnych klientach to nowa jakość.

Twoi klienci są warci nie tylko tych pieniędzy, które wydali dzisiaj w Twojej firmie. Mają wartość także w przyszłości. Jeśli tylko uda Ci się ich zatrzymać.

Wskaźnik CLV od początku jest wart śledzenia. Im wyższy, tym większe zyski.

Zawsze będziesz musiał wydawać pieniądze, aby pozyskać nowych klientów i zatrzymać istniejących. Ale to pierwsze kosztuje pięć razy więcej.

Ile zarabia Twoja organizacja na pozyskanych klientach?

Firmy, które opierają swoje działania na danych o własnych klientach – wpływają na CLV – uzyskują zwrot z inwestycji większy o 15 do 20 procent.

CLV informuje, jak dobrze współgrasz ze swoimi odbiorcami. Jak bardzo klienci lubią Twoje produkty lub usługi. Informuje co robisz dobrze - a także o tym, co i jak możesz poprawić.

Która firma nie chciałaby znać tych informacji?

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt