Czeski sklep online – jak zwiększyć sprzedaż?
Z roku na rok wzrasta popularność e-commerce. Do 2026...
Z roku na rok wzrasta popularność e-commerce. Do 2026...
Prowadzisz sklep internetowy na rynku krajowym? Dlaczego nie rozszerzysz...
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wyjście z...
Z raportu kwartalnego PZPM i KPMG (edycja Q1/2022) wynika,...
We wrześniu 2022 r. niemal 36% energii wytworzonej w...
Sprzedaż w internecie cieszy się niesłabnącą popularnością. Z raportu...
Jak zaplanować niezapomniane, a przy tym w pełni profesjonalne...
Strona internetowa – miejsce, w którym Twoja firma istnieje...
Obecnie świat internetowy oraz rzeczywistość mocno na siebie wpływają,...
Cold calling to jedno z podstawowych narzędzi marketingu bezpośredniego....
Jeszcze do niedawna reklama na blogach kulinarnych była jednym...
Firma budowlana, jak każda inna, potrzebuje porządnej reklamy. Dziś...
Agencja social media zajmuje się prowadzeniem profili marki w...
Promocja sprzedaży to cenny instrument komunikacji marketingowej. Umiejętnie wykorzystana...
Agencja marketingowa lub reklamowa to słowa, które są kojarzone...
Proces zakupowy to ważne pojęcie w biznesie. Odpowiednia organizacja...
Istnieją setki, a nawet tysiące rozwiązań, które mogą wesprzeć...
Prowadzenie działalności wymaga odpowiedniej wiedzy, przygotowania i zaangażowania. Każdy...
Agencja performance skupia się przede wszystkim na wzroście zysków...
Bez promocji nie ma sprzedaży! Żeby generować atrakcyjne zyski...
Każdy świadomy przedsiębiorca wie, że podstawą sukcesu w biznesie...
E-commerce rozwija się w niesamowitym tempie – i nic...
Sukces sprzedaży zależy od wielu czynników. Dużo ważniejsza niż...
Skrypt, czyli inaczej schemat rozmowy sprzedażowej, to podstawowe narzędzie...
Klienci są siłą napędową każdej firmy. Liczy się zarówno pozyskiwanie jak i utrzymywanie klientów. Jednak metody potrzebne do pomyślnej realizacji tych zadań są różne. Pozyskiwanie klientów wymaga czasu, energii i wiele wysiłku. Z kolei aby mieć grono stałych klientów, trzeba zainwestować czas w budowanie relacji, nawiązywanie kontaktów itd.
Skuteczne pozyskiwanie klientów nie dzieje się samo. Zamiast czekać z założonymi rękami i mieć nadzieję, że ktoś się pojawi, firmy muszą działać proaktywnie. Zdobywanie nowych klientów to proces. Podobnie jak budowanie relacji. Czas pracy nad nimi jest różny. Ale cały proces jest zdecydowanie łatwiejszy gdy wie się gdzie patrzeć i jak skłonić klientów do spojrzenia na siebie.
W dobie internetu pozyskiwanie klientów nabrało innego wymiaru. Nie ogranicza go geografia – online marketing może dotrzeć praktycznie do każdej osoby na świecie. Łatwiej niż kiedykolwiek stworzyć profil idealnego klienta – opcje dostępne w zakresie targetowania pozwalają znaleźć potencjalnych klientów w niemal każdej niszy, bez względu na to, jak jest wąska lub specjalistyczna. Co więcej dzięki marketingowi online pozyskiwanie klientów może się odbywać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Niezależnie od tego, czy pracujesz z klientami, śpisz, czy po prostu się bawisz.
Dziś marketing daje się dużo łatwiej skalować. Po skonfigurowaniu strategii nie wymaga on zbyt wiele czasu na pracę. I to jest mierzalne: można ocenić co działa, a co nie, a potem robić to pierwsze i zakończyć drugie.
Firmy rozpoczynające działalność potrzebują klientów – po prostu klientów. Te działające na rynku od jakiegoś czasu, potrzebują więcej klientów i więcej pieniędzy. Z kolei firmy o ugruntowanej pozycji, odnoszące sukcesy, potrzebują mniejszej liczby lepszych – lepiej płacących klientów.
Jak firmy radzą sobie z pozyskiwaniem klientów? Czy może im w tym pomóc agencja PR? W jaki sposób zdobyć pierwszego klienta? Jak zdobywać więcej klientów? I wreszcie jak zdobywać lepszych klientów? Poznajcie różne historie.