Nawigacja

Wyjątkowy klient w portfolio Commplace – marka Recevent

Aktualności

Grono naszych klientów powiększyło się o agencję Recevent, która zajmuje się realizacją kompleksowych kampanii outdoorowych. Firma korzysta z nowoczesnych, proekologicznych technologii w druku wielkoformatowym oraz podczas realizacji całych kampanii OOH. Zespół ekspertów Commplace z zakresu reklamy i nowych mediów zadba o SEO, ADS a także obszerne działania public relations. Wszystko po to, by umocnić pozycję marki na rynku i poprawić jej wyniki biznesowe.

– Poszukujemy ciągłych dróg rozwoju, a współpraca ze sprawdzonym i doświadczonym graczem na rynku, jakim jest agencja PR Commplace, to dla nas kolejny krok na drodze budowania wizerunku naszej marki. Chcemy pokazywać odbiorcom, czym się zajmujemy i jakie techniki pracy stosujemy. Zdajemy sobie sprawę, jak istotną rolę w procesie sprzedażowym odgrywa obecność w mediach i Internecie. Liczymy na doświadczenie naszego partnera i jesteśmy przekonani o skuteczności wdrażanych działań – mówi Marta Wasilewska z Recevent.

Dane rynkowe pokazują, że cały sektor OOH na świecie nieustannie rośnie. 2 lata temu jego wartość szacowano na ponad 30 miliardów dolarów. Co więcej, prognozy pokazują, że do 2024 roku liczba ta wzrośnie o ponad 12 miliardów. I nie można się temu dziwić, gdyż mimo trendu digitalizacji, reklama wewnętrzna pozwala skutecznie dotrzeć z komunikatem do odbiorców. A to od lat stanowi ważny punkt w strategiach marketingowych. 

 – Skuteczna komunikacja firmy odgrywa ogromne znaczenie w prowadzeniu biznesu. Reputacja marki to jeden z najcenniejszych atutów przedsiębiorstwa. Naszym zadaniem jest zbudowanie wizerunku, zgodnego z przygotowaną ówcześnie strategią marketingową. To pozwoli nam zachować spójność przekazu we wszystkich kanałachdodaje Bartosz Zieliński, Dyrektor Zarządzający Commplace.

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt