Lobbing jako narzędzie PR
Nie sposób zaprezentować jedną słuszną definicję słowa lobbing, gdyż...
Nie sposób zaprezentować jedną słuszną definicję słowa lobbing, gdyż...
Reklama otacza nas zewsząd każdego dnia. Mnogość przekazów pozwala...
Czym jest etyka w marketingu, który często przejawia się...
Wizerunek jest najważniejszy, a strategia wizerunkowa może podźwignąć firmę...
Coraz więcej przedsiębiorstw korzysta z funkcji ambasadora firmy. W...
Z marką MSM Mońki współpracujemy od ponad 10 lat....
Budowanie wizerunku firmy to proces ciągły, który zakłada systematyczne...
Może trudno w to uwierzyć, ale to właśnie kultura...
Według jednego z raportów cytowanych przez Forbes, globalny rynek...
Pracownik spędza przeciętnie 50-80% swojego dnia pracy na komunikowaniu...
Crowdsourcing w Polsce trafił na niezwykle podatny grunt. Sprzyjają mu...
Współpraca dwóch silnych marek to doskonała okazja do przygotowania...
Agencja PR to wielozadaniowa instytucja. Jej zadaniem jest m.in....
Model sita to strategia zatrudniania pracowników i sposób na...
Święto zakochanych to ważny moment także w kalendarzu komunikacyjnym...
Speed recruitment to tylko jeden z wielu przykładów na rosnącą elastyczność...
Fotografia produktowa to jedna z najskuteczniejszych metod prezentacji zalet...
Marka parasolowa jako pojęcie dezorientuje czasem samych marketerów. Warto...
Fotografia kulinarna jest nam w szczególności bliska. W Commplace...
Jakikolwiek biznes prowadzisz, dobry PR jest niezbędny do rozwoju...
Media społeczne to must have każdej branży. Dziś swoje profile w sieci...
Narzędzia PR to dziś coś, z czego korzystają już...
Współpraca z influencerami – jedni twierdzą, że to już się nie...
DNA marki jest esencją jej tożsamości. Definiuje to, co...