Współpraca z influencerami w 2022
Współpraca z influencerami – jedni twierdzą, że to już się nie...
Współpraca z influencerami – jedni twierdzą, że to już się nie...
DNA marki jest esencją jej tożsamości. Definiuje to, co...
Reklama wirusowa to święty Graal marketingu. Każdy marzy, by to o...
Naturalność. To słowo klucz w przypadku marki Victoria Cymes....
Koncepcje marketingowe ewoluowały wraz z rozwojem rynku. Początkowo rola...
Guerilla marketing to sposób promowania produktów i usług dla...
Astroturfing to niezwykle kontrowersyjna praktyka marketingowa. Nic dziwnego, że zwykle...
Food marketing to nasza specjalność. Z kolei z marką...
Launch produktu to coś, co wielkie firmy robią regularnie. Ale...
Otoczenie marketingowe jest tłem dla wszystkich organizacji. Te firmy,...
Rotacja pracowników i brak kompetentnej kadry oznaczają dla firmy...
Opinie mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe. Chcąc skutecznie...
Onboarding pracownika nie w każdej firmie przebiega tak, jak...
EVP employer branding jest integralną częścią każdego nowoczesnego miejsca...
Femvertising to nazwa zjawiska wykorzystywania feminizmu jako narzędzia promocji. Branża...
Marketing referencyjny, marketing rekomendacyjny czy marketing szeptany to w...
Social media to ogromna przestrzeń. Zaplanowanie i przeprowadzenie skutecznej...
Commplace opinie zadowolonych klientów ceni na równi z tymi...
Instrumenty public relations, jeśli są dobrze wykorzystane, niosą wiele...
O sile przedsiębiorstwa świadczą nie tylko jego wyniki sprzedaży,...
Jeśli chodzi o sytuacje kryzysowe przykłady można by mnożyć....
Narzędzia komunikacji wewnętrznej wymagają dobrej strategii i konsekwencji w...
Content marketing wymaga odpowiedniej taktyki. W końcu w sieci...
Sytuacja kryzysowa to najczęściej coś, czego mało kto się...