Nawigacja

Rebranding marki Etisoft: nowe logo

AktualnościBrandingStrategia marketingowa
Commplace agencja PR

Rebranding marki Etisoft to złożony projekt, który zawierał szereg mniejszych działań, jakie zostały nam powierzone. Jednym z nich było zaprojektowanie nowej wersji logotypu. Logotypu, który będzie wizualizacją najważniejszych filarów marki Etisoft – z jednej strony doświadczenia i wiedzy z zakresu nowych technologii, z drugiej – ciągłego rozwoju firmy, jej pracowników i produktów.

O firmie Etisoft

Firma Etisoft funkcjonuje na rynku już od ponad 20 lat. Misją firmy jest ciągły rozwój poprzez produkcję nowoczesnych oznaczeń przemysłowych i systemów Auto ID dostosowanych do indywidualnych wymagań użytkowników. Ponadto w pierwszym kwartale 2020 roku marka wprowadziła na rynek innowację na skalę Europy – samoprzylepne maseczki jednorazowe, a także dodatkowe produkty z klasy Etisoft Personal Protection – przyłbice dla dorosłych oraz przyłbice dla dzieci. Największą wartością firmy Etisoft jest ponad 300-osobowy zespół wykwalifikowanych pracowników. W Etisoft pracują specjaliści stale poszukujący nowych rozwiązań, materiałów i surowców; eksperci zajmujący się systemami znakowania i automatycznej identyfikacji, oprogramowania i serwisu oraz technolodzy produkcji.

Planujesz rebranding marki?

Sprawdź, co proponujemy.

Wyzwania dla Commplace

Rebranding marki to ważny krok. Ciągły rozwój firmy Etisoft wymaga zastosowania odpowiedniej komunikacji. Nowe logo musi być spójne z pożądanym wizerunkiem firmy – nowoczesnej, zatrudniającej profesjonalistów. Ambicją ekspertów z Etisoft jest bowiem nie tylko ekspansja na nowe rynki, ale przede wszystkim aktywny udział w zmianach, jakie mają miejsce w branży. Marka nie chce być jedynie uczestnikiem zmian, ale jej kreatorem.

Efekty współpracy

Odświeżony znak został zaprojektowany w taki sposób, aby podkreślić innowacyjność i profesjonalizm marki.

Ważnym dopełnieniem logo jest wielopłaszczyznowy claim: ETISOFT znaczy więcej (ETISOFT it means more), używany w materiałach marketingowych. Nieoczywista gra słów przykuwa uwagę odbiorcy, angażując go w poszukiwanie semantycznych i alegorycznych znaczeń. Claim pozwala bowiem z jednej strony na dosłowną identyfikację głównych działań firmy (od etykiet), jak i metaforyczne, ale jednocześnie skompresowane ujęcie wszystkich najważniejszych zalet Etisoft: bogatego doświadczenia, dynamizmu i autorskich rozwiązań działu R&D (do przemysłu 4.0).

W zespole projektowym Commplace znaleźli się m.in. graficy oraz specjaliści ds. brandingu. W efekcie stworzyliśmy projekt, nowoczesnego logo, które idealnie wpisuje się w wizerunek marki Etisoft.

Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace

Aby rebranding marki Etisoft przyniósł oczekiwany efekt, wykorzystaliśmy poniższe produkty i narzędza:            

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt