Brief projektowy
Co to jest brief projektowy? To pytanie często zadają...
Co to jest brief projektowy? To pytanie często zadają...
Co mają archetypy do marki? Fikcyjne postacie znane nam...
Skuteczna strategia content marketingowa to dzisiaj podstawa budowania pozytywnego...
Jakikolwiek biznes prowadzisz, dobry PR jest niezbędny do rozwoju...
Jeżeli chcesz dotrzeć ze swoim produktem lub usługami do...
Strategia różnicowania to najskuteczniejsze narzędzie, które może wykorzystać marka...
Konkurencja pośrednia i bezpośrednia mają duży wpływ na szanse...
Cele marketingowe to termin, który z pewnością padnie, jeśli...
Marketing terytorialny to inaczej marketing miejsc: miast, wsi i...
Analiza PESTEL pozwala zrozumieć zmiany i dzięki temu dostosować...
Strategia dyferencjacji może brzmieć skomplikowanie. W praktyce jest prostsza...
Marketing niszowy można porównać do połowu ryb. Wędkarz dokładnie...
Customizacja jest odpowiedzią na świat, w którym każdy chce,...
Strategie konkurowania opierają się na długofalowym planie działania firmy....
USP produktu nie jest konieczne tylko w jednym przypadku....
Rebranding marki Etisoft to złożony projekt, który zawierał szereg...
Wskaźnik GRP odzwierciedla natężenie kampanii reklamowej i jest uznawany...
Przycisk CTA działa niczym magiczny przycisk, sprawiający, że rzeczy...
Wskaźnik KPI to jeden z kluczowych wskaźników efektywności. Stanowi...
Instrumenty marketingowe to narzędzia wykorzystywane nie tylko w procesie...
Ambient reklama to narzędzie promocji stawiające na nieformalny przekaz. Chcąc...
Pozycjonowanie cenowe to jeden z elementów pozycjonowania marki. Na...
ATL marketing i BTL marketing to dwie strategie marketingowe...
Koncepcje marketingowe ewoluowały wraz z rozwojem rynku. Początkowo rola...