Funkcje PR – 3 podstawowe obszary
To, jaki wizerunek ma firma w oczach klientów, potencjalnych...
To, jaki wizerunek ma firma w oczach klientów, potencjalnych...
Twoja firma mierzy się z zalewem bezpodstawnych negatywnych opinii?...
Według danych globalny rynek PR w 2018 roku był...
Jeśli o Twojej marce nikt nie mówi, to tak,...
Sam pozytywny wizerunek firmy nie wystarczy, żeby odniosła sukces....
Dobry PR to doskonałe wsparcie dla działań marketingowych. Nie...
PR produktowy jest inaczej nazwany Brand PR-em. To narzędzia...
Według specjalistów, działania z zakresu PR to ważny element...
Personal branding jest wykorzystywany coraz częściej w przypadku firm, organizacji...
Instagram to jeden z najczęściej używanych kanałów informacyjno-społecznościowych. Za...
Wzrost zainteresowania produktem oraz budowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku...
Współcześnie potencjalni klienci stale poddawani są oddziaływaniu reklamy i...
Współczesny sektor marketingowy najprężniej działa w sieci. Poprzez tworzenie...
Współczesny rynek marketingowy w dużym stopniu różni się od...
Jeśli Ty nie kształtujesz swojego wizerunku medialnego, to robią...
Marketing medialny to pojęcie, które zostało w polskiej literaturze...
Czy depozycjonowanie się opłaca? Dzięki niemu strona konkurencji spadnie w wynikach...
Prowadzenie konta w mediach społecznościowych to wciąż dla wielu...
Reklama oraz PR to narzędzia wykorzystywane obecnie zarówno przez...
Co minutę na Twitterze przybywa ponad 270 tys. Twittów. Co roku ilość...
Teoretycznie atmosfera w pracy nie jest najważniejsza, a zarobki...
Reklama otacza nas zewsząd każdego dnia. Mnogość przekazów pozwala...
Czym jest etyka w marketingu, który często przejawia się...
Coraz więcej przedsiębiorstw korzysta z funkcji ambasadora firmy. W...