Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Kluczowe dane

  • 12 tygodni pracy nad stroną
  • 1 000% wzrostu ruchu na stronie po 7 miesiącach
  • 2 500% wzrostu widoczności fraz w TOP10 po 7 miesiącach
  • Pobierz Case study

Historia klienta

Horyzont Inwestycji jest marką, która powstała dzięki konsolidacji wiedzy i doświadczeń 3 ekspertów. Należą do nich Paweł Kuczera, Michał Chimko oraz Marcin Kuryło. Dopełnieniem efektu synergii powstałej z ich współpracy jest profesjonalizm współpracujących z firmą zespołów. Wśród nich znajdują się fachowcy specjalizujący się w planowaniu i realizacji inwestycji. Przewaga nad jednoosobowymi działalnościami czy spółkami rodzinnymi wynika ze skumulowania wiedzy eksperckiej w jednym podmiocie. Ten solidny fundament to gwarancja sukcesu finansowego dla inwestorów oraz współpracujących fliperów, sourcerów i pośredników.

Wśród usług oferowanych przez Horyzont Inwestycji znajdują się m.in.: inwestycje w nieruchomości, flipy i inwestycje w grunty. Eksperci obsługują projekty w Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Szczecinie i we Wrocławiu. Dzięki dużemu zaangażowaniu obecnie firma jest w stanie zrealizować aż 40 inwestycji w tym samym czasie. Jest to wielki sukces, który jednocześnie stanowi o jej sile.

Cele biznesowe

Planowane efekty naszych działań:

Mocne zaakcentowanie konsolidacji działań i powstania nowego podmiotu na rynku.
Uzyskanie efektywnego ogniwa lejka marketingowego.
Zwiększenie wartości postrzeganej marki Horyzont Inwestycji w sieci.
Wzrost rozpoznawalności marki Horyzont Inwestycji na tle innych brandów.
Wyróżnienie marki w Internecie oraz wzmocnienie wizerunku ekspertów reprezentujących markę.

Rozwiązanie

Rozwiązanie

Nowa witryna stanowić będzie kamień milowy w dynamicznym rozwoju marki Horyzont Inwestycji.

Do zadań Commplace należało m.in. przygotowanie unikatowego projektu graficznego, opartego o dobre praktyki związane z user experience (doświadczeniem i wrażeniami odbiorcy). Jednocześnie kładąc nacisk na globalny wizerunek marki i dotychczasowy branding, który także wykonaliśmy na pierwszym etapie prac.

Strona internetowa – jakie elementy są niezbędne podczas realizacji działań?

Naszym celem było wdrożenie nowoczesnej i przyjaznej dla użytkownika strony, która oddałaby unikatowe cechy marki. W przygotowanym projekcie duży nacisk położono na aspekty, które przyciągną uwagę potencjalnych partnerów biznesowych. Należą do nich flipperzy, inwestorzy, pośrednicy, czy właściciele nieruchomości. Zależało nam także na usystematyzowaniu oferty marki i zaprezentowaniu ich w sposób sklasyfikowany i przejrzysty dla potencjalnego odbiorcy. Dodatkiem miał być blog – aktualizowana na bieżąco baza wiedzy na temat inwestowania w nieruchomości. W efekcie odbiorca poruszając się po witrynie w kilku krokach może dotrzeć do interesujących go informacji. A co za tym idzie – skraca czas poświęcony na poszukiwania.

O czym jeszcze należy pamiętać przy projektowaniu strony?

Dedykowany projekt strony, oparty na brandingu jest bardzo istotną kwestią, lecz nie jedyną. Podczas tworzenia witryny skupiliśmy się także na obszarze SEO. Mamy świadomość, że jest to niezbędny element, który wpłynie na sukces strony. Strona internetowa jest bowiem wizytówką firmy. Wizytówką, którą warto prezentować. Właśnie dlatego potencjalny klient powinien w prosty i szybki sposób odnaleźć ją, wpisując odpowiednie hasła w wyszukiwarkę Google. Kolejnym krokiem było wdrożenie poszerzonych formularzy kontaktu oraz licznych call to action, zapewniających wzrost zapytań. Na koniec – pamiętaliśmy także o responsywności. Jak podaje raport UKE – w Polsce aż 90,7% użytkowników Internetu korzysta z niego za pomocą urządzeń mobilnych. Dlatego tak istotne jest, aby strona internetowa dopasowana była do każdego urządzenia. To pozwoli zredukować ryzyko wyjścia z witryny z powodu braku widoczności poszczególnych informacji.

Wykorzystane produkty

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron www - kompleksowe SEO dla stron oraz sklepów

Dowiedz się więcej

Grupa docelowa

Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić

Dowiedz się więcej

Tworzenie stron www

Tworzenie stron www oraz sklepów przynoszących zyski

Dowiedz się więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt