Strategia rozwoju produktu – co trzeba o niej wiedzieć?
Strategia rozwoju produktu (szerszym pojęciem jest strategia marketingowa produktu)...
Strategia rozwoju produktu (szerszym pojęciem jest strategia marketingowa produktu)...
Nie każda branża jest taka sama, a co za...
Strona firmowa na Facebooku, zwana do niedawna „fanpage’em”, to...
Adres IP to swoisty odcisk palca każdego urządzenia podłączonego...
Chcesz, czy nie – Twoja strona internetowa jest najważniejszym...
Media społecznościowe nieustannie się zmieniają. Wymiary grafik na Facebook...
Obecnie świat internetowy oraz rzeczywistość mocno na siebie wpływają,...
Działania marketingowe firmy to nie zawsze spektakularne akcje generujące...
Informacje o rynku gier komputerowych stanowią kluczową część strategii...
Budowanie wizerunku w sieci to obecnie konieczne działanie, by...
Internet ma ogromny potencjał marketingowy. Za jego pośrednictwem można...
Każdy świadomy przedsiębiorca wie, że podstawą sukcesu w biznesie...
Z roku na rok wzrasta popularność e-commerce. Do 2026...
Prowadzisz sklep internetowy na rynku krajowym? Dlaczego nie rozszerzysz...
Marketing usług i produktu to w świadomości wielu osób...
Z raportu kwartalnego PZPM i KPMG (edycja Q1/2022) wynika,...
We wrześniu 2022 r. niemal 36% energii wytworzonej w...
Sprzedaż w internecie cieszy się niesłabnącą popularnością. Z raportu...
Branża IT to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów...
Strona internetowa – miejsce, w którym Twoja firma istnieje...
Jeszcze do niedawna reklama na blogach kulinarnych była jednym...
Agencja social media zajmuje się prowadzeniem profili marki w...
Istnieją setki, a nawet tysiące rozwiązań, które mogą wesprzeć...
Google to najczęściej używana wyszukiwarka internetowa. Według danych z...
Online marketing jest odpowiedzią na to, jak w zatłoczonej przestrzeni internetu wyróżnić firmę, aby dotrzeć do właściwych odbiorców.
Wykorzystując kanały cyfrowe – w tym pocztę elektroniczną, media społecznościowe, strony internetowe i wyszukiwarki – potrafi dotrzeć do idealnie określonego klienta. W przeciwieństwie do bardziej tradycyjnych mediów, np. prasy drukowanej, działania w internecie zachęcają do dialogu między firmą a klientem.
Na czym polega fenomen online marketingu? Na przedstawieniu właściwej oferty we właściwym czasie i we właściwym miejscu. Obecnie klienci spędzają czas w sieci. Przeglądają media społecznościowe. Są na bieżąco dzięki serwisom informacyjnym. Czytają ulubione blogi. Gdy tylko mają taką potrzebę, wszystko wyszukują w Internecie. Online marketing komunikuje o firmie w tych samych kanałach. Dzięki temu najlepsi potencjalni klienci firmy mogą ją zobaczyć. Dowiedzieć się o niej więcej. Porozmawiać o produktach lub usługach.
Online marketing to różne taktyki, których trzeba się nauczyć. Ale wszystkie pracują razem, aby stworzyć solidny fundament dla firmy. Przyciągają potencjalnych klientów. Służą pielęgnowaniu relacji. Pozwalają składać oferty, które odbiorcy doceniają, i na które reagują.
Przyjrzyjmy się bliżej, jak to się dzieje. I jak może pomóc agencja public relations.