Konkurencja pośrednia i bezpośrednia – czym się różnią?
Konkurencja pośrednia i bezpośrednia mają duży wpływ na szanse...
Konkurencja pośrednia i bezpośrednia mają duży wpływ na szanse...
Cele marketingowe to termin, który z pewnością padnie, jeśli...
Marketing terytorialny to inaczej marketing miejsc: miast, wsi i...
Analiza PESTEL pozwala zrozumieć zmiany i dzięki temu dostosować...
Strategia dyferencjacji może brzmieć skomplikowanie. W praktyce jest prostsza...
Marketing niszowy można porównać do połowu ryb. Wędkarz dokładnie...
Customizacja jest odpowiedzią na świat, w którym każdy chce,...
Strategie konkurowania opierają się na długofalowym planie działania firmy....
USP produktu nie jest konieczne tylko w jednym przypadku....
Rebranding marki Etisoft to złożony projekt, który zawierał szereg...
Wskaźnik GRP odzwierciedla natężenie kampanii reklamowej i jest uznawany...
Przycisk CTA działa niczym magiczny przycisk, sprawiający, że rzeczy...
Wskaźnik KPI to jeden z kluczowych wskaźników efektywności. Stanowi...
Instrumenty marketingowe to narzędzia wykorzystywane nie tylko w procesie...
Ambient reklama to narzędzie promocji stawiające na nieformalny przekaz. Chcąc...
Pozycjonowanie cenowe to jeden z elementów pozycjonowania marki. Na...
Koncepcje marketingowe ewoluowały wraz z rozwojem rynku. Początkowo rola...
Guerilla marketing to sposób promowania produktów i usług dla...
Stworzenie viralowych treści marketingowych, które użytkownicy sami będą sobie...
Astroturfing to niezwykle kontrowersyjna praktyka marketingowa. Nic dziwnego, że zwykle...
Konkurencja pozacenowa może być ważnym elementem strategii marketingowej na wymagającym rynku....
Kampania teaserowa, jak w przypadku większości kampanii marketingowych, ma na...
Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie to strategia, którą powinna opracować każda...
Otoczenie marketingowe jest tłem dla wszystkich organizacji. Te firmy,...