Plan marketingowy –
po co go tworzyć?
Zarządzanie biznesem można porównać prowadzenia samochodu. Do tego, żeby...
Zarządzanie biznesem można porównać prowadzenia samochodu. Do tego, żeby...
Agencja konsultingowa może się okazać tym, czego potrzebujesz. Skuteczne...
Strategia rozwoju produktu (szerszym pojęciem jest strategia marketingowa produktu)...
Na hasło „wizerunek przedsiębiorstwa” nasuwa się ogromna ilość wyobrażeń....
Trendy panujące na rynku związanym z marketingiem mocno wskazują...
Nie każda branża jest taka sama, a co za...
Wizja przedsiębiorstwa to temat poruszany głównie na wykładach słynnych...
Komunikacja niewerbalna jest „głośniejsza” niż wszelkie wypowiedziane słowa. Ujawnia...
Strategie promocji to zbiór narzędzi marketingowych, zmierzających do wypozycjonowania...
Współczesny świat przepełniony informacjami powoduje, że każda firma musi...
Podczas tworzenia, a następnie zarządzania swoją marką niezwykle istotnym...
Marka to nazwa, symbolika. To coś, co odróżnia daną...
Jak zaplanować niezapomniane, a przy tym w pełni profesjonalne...
Pozytywna tożsamość marki jest kluczowa. Unikalna tożsamość marki i...
Agencja marketingowa lub reklamowa to słowa, które są kojarzone...
Założenie nowej marki to duże przedsięwzięcie. To prawdziwa sztuka...
Działania marketingowe firmy to nie zawsze spektakularne akcje generujące...
Dookoła wprowadzania produktów na rynek funkcjonuje wiele mitów, które...
Wraz z rozwojem świadomości konsumentów, rosną również ich wymagania,...
Marketing polega na docieraniu do określonej grupy docelowej, w...
Czy wiesz, że niektórzy klienci są w stanie zapłacić...
Zarządzanie marką pozwala utrzymać, poprawić i zwiększyć świadomość firmy...
Pojedynczy komunikat do mediów to jeszcze nie jest kampania...
Internet ma ogromny potencjał marketingowy. Za jego pośrednictwem można...
Rozwój firmy nie jest łatwy. Dobry pomysł na biznes to dopiero początek. Następnie trzeba odkryć dochodową niszę. Zdefiniować docelową grupę odbiorców i mieć coś wartościowego, co można im sprzedać. Niezależnie od tego, czy będą to produkty, czy usługi, komunikowanie o nich staje się coraz trudniejsze.
Dlatego każdemu biznesowi potrzebna jest odpowiednia strategia marketingowa. Taka, która napędza rozwój firmy. Bez niej osiągnięcie zysku i utrzymanie się na powierzchni jest praktycznie niemożliwe.
Jak dotrzeć ze swoim przekazem do właściwych odbiorców i zrobić to skutecznie? Jak zwiększyć widoczność i sprzedaż przy niskim koszcie konwersji? Dzisiaj, gdy tak wiele firm walczy o uwagę odbiorców wszelkimi kanałami, strategia marketingowa jest jak kompas, który wskazuje właściwy kierunek na wzburzonym morzu.
Prawda jest taka, że to, co doprowadziło firmę do tego punktu w biznesie, w którym jest obecnie, prawdopodobnie nie przeniesie jej na następny poziom. Większość przedsiębiorców jest tak zajęta pracą „w” swoich biznesach, że nie pracują „nad” swoimi biznesami. W wyniku codziennej działalności firmy, która obejmuje obsługę klienta, wymagania związane z łańcuchem dostaw itd. strategia marketingowa często jest zaniedbywana.
Tymczasem strategia marketingowa jest dla firmy jak podróż z mapą, która wskazuje jaką drogą iść, by realizować dobrze zaplanowane projekty. Stawia mierzalne, jasno określone cele. Zobaczcie, jak taka podróż może wyglądać. I w jaki sposób mogą ją wspierać działania, które podejmuje agencja PR.