Robimy dobry PR –
5 cennych wskazówek
Dobry PR to doskonałe wsparcie dla działań marketingowych. Nie...
Dobry PR to doskonałe wsparcie dla działań marketingowych. Nie...
PR produktowy jest inaczej nazwany Brand PR-em. To narzędzia...
Według specjalistów, działania z zakresu PR to ważny element...
Personal branding jest wykorzystywany coraz częściej w przypadku firm, organizacji...
Instagram to jeden z najczęściej używanych kanałów informacyjno-społecznościowych. Za...
Wzrost zainteresowania produktem oraz budowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku...
Współcześnie potencjalni klienci stale poddawani są oddziaływaniu reklamy i...
Współczesny sektor marketingowy najprężniej działa w sieci. Poprzez tworzenie...
Współczesny rynek marketingowy w dużym stopniu różni się od...
Jeśli Ty nie kształtujesz swojego wizerunku medialnego, to robią...
Marketing medialny to pojęcie, które zostało w polskiej literaturze...
Czy depozycjonowanie się opłaca? Dzięki niemu strona konkurencji spadnie w wynikach...
Prowadzenie konta w mediach społecznościowych to wciąż dla wielu...
Reklama oraz PR to narzędzia wykorzystywane obecnie zarówno przez...
Co minutę na Twitterze przybywa ponad 270 tys. Twittów. Co roku ilość...
Teoretycznie atmosfera w pracy nie jest najważniejsza, a zarobki...
Reklama otacza nas zewsząd każdego dnia. Mnogość przekazów pozwala...
Czym jest etyka w marketingu, który często przejawia się...
Coraz więcej przedsiębiorstw korzysta z funkcji ambasadora firmy. W...
Z marką MSM Mońki współpracujemy od ponad 10 lat....
Budowanie wizerunku firmy to proces ciągły, który zakłada systematyczne...
Według jednego z raportów cytowanych przez Forbes, globalny rynek...
Crowdsourcing w Polsce trafił na niezwykle podatny grunt. Sprzyjają mu...
Współpraca dwóch silnych marek to doskonała okazja do przygotowania...