Istota marketingu w IT
– co się sprawdza?
Branża IT to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów...
Branża IT to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów...
Jak zaplanować niezapomniane, a przy tym w pełni profesjonalne...
Rynek docelowy definiuje całą działalność firmy. Jego charakterystyka jest...
Celem każdego przedsiębiorstwa jest osiągnięcie przewagi konkurencyjnej, która umożliwi...
Wielu przedsiębiorców popełnia wielki błąd, skupiając się wyłącznie na...
Promocja sprzedaży to cenny instrument komunikacji marketingowej. Umiejętnie wykorzystana...
Agencja marketingowa lub reklamowa to słowa, które są kojarzone...
Prowadzenie działalności wymaga odpowiedniej wiedzy, przygotowania i zaangażowania. Każdy...
Działalność każdej firmy opiera się o sprawną komunikację z...
Masz tylko kilka sekund na to, żeby zainteresować potencjalnego...
E-commerce rozwija się w niesamowitym tempie – i nic...
Podejmowanie decyzji stanowi nieodłączną część zarządzania każdą organizacją i...
Strategia przywództwa kosztowego to jedna z trzech koncepcji, mających...
Aby efektywnie działać na rynku i odnosić sukcesu, w...
Firma, która chce odnosić sukcesy na rynku, myśli myśleć...
Nawet najlepsza reklama nie przyniesie efektów, jeśli błędnie określimy...
Nie da się odnosić sukcesów sprzedażowych, kierując jeden przekaz...
Sprzedaż to bardzo ważny element działalności każdej firmy. Bez...
Marketing to niesamowicie dynamiczny i szeroki dział biznesu. Dzieli...
Mówiąc o agencjach marketingowych mamy najczęściej na myśli te...
Trendy panujące na rynku związanym z marketingiem mocno wskazują...
Wraz z rozwojem świadomości konsumentów, rosną również ich wymagania,...
Podczas tworzenia, a następnie zarządzania swoją marką niezwykle istotnym...
Strategia rozwoju produktu (szerszym pojęciem jest strategia marketingowa produktu)...
Rozwój firmy nie jest łatwy. Dobry pomysł na biznes to dopiero początek. Następnie trzeba odkryć dochodową niszę. Zdefiniować docelową grupę odbiorców i mieć coś wartościowego, co można im sprzedać. Niezależnie od tego, czy będą to produkty, czy usługi, komunikowanie o nich staje się coraz trudniejsze.
Dlatego każdemu biznesowi potrzebna jest odpowiednia strategia marketingowa. Taka, która napędza rozwój firmy. Bez niej osiągnięcie zysku i utrzymanie się na powierzchni jest praktycznie niemożliwe.
Jak dotrzeć ze swoim przekazem do właściwych odbiorców i zrobić to skutecznie? Jak zwiększyć widoczność i sprzedaż przy niskim koszcie konwersji? Dzisiaj, gdy tak wiele firm walczy o uwagę odbiorców wszelkimi kanałami, strategia marketingowa jest jak kompas, który wskazuje właściwy kierunek na wzburzonym morzu.
Prawda jest taka, że to, co doprowadziło firmę do tego punktu w biznesie, w którym jest obecnie, prawdopodobnie nie przeniesie jej na następny poziom. Większość przedsiębiorców jest tak zajęta pracą „w” swoich biznesach, że nie pracują „nad” swoimi biznesami. W wyniku codziennej działalności firmy, która obejmuje obsługę klienta, wymagania związane z łańcuchem dostaw itd. strategia marketingowa często jest zaniedbywana.
Tymczasem strategia marketingowa jest dla firmy jak podróż z mapą, która wskazuje jaką drogą iść, by realizować dobrze zaplanowane projekty. Stawia mierzalne, jasno określone cele. Zobaczcie, jak taka podróż może wyglądać. I w jaki sposób mogą ją wspierać działania, które podejmuje agencja PR.