Wizerunek przedsiębiorstwa – czym jest i jak go zbudować?
Na hasło „wizerunek przedsiębiorstwa” nasuwa się ogromna ilość wyobrażeń....
Na hasło „wizerunek przedsiębiorstwa” nasuwa się ogromna ilość wyobrażeń....
Dobre działania PR (działania public relations) marki na co...
Nie każda branża jest taka sama, a co za...
Do agencji marketingowych właściciele firm często zgłaszają się, gdy...
W dzisiejszym dynamicznym świecie technologii, posiadanie innowacyjnych produktów i...
Brand experience obejmuje wszystkie myśli, wrażenia, spostrzeżenia i uczucia,...
Wraz z rozwojem świadomości konsumentów, rosną również ich wymagania,...
Czarny PR według niektórych oznacza, że nieważne jak mówią,...
Komunikacja wewnętrzna w firmie, jeśli jest nieskuteczna, generuje stratę...
Marka parasolowa jako pojęcie dezorientuje czasem samych marketerów. Warto...
Strategie promocji to zbiór narzędzi marketingowych, zmierzających do wypozycjonowania...
Przygotuj się na praktyczne wskazówki i ekspercką wiedzę, które...
Jak zadbać o rozpoznawalność marki? Dlaczego warto wykorzystać do...
Media społeczne to must have każdej branży. To potężne...
Obszary CSR, które można wprowadzić w politykę firmy, będą...
Marketing referencyjny to żyła złota. Od Ciebie zależy czy...
Sytuacje kryzysowe przykłady reakcji na nie, zależą od wielu...
W przygotowaniu wyjątkowej imprezy pomoże Ci doświadczona agencja eventowa!...
Najważniejszy, z punktu widzenia PR, jest lobbing profesjonalny. Sprawdź,...
Silna kultura organizacyjna firmy sprzyja realizacji celów biznesowych i...
Usługi marketingowe pomagają dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć...
Napisania komunikatu prasowego można nauczyć się z internetowych poradników...
Kryzys wizerunkowy może przydarzyć się każdej firmie – nawet...
Zdefiniowane atrybuty marki to ważny element strategii, który buduje...
PR. Zgodnie z definicją celem strategii PR jest promowanie pozytywnego wizerunku marki. Wzmacnianie relacji z jej odbiorcami i/lub klientami. W praktyce to multistrategiczny i multitaktyczny sposób dotarcia do różnych zewnętrznych i wewnętrznych odbiorców. Public relations umożliwia przekazywanie różnego rodzaju treści. Takich, które w zależności od potrzeb firmy informują, edukują i tworzą lub zmieniają opinie, postawy i działania.
Jak działa public relations? Doskonałym przykładem jest retoryczne pytanie: czy szklanka jest w połowie pełna czy w połowie pusta? Obydwie odpowiedzi są prawidłowe. Ale tylko jedna niesie pozytywny przekaz. W strategii PR słowa mają znaczenie.
Odpowiednia strategia public relations może stworzyć potężną firmę i dać jej moc do pokonania niemal każdej przeszkody. Prawda jest też taka, że public relations może przynieść korzyści każdej firmie. Niezależnie od tego, czy jest jedną z listy Fortune 100, czy stoiskiem z lemoniadą.
Na obecnym, szybko rozwijającym się rynku, działania w zakresie public relations są istotną częścią komunikacji marketingowej. Wpływają na skuteczność strategii marketingowych firmy jako całości. Dlatego dla lepszych możliwości i wyników współpraca z uznaną agencją PR jest dziś praktycznie niezbędna do wyróżnienia się na tle konkurencji.
Jako agencja public relations, mamy respekt wobec potęgi PR-u. Poznajcie jego różne oblicza. Wszystkie dowodzące słuszności inwestowania czasu i wysiłku w działania PR. Aby bez względu na wszystko, zawsze pozostawać w pierwszym rzędzie.