The group of our clients has grown by the Recevent agency, which deals with the implementation of comprehensive outdoor campaigns. The company uses modern, environmentally friendly technologies in large-format printing and during the implementation of entire OOH campaigns. Commplace's team of advertising and new media experts will take care of SEO, ADS and extensive public relations activities. All this to strengthen the brand's position on the market and improve its business results.
– Poszukujemy ciągłych dróg rozwoju, a współpraca ze sprawdzonym i doświadczonym graczem na rynku, jakim jest agencja PR Commplace, to dla nas kolejny krok na drodze budowania wizerunku naszej marki. Chcemy pokazywać odbiorcom, czym się zajmujemy i jakie techniki pracy stosujemy. Zdajemy sobie sprawę, jak istotną rolę w procesie sprzedażowym odgrywa obecność w mediach i Internecie. Liczymy na doświadczenie naszego partnera i jesteśmy przekonani o skuteczności wdrażanych działań – mówi Marta Wasilewska z Recevent.
Market data shows that the entire OOH sector in the world is constantly growing. Two years ago, its value was estimated at over $30 billion. Moreover, projections show that by 2024 this number will increase by more than 12 billion. And this is not surprising, because despite the digitization trend, internal advertising allows you to effectively reach the recipients with your message. And this has been an important point in marketing strategies for years.
– Skuteczna komunikacja firmy odgrywa ogromne znaczenie w prowadzeniu biznesu. Reputacja marki to jeden z najcenniejszych atutów przedsiębiorstwa. Naszym zadaniem jest zbudowanie wizerunku, zgodnego z przygotowaną ówcześnie strategią marketingową. To pozwoli nam zachować spójność przekazu we wszystkich kanałach - adds Bartosz Zieliński, Managing Director of Commplace.