Crowdsourcing w Polsce trafił na niezwykle podatny grunt. Sprzyjają mu ogólne zmiany związane z ekonomią współdzielenia. Jest również narzędziem, które można wykorzystać w marketingu. Dlaczego crowdsourcing w...
Duże sieci handlowe niezależnie od branży stosują takie rozwiązania w swoich sklepach stacjonarnych i on-line. Dla małych firm odkrycie, czym jest produkt komplementarny, może...
Crowdsourcing w Polsce trafił na niezwykle podatny grunt. Sprzyjają mu ogólne zmiany związane z ekonomią współdzielenia. Jest również narzędziem, które można wykorzystać w marketingu. Dlaczego crowdsourcing w...
Duże sieci handlowe niezależnie od branży stosują takie rozwiązania w swoich sklepach stacjonarnych i on-line. Dla małych firm odkrycie, czym jest produkt komplementarny, może...
Aby nadążyć za dzisiejszym dynamicznym światem korporacyjnym, pracownik musi zrozumieć swoje mocne i słabe strony oraz mieć plan dalszego rozwoju. Bez tego pozostanie w...
Jeśli myślisz poważnie o rozwoju firmy, zaczynasz z czasem sięgać po kolejne, nowe instrumenty. Być może właśnie w ten sposób podczas researchu trafiłeś na pojęcie „analiza...
Marketing doświadczeń jawi się jako nowa recepta na osiągnięcie sukcesu w biznesie. Firmy stoją dziś przed wyzwaniem stworzenia wyjątkowej obsługi klienta. W jakim celu?...
Zdjęcia produktowe są istotną wartością w marketingu. I choć nikogo nie powinno się do tego przekonywać, wciąż istnieje wiele firm, które umieszczają ten temat...
Dobrze dobrana grupa docelowa to klucz do przeprowadzania skutecznej kampanii reklamowej, a tym samym do znalezienia osób zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami. W efekcie...
Strategia ekspansji rynkowej wcale nie jest zarezerwowana dla gigantów. W przypadku wielu firm, ekspansja rynkowa będzie po prostu następować na mniejszą skalę. Mimo to,...
Model sita to strategia zatrudniania pracowników i sposób na skompletowanie coraz lepiej wykwalifikowanego zespołu. Jest uznawany za kontrowersyjny, ale nie zmienia to faktu, że...
Istnieją takie zagadnienia, które są w istocie bardzo proste, choć kryją się pod skomplikowaną nazwą. Taki wydaje się być benchmarking funkcjonalny, który pozwala mierzyć...
Analiza pięciu sił Portera funkcjonuje już ponad 40 lat. Do niedawna jednak, dopiero studia z marketingu, czy nawet ukończenie studiów MBA, pozwalało na dogłębne...
Holistyczne podejście do marketingu i wizerunku stanowi ważny element w procesie realizowania celów biznesowych. W Commplace wiemy, że każde z wykorzystywanych narzędzi musi być...
Alians strategiczny daje dostęp do nowych rynków i natychmiastową przewagę nad konkurencją. Pojęcie to może być jednak trudno zrozumieć. Po co dwie firmy, które...
Atrybucja konwersji to skomplikowanie brzmiący termin, który wydaje się być niezwykle zaawansowany, jeśli chodzi o technikę marketingową. Po części tak rzeczywiście jest, ale w...
Wszystko zmienia się w coraz szybszym tempie – technologia, oczekiwania klientów i reakcje konkurencji. Dlatego firmy, które uczą się najszybciej, mają przewagę. Benchmarking wewnętrzny może stworzyć...
Audyt komunikacyjny to najbezpieczniejsza droga do znalezienia jasnej odpowiedzi na dwa strategiczne pytania. Pierwsze z nich brzmi: czy w Twojej firmie komunikacja z pracownikami...
W świecie handlu popularne są deklaracje, że wszystko już było, a podstawowe zasady nie zmieniły się przez tysiące lat. Opracowana w 2003 roku koncepcja,...
Nie wszystko da się kupić on-line, ale coraz częściej klienci zaczynają odczuwać również ograniczenia zakupów off-line. Dlatego te dwa światy w handlu coraz częściej...
Psychologia reklamy pozwala zaplanować kolorystykę opakowań i całą marketingową otoczkę produktu w taki sposób, by jak najcelniej trafiać w potrzeby określonych grup konsumentów. W...
Speed recruitment to tylko jeden z wielu przykładów na rosnącą elastyczność rynku pracy. Dotyczy to zarówno form zatrudnienia, wyglądu biur, jak i rozmów rekrutacyjnych. Coraz częściej...
Sezonowość sprzedaży istniała zawsze. Dziś jednak przedsiębiorstwa muszą wykazywać zyski przez cały rok i regularnie uiszczać wszystkie opłaty. Nie zawsze więc mogą pozwolić sobie...
Internet pozwala analizować dane skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej. To umożliwia sprawniejsze niż kiedyś stosowanie działań uwzględniających mikromarketing. Czym się charakteryzują takie kampanie? Docierają do...
Poznaj COMMPLACE
Oferujemy pełen zakres usług komunikacyjnych i wsparcia sprzedaży – analizujemy rynek i konkurencje, wyciągamy wnioski, opracowujemy strategie, nieustannie kreujemy i wpływamy na sprzedaż. Dostarczamy konkretne, mierzalne wyniki. Słuchamy oczekiwań naszych klientów i jesteśmy elastyczni we współpracy. Przez lata rozwiązaliśmy wiele problemów naszych klientów budując wartość ich firm. Nasi klienci rozwijają swoje biznesy ponieważ kiedyś doszło do naszego spotkania i skutecznie wpływamy na wzrost ich wyników. Wyznajemy filozofię stawiania rozwoju biznesu na pierwszym miejscu.
Co nas wyróżnia:
– posiadamy zespół doświadczony ekspertów z zakresu strategii, public relations, wsparcia sprzedaży, kampanii SEO i Google Ads,
– pracujemy z wymagającymi klientami, dostarczamy na czas ekspertyzy i wyniki,
– jesteśmy skuteczni w tym co robimy, szczerość jest dla nas najważniejsza.