Badania ilościowe i jakościowe – ewolucja na przestrzeni stulecia
Rok 2020 wyznaczył 100-lecie współczesnych badań marketingowych. Opracowane w...
Rok 2020 wyznaczył 100-lecie współczesnych badań marketingowych. Opracowane w...
Wprowadzenie produktu na rynek powinno być częścią szerszego zamysłu...
Selekcja pracowników ma miejsce wszędzie tam, gdzie odbywają się...
Według jednego z raportów cytowanych przez Forbes, globalny rynek...
Aby nadążyć za dzisiejszym dynamicznym światem korporacyjnym, pracownik musi...
Jeśli myślisz poważnie o rozwoju firmy, zaczynasz z czasem...
Jeśli na poważnie myślisz o rozwijaniu firmy lub po...
Strategia ekspansji rynkowej wcale nie jest zarezerwowana dla gigantów....
Model sita to strategia zatrudniania pracowników i sposób na...
Analiza pięciu sił Portera funkcjonuje już ponad 40 lat....
Alians strategiczny daje dostęp do nowych rynków i natychmiastową...
Wszystko zmienia się w coraz szybszym tempie – technologia,...
W świecie handlu popularne są deklaracje, że wszystko już...
Psychologia reklamy pozwala zaplanować kolorystykę opakowań i całą marketingową...
Sezonowość sprzedaży istniała zawsze. Dziś jednak przedsiębiorstwa muszą wykazywać...
Internet pozwala analizować dane skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej. To...
Na czym polega różnicowanie produktu i dlaczego jest jednym...
Model Osterwaldera zaskakuje prostotą na tle innych podobnych rozwiązań biznesowych. Pozwala...
Komunikacja – wewnętrzna i zewnętrzna – ma kluczowe znaczenie...
Bariery rynkowe mogą uniemożliwić wystartowanie z koncepcją biznesową, prowadzenie...
Mikrosegmentacja umożliwia firmom osiągnięcie głębszego zrozumienia klienta. To z kolei...
Najczęściej przedsiębiorcy nie zdają sobie sprawy z tego, że...
Celem każdego właściciela firmy jest to, by jego marka...
Marka parasolowa jako pojęcie dezorientuje czasem samych marketerów. Warto...