Agencja digital – w czym Ci może pomóc?
Obecnie świat internetowy oraz rzeczywistość mocno na siebie wpływają,...
Obecnie świat internetowy oraz rzeczywistość mocno na siebie wpływają,...
Jeszcze do niedawna reklama na blogach kulinarnych była jednym...
Agencja social media zajmuje się prowadzeniem profili marki w...
Istnieją setki, a nawet tysiące rozwiązań, które mogą wesprzeć...
Każdy świadomy przedsiębiorca wie, że podstawą sukcesu w biznesie...
Google to najczęściej używana wyszukiwarka internetowa. Według danych z...
Specjaliści zakładają, że nawet 65% całkowitej populacji należy do...
Marketing to niesamowicie dynamiczny i szeroki dział biznesu. Dzieli...
Analitycy są zgodni – zdobycie nowego klienta jest zdecydowanie...
Ważnym elementem marketingu w każdej firmie jest pomiar efektywności...
Strategia rozwoju produktu (szerszym pojęciem jest strategia marketingowa produktu)...
Marketing to nieodłączny element funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. To prawdziwa...
Bez względu na to, jak dobry będzie oferowany przez...
Przedsiębiorca ma tylko kilka sekund na to, by zainteresować...
Budowanie wizerunku w sieci to obecnie konieczne działanie, by...
Działania SEO polegające na optymalizowaniu stron internetowych nie należą...
Firma pozycjonująca to nic innego jak agencja SEO, która...
Firmy poszukują różnorodnych platform na których mogłyby reklamować swoje...
Google umożliwia tworzenie różnych typów reklam, aby pozyskać nowych...
Wraz z rozwojem Internetu zmieniają się formy reklamy. Aby...
Siatka FCB, znana również jako macierz FCB, to prosty...
Z najnowszych badań wynika, że codziennie oglądamy 4000-10000 reklam....
Zamiast w tradycyjny sposób prezentować swoje produkty lub usługi,...
Reklama karuzelowa wyświetla wiele obrazów lub filmów w jednym...
Online marketing jest odpowiedzią na to, jak w zatłoczonej przestrzeni internetu wyróżnić firmę, aby dotrzeć do właściwych odbiorców.
Wykorzystując kanały cyfrowe – w tym pocztę elektroniczną, media społecznościowe, strony internetowe i wyszukiwarki – potrafi dotrzeć do idealnie określonego klienta. W przeciwieństwie do bardziej tradycyjnych mediów, np. prasy drukowanej, działania w internecie zachęcają do dialogu między firmą a klientem.
Na czym polega fenomen online marketingu? Na przedstawieniu właściwej oferty we właściwym czasie i we właściwym miejscu. Obecnie klienci spędzają czas w sieci. Przeglądają media społecznościowe. Są na bieżąco dzięki serwisom informacyjnym. Czytają ulubione blogi. Gdy tylko mają taką potrzebę, wszystko wyszukują w Internecie. Online marketing komunikuje o firmie w tych samych kanałach. Dzięki temu najlepsi potencjalni klienci firmy mogą ją zobaczyć. Dowiedzieć się o niej więcej. Porozmawiać o produktach lub usługach.
Online marketing to różne taktyki, których trzeba się nauczyć. Ale wszystkie pracują razem, aby stworzyć solidny fundament dla firmy. Przyciągają potencjalnych klientów. Służą pielęgnowaniu relacji. Pozwalają składać oferty, które odbiorcy doceniają, i na które reagują.
Przyjrzyjmy się bliżej, jak to się dzieje.