Strategia skimming, czyli zbierania śmietanki. Co to jest?
Najczęstszy zarzut wobec marketerów jest zazwyczaj taki, że sprzedają towar tanio,...
Najczęstszy zarzut wobec marketerów jest zazwyczaj taki, że sprzedają towar tanio,...
Custom publishing staje się coraz bardziej popularny w polskich...
Pojedynczy komunikat do mediów to jeszcze nie jest kampania...
Na hasło „wizerunek przedsiębiorstwa” nasuwa się ogromna ilość wyobrażeń....
Marketing jest jednym z procesów, który wspiera markę w...
Nie każda branża jest taka sama, a co za...
Reklama otacza nas zewsząd każdego dnia. Mnogość przekazów pozwala...
Każdego dnia słyszymy „to tylko chwyt marketingowy, nie daj...
Ambush marketing kojarzy się większości przedsiębiorców z nieuczciwą konkurencją. To...
Subvertising to pojęcie opisywane w polskim internecie głównie na stronach zajmujących się...
Strategia rozwojowa jest zbędna? Każdy, kto tak uważa, może...
Dziś coraz częściej Twoi klienci mają już zaspokojone najważniejsze...
Jeszcze w latach 80. XX wieku to pojęcie właściwie...
Narzędzia motywacji i sama motywacja do pracy od dawna...
Skalowalność biznesu to w świecie marketingu modne pojęcie. Dla...
Wielu marzy o stworzeniu nowego modelu biznesowego, który zrewolucjonizuje świat,...
Wizja przedsiębiorstwa to temat poruszany głównie na wykładach słynnych...
Tożsamość marki i jej wizerunek to dość często mylone...
Rok 2020 wyznaczył 100-lecie współczesnych badań marketingowych. Opracowane w...
Wprowadzenie produktu na rynek powinno być częścią szerszego zamysłu...
Na dzisiejszym rynku pracownika budowanie pozytywnego wizerunku firmy to...
Selekcja pracowników ma miejsce wszędzie tam, gdzie odbywają się...
Według jednego z raportów cytowanych przez Forbes, globalny rynek...
Marketing usług i produktu to w świadomości wielu osób...
Rozwój firmy nie jest łatwy. Dobry pomysł na biznes to dopiero początek. Następnie trzeba odkryć dochodową niszę. Zdefiniować docelową grupę odbiorców i mieć coś wartościowego, co można im sprzedać. Niezależnie od tego, czy będą to produkty, czy usługi, komunikowanie o nich staje się coraz trudniejsze. Dlatego każdemu biznesowi potrzebna jest odpowiednia strategia marketingowa. Taka, która napędza rozwój firmy. Bez niej osiągnięcie zysku i utrzymanie się na powierzchni jest praktycznie niemożliwe.
Jak dotrzeć ze swoim przekazem do właściwych odbiorców i zrobić to skutecznie? Jak zwiększyć widoczność i sprzedaż przy niskim koszcie konwersji? Dzisiaj, gdy tak wiele firm walczy o uwagę odbiorców wszelkimi kanałami, strategia marketingowa jest jak kompas, który wskazuje właściwy kierunek na wzburzonym morzu.
Prawda jest taka, że to, co doprowadziło firmę do tego punktu w biznesie, w którym jest obecnie, prawdopodobnie nie przeniesie jej na następny poziom. Większość przedsiębiorców jest tak zajęta pracą „w” swoich biznesach, że nie pracują „nad” swoimi biznesami. W wyniku codziennej działalności firmy, która obejmuje obsługę klienta, wymagania związane z łańcuchem dostaw itd. strategia marketingowa często jest zaniedbywana.
Tymczasem strategia marketingowa jest dla firmy jak podróż z mapą, która wskazuje jaką drogą iść, by realizować dobrze zaplanowane projekty. Stawia mierzalne, jasno określone cele. Zobaczcie, jak taka podróż może wyglądać.