HoReCa to skrót od Hotel/Restaurant/Café czyli hoteli, restauracji i kawiarni. W praktyce obejmuje szeroką kategorię dziedzin w branży usługowej, w tym: zakwaterowanie, usługi gastronomiczne, planowanie imprez, parki rozrywki, podróże i turystykę, hotele, agencje turystyczne, restauracje i bary.

Wszyscy mamy swoje ulubione restauracje czy hotele, z uwagi na serwowane jedzenie lub atmosferę, jaką zapewniają. Ale co powoduje, że ​​tak chętnie do nich wracamy? Sprawne zarządzanie i liczne operacje za kulisami.

Jedną z takich znaczących operacji jest pozyskiwanie surowców i zarządzanie łańcuchem dostaw. Hotele, restauracje i kawiarnie są jednymi z największych źródeł przychodów wielu firm FMCG, zarówno dużych, jak i małych. Co więcej, w ostatnich latach branża HoReCa jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków na świecie.

Co sprawia, że branża HoReCa jest tak atrakcyjna? I jak się wyróżnić na tle innych podmiotów?

Załóżmy, że masz wszystko – świetne zakwaterowanie, obsługę na najwyższym poziomie, świetną lokalizację, a nawet doskonałe udogodnienia. Jednak nadal musisz upewnić się, że Twoi potencjalni
klienci są świadomi wszystkich tych usług i nie tylko. Dlatego powinieneś jak najszybciej obrać najlepszą dla Ciebie strategię marketingową. Dopasowaną do oczekiwań klientów branży HoReCa.

Marketing Twojego HoReCa nie musi pochłaniać ogromnej części Twojego budżetu marketingowego. Pod warunkiem, że ustalisz strategię, która zapewni regularne rezerwacje i liczne odwiedziny stałych i kolejnych gości. Zastosuj nasze wskazówki, a będziesz o krok przed konkurencją.

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt