Czy współcześnie istnieje etyka w public relations?
W dobie szerzenia fake newsów oraz dezinformacji etyka w...
W dobie szerzenia fake newsów oraz dezinformacji etyka w...
Działania public relations obejmują nie tylko klientów indywidualnych. Również...
Dzisiejszy konsument nie zwraca uwagi wyłącznie na jakość i...
Pozytywny wizerunek ma kluczowe znaczenie w kwestii zatrzymania przy...
Każdej firmie może przydarzyć się kryzys. Aby pokonać trudną...
Sporo mówi się o tym, jak trafić do klientów...
Plany i okoliczności się zmieniają, a gdy w grę...
Sektor MŚP stanowi duży odsetek całego rynku. Szacuje się,...
Błyszczące katalogi reklamowe i foldery na kredowym papierze to...
Tzw. cancel culture było jednym z najgorętszych pojęć ostatniego...
Kulisy działania i wewnętrzne problemy przedsiębiorstw produkcyjnych w ostatnim...
Osoba, która chce zbudować spójną markę osobistą, powinna zadbać...
Wizerunek firmy to sposób, w jaki klienci, kontrahenci, pracownicy...
Czasem wystarczy jeden mały błąd, niewinna opinia czy niefortunna...
Duży wpływ na to, czy firma odniesie sukces na...
Wartościowe treści – a zwłaszcza artykuły eksperckie – to...
Wzmianka prasowa to najmniejszy gatunek informacyjny, zawierający powiadomienie o...
Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak postrzegana jest Twoja...
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego klienci wybierają jeden konkretny produkt...
Początków PR, jako podstawowych zasad, można upatrywać… w starożytności....
To, jaki wizerunek ma firma w oczach klientów, potencjalnych...
Twoja firma mierzy się z zalewem bezpodstawnych negatywnych opinii?...
Bill Gates niegdyś powiedział, że ostatniego dolara z budżetu...
Według danych globalny rynek PR w 2018 roku był...