Instagram w PR – jaką może pełnić rolę?
Instagram to jeden z najczęściej używanych kanałów informacyjno-społecznościowych. Za...
Instagram to jeden z najczęściej używanych kanałów informacyjno-społecznościowych. Za...
Wzrost zainteresowania produktem oraz budowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku...
Współcześnie potencjalni klienci stale poddawani są oddziaływaniu reklamy i...
Współczesny sektor marketingowy najprężniej działa w sieci. Poprzez tworzenie...
Jeśli Ty nie kształtujesz swojego wizerunku medialnego, to robią...
Marketing medialny to pojęcie, które zostało w polskiej literaturze...
Prowadzenie konta w mediach społecznościowych to wciąż dla wielu...
Reklama oraz PR to narzędzia wykorzystywane obecnie zarówno przez...
Co minutę na Twitterze przybywa ponad 270 tys. Twittów. Co roku ilość...
Teoretycznie atmosfera w pracy nie jest najważniejsza, a zarobki...
Reklama otacza nas zewsząd każdego dnia. Mnogość przekazów pozwala...
Czym jest etyka w marketingu, który często przejawia się...
Coraz więcej przedsiębiorstw korzysta z funkcji ambasadora firmy. W...
Budowanie wizerunku firmy to proces ciągły, który zakłada systematyczne...
Według jednego z raportów cytowanych przez Forbes, globalny rynek...
Agencja PR to wielozadaniowa instytucja. Jej zadaniem jest m.in....
Model sita to strategia zatrudniania pracowników i sposób na...
Speed recruitment to tylko jeden z wielu przykładów na rosnącą elastyczność...
Jakikolwiek biznes prowadzisz, dobry PR jest niezbędny do rozwoju...
Współpraca z influencerami – jedni twierdzą, że to już się nie...
DNA marki jest esencją jej tożsamości. Definiuje to, co...
Reklama wirusowa to święty Graal marketingu. Każdy marzy, by to o...
Naturalność. To słowo klucz w przypadku marki Victoria Cymes....
Koncepcje marketingowe ewoluowały wraz z rozwojem rynku. Początkowo rola...