Marketing personalny, czyli jak kreować wizerunek firmy
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, marketing personalny staje się...
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, marketing personalny staje się...
Projektowanie marki i utrzymanie jej na rynku to wyzwanie,...
Branding to DNA firmy. Ma informować klientów kim jesteś....
Zarządzanie marką pozwala utrzymać, poprawić i zwiększyć świadomość firmy...
Marka to nazwa, symbolika. To coś, co odróżnia daną...
Budowanie wizerunku w sieci to obecnie konieczne działanie, by...
Marka firmy to ważne ogniwo prowadzenia biznesu. Zbudowanie silnej...
Strona internetowa – miejsce, w którym Twoja firma istnieje...
Celem logo jest natychmiastowe rozpoznanie firmy przez konsumenta. Zasadniczo...
Nigdy wcześniej nie obserwowaliśmy tak dużej presji na kreowanie...
Zarówno produkty jak i marki mają swój określony czas...
Zarządzanie produktem odgrywa ważną rolę w każdej branży, ponieważ...
Jak skutecznie rozszerzać działalność i zdobywać serca nowych klientów?...
Dlaczego jeden biały t-shirt wydaje się luksusowy, drugi ekstrawagancki, a jeszcze...
Co mają archetypy do marki? Fikcyjne postacie znane nam...
Rebranding marki Etisoft to złożony projekt, który zawierał szereg...
Employer branding w ciągu ostatnich kliku miesięcy w wielu...
Projektowanie logo to coś, co czeka większość firm. Czy...
Co zrobić, by odbiorcy zapamiętali markę od pierwszego wejrzenia? Odpowiedź na to pytanie zawarta jest w pojęciu brandingu. Co to jest branding i dlaczego budowanie świadomości marki zaczyna się już na etapie samego pomysłu? I jak może w tym pomóc agencja public relations :)
Branding to nie tylko skuteczna komunikacja z odbiorcami poprzez, wybrane techniki prezentacji. Prawdziwy i rzetelny branding zaczyna się na etapie planowania biznesu, kiedy to wybrane cechy i wartości marki już ją identyfikują. Prowadzenie systematycznych działań, mających na celu wyróżnienie marki z tłumu, także mieści się w pojęciu brandingu. Ponadto determinują wybór i opinie konsumentów. Jednak najważniejszą kwestią dotyczącą brandingu marki, jest jej tożsamość, związana z trzema najważniejszymi i stale powtarzającymi się emblematami: nazwą, hasłem przewodnim i logo. Te atrybuty powinny informować konsumentów o głównej misji marki, a dodatkowo być tożsame z jej późniejszą identyfikacją wizualną.
Czy branding danej firmy jest w pełni spójny – to ocenią sami odbiorcy. Poznajcie więc unikatowe pomysły na strategie brandingowe, na przykładzie działań dla naszych klientów.