Jak umiejętnie mieszać strategie promocji „push” i „pull”?
Strategie promocji to zbiór narzędzi marketingowych, zmierzających do wypozycjonowania...
Strategie promocji to zbiór narzędzi marketingowych, zmierzających do wypozycjonowania...
Te dwie litery – PR – zrobiły tak wielką...
Wraz z rozwojem świadomości konsumentów, rosną również ich wymagania,...
Czy wiesz, że niektórzy klienci są w stanie zapłacić...
Zarządzanie marką pozwala utrzymać, poprawić i zwiększyć świadomość firmy...
Budowa i utrzymanie pozytywnego wizerunku w obecnych czasach o...
Na hasło „wizerunek przedsiębiorstwa” nasuwa się ogromna ilość wyobrażeń....
Pojedynczy komunikat do mediów to jeszcze nie jest kampania...
Nie każda branża jest taka sama, a co za...
System czy poszczególne elementy identyfikacji wizualnej to pojęcia z...
Tworząc odpowiednie treści i pozycjonując swoją markę, możesz wyróżnić...
Obszary CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu, jeszcze niedawno były...
Na dzisiejszym rynku pracownika budowanie pozytywnego wizerunku firmy to...
Działania employer brandingowe stają się coraz bardziej popularne. Przykłady...
To, jak firmę postrzega otoczenie, ma duże znaczenie dla...
Public relations jest istotną częścią ogólnej strategii marketingowej. Podczas...
W ostatnich latach można zauważyć bardzo silny rozwój trendu...
Dobre działania PR (działania public relations) marki na co...
Każde przedsiębiorstwo, które chce odnosić sukcesy na rynku, w...
W Polsce pojęcie „marka pracodawcy” jest stosunkowo nowe. Jednak...
Kryzys wizerunkowy może przydarzyć się każdej firmie – nawet...
Kształtowanie wizerunku firmy to zadanie, które powinno się znaleźć...
Jak zaplanować niezapomniane, a przy tym w pełni profesjonalne...
Pomyśl, czy kiedyś marzyłeś o pracy w jakimś konkretnym...
PR. Zgodnie z definicją celem strategii PR jest promowanie pozytywnego wizerunku marki. Wzmacnianie relacji z jej odbiorcami i/lub klientami. W praktyce to multistrategiczny i multitaktyczny sposób dotarcia do różnych zewnętrznych i wewnętrznych odbiorców. Public relations umożliwia przekazywanie różnego rodzaju treści. Takich, które w zależności od potrzeb firmy informują, edukują i tworzą lub zmieniają opinie, postawy i działania.
Jak działa public relations? Doskonałym przykładem jest retoryczne pytanie: czy szklanka jest w połowie pełna czy w połowie pusta? Obydwie odpowiedzi są prawidłowe. Ale tylko jedna niesie pozytywny przekaz. W strategii PR słowa mają znaczenie.
Odpowiednia strategia public relations może stworzyć potężną firmę i dać jej moc do pokonania niemal każdej przeszkody. Prawda jest też taka, że public relations może przynieść korzyści każdej firmie. Niezależnie od tego, czy jest jedną z listy Fortune 100, czy stoiskiem z lemoniadą.
Na obecnym, szybko rozwijającym się rynku, działania w zakresie public relations są istotną częścią komunikacji marketingowej. Wpływają na skuteczność strategii marketingowych firmy jako całości. Dlatego dla lepszych możliwości i wyników współpraca z uznaną agencją PR jest dziś praktycznie niezbędna do wyróżnienia się na tle konkurencji.
Jako agencja public relations, mamy respekt wobec potęgi PR-u. Poznajcie jego różne oblicza. Wszystkie dowodzące słuszności inwestowania czasu i wysiłku w działania PR. Aby bez względu na wszystko, zawsze pozostawać w pierwszym rzędzie.