Cele PR – jak je osiągnąć?
Jeśli o Twojej marce nikt nie mówi, to tak,...
Jeśli o Twojej marce nikt nie mówi, to tak,...
Sam pozytywny wizerunek firmy nie wystarczy, żeby odniosła sukces....
Dobry PR to doskonałe wsparcie dla działań marketingowych. Nie...
PR produktowy jest inaczej nazwany Brand PR-em. To narzędzia...
Według specjalistów, działania z zakresu PR to ważny element...
Niezależnie od danego produktu czy usługi, działania konkurencji na...
Personal branding jest wykorzystywany coraz częściej w przypadku firm, organizacji...
Instagram to jeden z najczęściej używanych kanałów informacyjno-społecznościowych. Za...
Media nazywane są czwartą władzą nie bez przyczyny. Odgrywają...
Wzrost zainteresowania produktem oraz budowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku...
Współcześnie potencjalni klienci stale poddawani są oddziaływaniu reklamy i...
Współczesny sektor marketingowy najprężniej działa w sieci. Poprzez tworzenie...
Współczesny rynek marketingowy w dużym stopniu różni się od...
Jeśli Ty nie kształtujesz swojego wizerunku medialnego, to robią...
Marketing medialny to pojęcie, które zostało w polskiej literaturze...
Czy depozycjonowanie się opłaca? Dzięki niemu strona konkurencji spadnie w wynikach...
Prowadzenie konta w mediach społecznościowych to wciąż dla wielu...
Do agencji marketingowych właściciele firm często zgłaszają się, gdy...
Reklama oraz PR to narzędzia wykorzystywane obecnie zarówno przez...
PR korporacyjny jest obecnie cenioną strategią pozytywnie oddziałującą na...
Wizerunek firmy budujemy w sercach i głowach innych ludzi....
Co minutę na Twitterze przybywa ponad 270 tys. Twittów. Co roku ilość...
Teoretycznie atmosfera w pracy nie jest najważniejsza, a zarobki...
Napisania komunikatu prasowego można nauczyć się z internetowych poradników...