Treść główna
Nasze usługi w zakresie customer lifetime value (CLV):
-
Audyt lejka sprzedaży i charakteru komunikacji z klientami
Dowiedz się więcej -
Obliczanie CLV – wartości życiowej klienta dla biznesu
Dowiedz się więcej -
Badanie metod utrzymania klienta, jego potencjału oraz stopnia wysycenia
Dowiedz się więcej -
Analiza kanałów pozyskiwania klientów z poszczególnych źródeł
Dowiedz się więcej -
Rozwój kompetencji pionu handlowego w zakresie marketingu relacji
Dowiedz się więcej -
Stała ewaluacja wskaźników customer lifetime value
Dowiedz się więcej
Brak pomiaru CLV = utrata korzyści
Relacje z klientem są jak mecz piłki nożnej. To Ty i Twoja organizacja ponosiecie koszty niewykorzystanych szans. Nie musi tak być.
Na podstawie studium przypadków pokażemy Ci mechanizm utraconych korzyści. Przeanalizujemy lejek sprzedaży.
Zaoferujemy dedykowane dla Twojej organizacji strategie działania.

Koncentracja na własnych klientach to nowa jakość.
Twoi klienci są warci nie tylko tych pieniędzy, które wydali dzisiaj w Twojej firmie. Mają wartość także w przyszłości. Jeśli tylko uda Ci się ich zatrzymać.
Wskaźnik CLV od początku jest wart śledzenia. Im wyższy, tym większe zyski.
Zawsze będziesz musiał wydawać pieniądze, aby pozyskać nowych klientów i zatrzymać istniejących. Ale to pierwsze kosztuje pięć razy więcej.

Ile zarabia Twoja organizacja na pozyskanych klientach?
Firmy, które opierają swoje działania na danych o własnych klientach – wpływają na CLV – uzyskują zwrot z inwestycji większy o 15 do 20 procent.
CLV informuje, jak dobrze współgrasz ze swoimi odbiorcami. Jak bardzo klienci lubią Twoje produkty lub usługi. Informuje co robisz dobrze - a także o tym, co i jak możesz poprawić.
Która firma nie chciałaby znać tych informacji?

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?
