Treść główna
Kluczowe dane
- 31 200 000 odbiorców komunikatów
- 604 publikacji w Internecie i prasie
- 4 000 000 ekwiwalent reklamowy pozyskanych publikacji
- Pobierz Case study
Historia klienta
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska to jeden z najnowocześniejszych zakładów mleczarskich w Polsce. Powstała w 1972 roku w efekcie połączenia Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Dolistowie i Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Krypnie. Spółdzielnia specjalizuje się w produkcji serów dojrzewających typu holenderskiego i szwajcarskiego, masła extra oraz wyrobów proszkowanych.
Proces produkcji serów w monieckiej fabryce odbywa się przy pomocy najnowszych technologii. Kontrola na każdym etapie wytwarzania sprawia, że produkty są najwyższej jakości. Gwarancją tego jest Zakładowy Kodeks Dobrej Praktyki Produkcyjnej/Dobrej Praktyki Higienicznej GMP/GHP oraz System HACCP.
W 2020 roku marka przeszła rebranding, na który składały się: odświeżenie logo i opakowań oraz premiera nowej strony internetowej. To krok do umacniania dotychczasowej pozycji na rynku produktów mlecznych, oraz modernizacji MSM Mońki.

Cele strategii
Agencja PR Commplace - efekty naszych działań:
wzrost rozpoznawalności marki na tle konkurencyjnych brandów,
wzrost rozpoznawalności produktów marki,
zwiększenie wartości postrzeganej marki MSM Mońki,
dotarcie do potencjalnych odbiorców – zarówno z rynku B2B, jak i B2C,
podkreślenie wyróżników marki - nowoczesnego podejścia do tradycji oraz naturalnego pochodzenia produktów,
Rozwiązanie
Rozwiązanie:
Zaprojektowanie i implementacja strategii kampanii PR MSM Mońki.
Przygotowano 4 główne rodzaje komunikatów:
a) informacje wizerunkowe,
b) informacje produktowe,
c) informacje kontekstowe,
d) przepisy.
Informacje wizerunkowe bazowały na najnowszych wiadomościach ze świata MSM Mońki – zmianach opakowań poszczególnych rodzajów sera, czy odświeżeniu logotypu. W informacjach produktowych zaprezentowana została oferta Spółdzielni (m.in. ser Gouda, ser Aldamer), proces wyrobu i charakter produktów. Głównym wyróżnikiem komunikatów z trzeciej grupy, było umieszczenie produktów lub wypowiedzi przedstawiciela marki w szerszym kontekście (np. nawiązując do zdrowego odżywania). Tego rodzaju treści promowały nie tylko Spółdzielnie, ale także budowały wizerunek ekspertów, których zatrudnia. Na ostatni rodzaj przesyłanych materiałów składały się dwa elementy: autorski przepis oraz sesja zdjęciowa. Obydwie aktywności wspierane były przez ekspertów z Dworu Korona Karkonoszy – kucharzy oraz fotografów. Przesyłane przepisy nawiązywały do poszczególnych pór roku lub okazji.
Stosując wymienione rodzaje komunikatów, zapewniliśmy marce regularną obecność w mediach – zarówno drukowanych, jak i internetowych. Wśród grup mediów, które w szczególności były istotne z punktu widzenia marki MSM Mońki znalazły się media: kulinarne, ogólnopolskie, regionalne, lifestyleowe oraz kobiece.

Statystyki
- 31 200 000 dokładnie do tylu osób dotarliśmy z przekazem medialnym
- 4 000 000 ekwiwalent reklamowy publikacji
- 604 liczba publikacji ogółem
- 15 liczba stworzonych informacji prasowych, które były dystrybuowane do mediów
- 251 liczba publikacji w prasie
- 353 liczba publikacji w Internecie
Kampania PR – kolejny sukces Commplace
Dzięki przygotowanej przez nas strategii publikacje i wzmianki pojawiły się w tytułach takich jak: Gazeta Krakowska, Gazeta Wrocławska, Głos Pomorza, Gazeta Lubuska, obcasy.pl, wp.pl, dziennikklodzki.pl, beszamel.pl, naszemiasto.pl, Hurt i Detal, Handel Extra, Poradnik Handlowca.
Wykorzystane produkty
Place of communication
Dialog z klientem to esencja nowoczesnej komunikacji. Słuchasz wystarczająco uważnie? Czy Twoja strategia komunikacji dobrze opowiada o Twoim produkcie? Jakimi metodami mierzysz jej skuteczność? Dowiedz się więcejGrupa docelowa
Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić
Dowiedz się więcejPublic Relations
Przejmij kontrolę nad wizerunkiem i buduj świadomość swojej marki. Dowiedz się więcejPotrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?
