Macierz McKinseya, czyli analiza biznesu na chłodno
Gdy w portfelu masz wiele różnych firm, nie możesz...
Gdy w portfelu masz wiele różnych firm, nie możesz...
Nie ma sensu konkurować w każdym segmencie rynku. Szczególnie,...
Współcześnie potencjalni klienci stale poddawani są oddziaływaniu reklamy i...
Konkurencyjność przedsiębiorstwa jest podstawową cechą współczesnej gospodarki rynkowej. A firmy powinny...
Jeżeli chodzi o branżę budowlaną, na polskim rynku mamy...
Czasem można sobie pozwolić na strategię rozpisaną na lata....
Współczesne przedsiębiorstwa funkcjonują w bardzo dynamicznie zmieniającym się otoczeniu....
Dobrze przemyślana i skutecznie wdrożona strategia pozwala na uzyskanie...
Czasy, gdy w większości branż dominowała jedna czy dwie...
71 proc. klientów z dwóch marek woli tę, która...
Do tradycyjnych dochodzą dziś co chwilę nowsze elementy komunikacji...
Marketing medialny to pojęcie, które zostało w polskiej literaturze...
Czy depozycjonowanie się opłaca? Dzięki niemu strona konkurencji spadnie w wynikach...
Poznanie kilku modnych teorii marketingowych to za mało, by...
Sukces prowadzenia działalności gospodarczej zależy nie tylko od właściwego...
Wprowadzając produkt na rynek możesz skupić się na jak...
Idealny przekaz reklamowy jest efektem przemyślanej strategii, genialnego pomysłu...
W sieci znajdziesz różne zestawienia – rodzaje strategii marketingowych...
Prowadzenie konta w mediach społecznościowych to wciąż dla wielu...
Reklama oraz PR to narzędzia wykorzystywane obecnie zarówno przez...
Organizacje przypominają żywe istoty, które rodzą się, dojrzewają, rozwijają...
Przyjęcie strategii błękitnego oceanu, przechodzenie na zupełnie nowe rynki...
Czy wiesz, że duża część millennialsów dopłaci za towar, jeśli będzie...
Na tle tanich i ciepłych krajów Szwecja nie jest...