Wprowadzanie produktu na rynek – od czego zacząć?
Dookoła wprowadzania produktów na rynek funkcjonuje wiele mitów, które...
Dookoła wprowadzania produktów na rynek funkcjonuje wiele mitów, które...
Strategie promocji to zbiór narzędzi marketingowych, zmierzających do wypozycjonowania...
Wraz z rozwojem świadomości konsumentów, rosną również ich wymagania,...
Marketing polega na docieraniu do określonej grupy docelowej, w...
Trendy panujące na rynku związanym z marketingiem mocno wskazują...
Czy wiesz, że niektórzy klienci są w stanie zapłacić...
Zarządzanie marką pozwala utrzymać, poprawić i zwiększyć świadomość firmy...
Na hasło „wizerunek przedsiębiorstwa” nasuwa się ogromna ilość wyobrażeń....
Pojedynczy komunikat do mediów to jeszcze nie jest kampania...
Zarządzanie biznesem można porównać prowadzenia samochodu. Do tego, żeby...
Internet ma ogromny potencjał marketingowy. Za jego pośrednictwem można...
Dzisiejszy rynek jest bardzo konkurencyjny. Marka, która chce skutecznie...
Nie każda branża jest taka sama, a co za...
Sprzedaż to bardzo ważny element działalności każdej firmy. Bez...
Agencja konsultingowa. Skuteczne prowadzenie biznesu to niełatwe zadanie. Przedsiębiorcy...
Sam pomysł na biznes to nie wszystko. Kluczowe znaczenie...
Wizja przedsiębiorstwa to temat poruszany głównie na wykładach słynnych...
Agencja marketingowa lub reklamowa to słowa, które są kojarzone...
Na dzisiejszym rynku pracownika budowanie pozytywnego wizerunku firmy to...
Marketing usług i produktu to w świadomości wielu osób...
Marka to nazwa, symbolika. To coś, co odróżnia daną...
Audyt komunikacyjny to najbezpieczniejsza droga do znalezienia jasnej odpowiedzi...
Jeśli chcesz z powodzeniem działać na rynku, potrzebujesz odpowiedniej...
Skuteczna komunikacja zaczyna się od planu. Ten z kolei...
Rozwój firmy nie jest łatwy. Dobry pomysł na biznes to dopiero początek. Następnie trzeba odkryć dochodową niszę. Zdefiniować docelową grupę odbiorców i mieć coś wartościowego, co można im sprzedać. Niezależnie od tego, czy będą to produkty, czy usługi, komunikowanie o nich staje się coraz trudniejsze.
Dlatego każdemu biznesowi potrzebna jest odpowiednia strategia marketingowa. Taka, która napędza rozwój firmy. Bez niej osiągnięcie zysku i utrzymanie się na powierzchni jest praktycznie niemożliwe.
Jak dotrzeć ze swoim przekazem do właściwych odbiorców i zrobić to skutecznie? Jak zwiększyć widoczność i sprzedaż przy niskim koszcie konwersji? Dzisiaj, gdy tak wiele firm walczy o uwagę odbiorców wszelkimi kanałami, strategia marketingowa jest jak kompas, który wskazuje właściwy kierunek na wzburzonym morzu.
Prawda jest taka, że to, co doprowadziło firmę do tego punktu w biznesie, w którym jest obecnie, prawdopodobnie nie przeniesie jej na następny poziom. Większość przedsiębiorców jest tak zajęta pracą „w” swoich biznesach, że nie pracują „nad” swoimi biznesami. W wyniku codziennej działalności firmy, która obejmuje obsługę klienta, wymagania związane z łańcuchem dostaw itd. strategia marketingowa często jest zaniedbywana.
Tymczasem strategia marketingowa jest dla firmy jak podróż z mapą, która wskazuje jaką drogą iść, by realizować dobrze zaplanowane projekty. Stawia mierzalne, jasno określone cele. Zobaczcie, jak taka podróż może wyglądać. I w jaki sposób mogą ją wspierać działania, które podejmuje agencja PR.