Online marketing jest odpowiedzią na to, jak w zatłoczonej przestrzeni internetu wyróżnić firmę, aby dotrzeć do właściwych odbiorców.

Wykorzystując kanały cyfrowe – w tym pocztę elektroniczną, media społecznościowe, strony internetowe i wyszukiwarki – potrafi dotrzeć do idealnie określonego klienta. W przeciwieństwie do bardziej tradycyjnych mediów, np. prasy drukowanej, działania w internecie zachęcają do dialogu między firmą a klientem.

Na czym polega fenomen online marketingu? Na przedstawieniu właściwej oferty we właściwym czasie i we właściwym miejscu. Obecnie klienci spędzają czas w sieci. Przeglądają media społecznościowe. Są na bieżąco dzięki serwisom informacyjnym. Czytają ulubione blogi.  Gdy tylko mają taką potrzebę, wszystko wyszukują w Internecie. Online marketing komunikuje o firmie w tych samych kanałach. Dzięki temu najlepsi potencjalni klienci firmy mogą ją zobaczyć. Dowiedzieć się o niej więcej. Porozmawiać o produktach lub usługach.

Online marketing to różne taktyki, których trzeba się nauczyć. Ale wszystkie pracują razem, aby stworzyć solidny fundament dla firmy.  Przyciągają potencjalnych klientów. Służą pielęgnowaniu relacji. Pozwalają składać oferty, które odbiorcy doceniają, i na które reagują.

Przyjrzyjmy się bliżej, jak to się dzieje.

Szybki kontakt Zaloguj się Zamów ofertę