Strategia marketingowa produktu z branży spożywczej – jaką wybrać?
Konsumenci sektora spożywczego są najtrudniejszą grupą docelową, narażoną na...
Konsumenci sektora spożywczego są najtrudniejszą grupą docelową, narażoną na...
Jak pokazują dane firmy analitycznej Gartner, wartość światowego rynku...
Instagram to jeden z najczęściej używanych kanałów informacyjno-społecznościowych. Za...
Jakie etapy zarządzania wyróżniamy? Internetowe źródła wymieniają różne elementy....
Przedsiębiorcy obawiają się wielu rzeczy, ale największym problemem zdaje...
Nawiązanie współpracy z siecią handlową to dla przedsiębiorcy Święty Graal....
Chaos, brak osoby odpowiedzialnej za decyzje i nieefektywne procedury...
Współczesny marketing spowodował, że zamiast oferowanego produktu, w centrum...
Otwarcie granic, postępująca globalizacja i rozwój handlu międzynarodowego. Wszystkie...
Przy rosnącym znaczeniu technologii w codziennym życiu, coraz trudniej...
We współczesnym świecie, zdominowanym przez nowoczesne technologie, tradycyjne formy...
Przedsiębiorstwo funkcjonuje na co dzień w bardzo niepewnym otoczeniu....
Marketing nowoczesny – czyli jaki? Zmiany zaszły tak szybko, że...
Przedsiębiorcy często mówią o własnej ofercie, używając mniej lub...
Wprowadzanie produktów do sieci handlowej wiąże się z trudnościami...
Wskaźniki biznesowe stanowią jedno z najważniejszych narzędzi zarządzania firmą....
Wcześniej proces dostaw firmowych był w dużej mierze ukryty...
Jakie są największe problemy polskich przedsiębiorców? Oczywiście wielu z...
W źródłach wymienianych jest 5,7, a nawet 8 elementów...
Główny zarzut wokół strategii SEO czy marketingowych jest taki,...
Gdy w portfelu masz wiele różnych firm, nie możesz...
Nie ma sensu konkurować w każdym segmencie rynku. Szczególnie,...
Media nazywane są czwartą władzą nie bez przyczyny. Odgrywają...
Współcześnie potencjalni klienci stale poddawani są oddziaływaniu reklamy i...