Nawigacja

HoReCa to skrót od Hotel/Restaurant/Café czyli hoteli, restauracji i kawiarni. W praktyce obejmuje szeroką kategorię dziedzin w branży usługowej, w tym: zakwaterowanie, usługi gastronomiczne, planowanie imprez, parki rozrywki, podróże i turystykę, hotele, agencje turystyczne, restauracje, bary, obiekty organizujące wesele, jak np. sala weselna Dolny Śląsk.

Wszyscy mamy swoje ulubione restauracje czy hotele, z uwagi na serwowane jedzenie lub atmosferę, jaką zapewniają. Ale co powoduje, że ​​tak chętnie do nich wracamy? Sprawne zarządzanie i liczne operacje za kulisami.

Jedną z takich znaczących operacji jest pozyskiwanie surowców i zarządzanie łańcuchem dostaw. Hotele, restauracje i kawiarnie są jednymi z największych źródeł przychodów wielu firm FMCG, zarówno dużych, jak i małych. Co więcej, w ostatnich latach branża HoReCa jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków na świecie.

Co sprawia, że branża HoReCa jest tak atrakcyjna? I jak się wyróżnić na tle innych podmiotów?

Załóżmy, że masz wszystko – świetne zakwaterowanie, obsługę na najwyższym poziomie, świetną lokalizację, a nawet doskonałe udogodnienia. Jednak nadal musisz upewnić się, że Twoi potencjalni
klienci są świadomi wszystkich tych usług i nie tylko. Dlatego powinieneś jak najszybciej obrać najlepszą dla Ciebie strategię marketingową. Dopasowaną do oczekiwań klientów branży HoReCa. Pomoże w tym doświadczona agencja PR.

Marketing Twojego HoReCa nie musi pochłaniać ogromnej części Twojego budżetu marketingowego. Pod warunkiem, że ustalisz strategię, która zapewni regularne rezerwacje i liczne odwiedziny stałych i kolejnych gości. Zastosuj nasze wskazówki, a będziesz o krok przed konkurencją.

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt