Rebranding marki Etisoft: nowe logo

Aktualności
Commplace agencja PR

Rebranding marki Etisoft to złożony projekt, który zawierał szereg mniejszych działań, jakie zostały nam powierzone. Jednym z nich było zaprojektowanie nowej wersji logotypu. Logotypu, który będzie wizualizacją najważniejszych filarów marki Etisoft – z jednej strony doświadczenia i wiedzy z zakresu nowych technologii, z drugiej – ciągłego rozwoju firmy, jej pracowników i produktów.

O firmie Etisoft

Firma Etisoft funkcjonuje na rynku już od ponad 20 lat. Misją firmy jest ciągły rozwój poprzez produkcję nowoczesnych oznaczeń przemysłowych i systemów Auto ID dostosowanych do indywidualnych wymagań użytkowników. Ponadto w pierwszym kwartale 2020 roku marka wprowadziła na rynek innowację na skalę Europy – samoprzylepne maseczki jednorazowe, a także dodatkowe produkty z klasy Etisoft Personal Protection – przyłbice dla dorosłych oraz przyłbice dla dzieci. Największą wartością firmy Etisoft jest ponad 300-osobowy zespół wykwalifikowanych pracowników. W Etisoft pracują specjaliści stale poszukujący nowych rozwiązań, materiałów i surowców; eksperci zajmujący się systemami znakowania i automatycznej identyfikacji, oprogramowania i serwisu oraz technolodzy produkcji.

Wyzwania dla Commplace

Rebranding marki to ważny krok. Ciągły rozwój firmy Etisoft wymaga zastosowania odpowiedniej komunikacji. Nowe logo musi być spójne z pożądanym wizerunkiem firmy – nowoczesnej, zatrudniającej profesjonalistów. Ambicją ekspertów z Etisoft jest bowiem nie tylko ekspansja na nowe rynki, ale przede wszystkim aktywny udział w zmianach, jakie mają miejsce w branży. Marka nie chce być jedynie uczestnikiem zmian, ale jej kreatorem.

Efekty współpracy

Odświeżony znak został zaprojektowany w taki sposób, aby podkreślić innowacyjność i profesjonalizm marki.

Ważnym dopełnieniem logo jest wielopłaszczyznowy claim: ETISOFT znaczy więcej (ETISOFT it means more), używany w materiałach marketingowych. Nieoczywista gra słów przykuwa uwagę odbiorcy, angażując go w poszukiwanie semantycznych i alegorycznych znaczeń. Claim pozwala bowiem z jednej strony na dosłowną identyfikację głównych działań firmy (od etykiet), jak i metaforyczne, ale jednocześnie skompresowane ujęcie wszystkich najważniejszych zalet Etisoft: bogatego doświadczenia, dynamizmu i autorskich rozwiązań działu R&D (do przemysłu 4.0).

W zespole projektowym Commplace znaleźli się m.in. graficy oraz specjaliści ds. brandingu. W efekcie stworzyliśmy projekt, nowoczesnego logo, które idealnie wpisuje się w wizerunek marki Etisoft.

Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace

Aby rebranding marki Etisoft przyniósł oczekiwany efekt, wykorzystaliśmy poniższe produkty i narzędza:            

Rebranding marki?

Nie zapomnij o logotypie.   

Szybki kontakt Zaloguj się Zamów ofertę