Informacja marketingowa – podstawa efektywnych działań
Efektywne funkcjonowanie na dzisiejszym, mocno konkurencyjnym rynku to nie...
Efektywne funkcjonowanie na dzisiejszym, mocno konkurencyjnym rynku to nie...
Każdy marzy o umiejętności przewidywania przyszłości. Osoby, które w...
Ponieważ marketing wpływa na zachowania ludzi od wielu lat,...
Skuteczna komunikacja zaczyna się od planu. Ten z kolei...
Sprzedaż to bardzo ważny element działalności każdej firmy. Bez...
Wizerunek firmy budujemy w sercach i głowach innych ludzi....
Wprowadzenie nowego produktu na dzisiejszy rynek to niełatwe zadanie....
Marketing jest jednym z procesów, który wspiera markę w...
Jeśli chcesz z powodzeniem działać na rynku, potrzebujesz odpowiedniej...
Penetracja rynku może być największym czynnikiem przyczyniającym się do...
Marketing nowoczesny – czyli jaki? Zmiany zaszły tak szybko, że...
Niezależnie od tego, jakie osiągasz wyniki sprzedażowe, z pewnością...
Masz tylko kilka sekund na to, żeby zainteresować potencjalnego...
Współczesny świat przepełniony informacjami powoduje, że każda firma musi...
Marketing polega na docieraniu do określonej grupy docelowej, w...
Firma, która chce odnosić spektakularne sukcesy na rynku, musi...
Czy wiesz, że niektórzy klienci są w stanie zapłacić...
Zarządzanie biznesem można porównać prowadzenia samochodu. Do tego, żeby...
Strategia rozwoju produktu (szerszym pojęciem jest strategia marketingowa produktu)...
Agencja konsultingowa może się okazać tym, czego potrzebujesz. Skuteczne...
Zarządzanie marką pozwala utrzymać, poprawić i zwiększyć świadomość firmy...
Marka to nazwa, symbolika. To coś, co odróżnia daną...
W Polsce pojęcie „marka pracodawcy” jest stosunkowo nowe. Jednak...
Co to jest marketing wewnętrzny? Dzięki niemu Twoi pracownicy...
Rozwój firmy nie jest łatwy. Dobry pomysł na biznes to dopiero początek. Następnie trzeba odkryć dochodową niszę. Zdefiniować docelową grupę odbiorców i mieć coś wartościowego, co można im sprzedać. Niezależnie od tego, czy będą to produkty, czy usługi, komunikowanie o nich staje się coraz trudniejsze.
Dlatego każdemu biznesowi potrzebna jest odpowiednia strategia marketingowa. Taka, która napędza rozwój firmy. Bez niej osiągnięcie zysku i utrzymanie się na powierzchni jest praktycznie niemożliwe.
Jak dotrzeć ze swoim przekazem do właściwych odbiorców i zrobić to skutecznie? Jak zwiększyć widoczność i sprzedaż przy niskim koszcie konwersji? Dzisiaj, gdy tak wiele firm walczy o uwagę odbiorców wszelkimi kanałami, strategia marketingowa jest jak kompas, który wskazuje właściwy kierunek na wzburzonym morzu.
Prawda jest taka, że to, co doprowadziło firmę do tego punktu w biznesie, w którym jest obecnie, prawdopodobnie nie przeniesie jej na następny poziom. Większość przedsiębiorców jest tak zajęta pracą „w” swoich biznesach, że nie pracują „nad” swoimi biznesami. W wyniku codziennej działalności firmy, która obejmuje obsługę klienta, wymagania związane z łańcuchem dostaw itd. strategia marketingowa często jest zaniedbywana.
Tymczasem strategia marketingowa jest dla firmy jak podróż z mapą, która wskazuje jaką drogą iść, by realizować dobrze zaplanowane projekty. Stawia mierzalne, jasno określone cele. Zobaczcie, jak taka podróż może wyglądać. I w jaki sposób mogą ją wspierać działania, które podejmuje agencja PR.