Treść główna

Kluczowe dane

  • 31 200 000 odbiorców komunikatów
  • 604 publikacji w Internecie i prasie
  • 4 000 000 ekwiwalent reklamowy pozyskanych publikacji
  • Pobierz Case study

Historia klienta

Moniecka Spółdzielnia Mleczarska to jeden z najnowocześniejszych zakładów mleczarskich w Polsce. Powstała w 1972 roku w efekcie połączenia Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Dolistowie i Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Krypnie. Spółdzielnia specjalizuje się w produkcji serów dojrzewających typu holenderskiego i szwajcarskiego, masła extra oraz wyrobów proszkowanych.
Proces produkcji serów w monieckiej fabryce odbywa się przy pomocy najnowszych technologii. Kontrola na każdym etapie wytwarzania sprawia, że produkty są najwyższej jakości. Gwarancją tego jest Zakładowy Kodeks Dobrej Praktyki Produkcyjnej/Dobrej Praktyki Higienicznej GMP/GHP oraz System HACCP.
W 2020 roku marka przeszła rebranding, na który składały się: odświeżenie logo i opakowań oraz premiera nowej strony internetowej. To krok do umacniania dotychczasowej pozycji na rynku produktów mlecznych, oraz modernizacji MSM Mońki.

Cele strategii

Efekty naszych działań:

Wzrost rozpoznawalności marki na tle konkurencyjnych brandów.
Wzrost rozpoznawalności produktów marki.
Zwiększenie wartości postrzeganej marki MSM Mońki.
Dotarcie do potencjalnych odbiorców – zarówno z rynku B2B, jak i B2C.
Podkreślenie wyróżników marki - nowoczesnego podejścia do tradycji oraz naturalnego pochodzenia produktów.

Rozwiązanie

Rozwiązanie:

Zaprojektowanie i implementacja strategii kampanii PR MSM Mońki.

Przygotowano 4 główne rodzaje komunikatów:
a) informacje wizerunkowe,
b) informacje produktowe,
c) informacje kontekstowe,
d) przepisy.

Informacje wizerunkowe bazowały na najnowszych wiadomościach ze świata MSM Mońki – zmianach opakowań poszczególnych rodzajów sera, czy odświeżeniu logotypu. W informacjach produktowych zaprezentowana została oferta Spółdzielni (m.in. ser Gouda, ser Aldamer), proces wyrobu i charakter produktów. Głównym wyróżnikiem komunikatów z trzeciej grupy, było umieszczenie produktów lub wypowiedzi przedstawiciela marki w szerszym kontekście (np. nawiązując do zdrowego odżywania). Tego rodzaju treści promowały nie tylko Spółdzielnie, ale także budowały wizerunek ekspertów, których zatrudnia. Na ostatni rodzaj przesyłanych materiałów składały się dwa elementy: autorski przepis oraz sesja zdjęciowa. Obydwie aktywności wspierane były przez ekspertów z Dworu Korona Karkonoszy – kucharzy oraz fotografów. Przesyłane przepisy nawiązywały do poszczególnych pór roku lub okazji.

Stosując wymienione rodzaje komunikatów, zapewniliśmy marce regularną obecność w mediach – zarówno drukowanych, jak i internetowych. Wśród grup mediów, które w szczególności były istotne z punktu widzenia marki MSM Mońki znalazły się media: kulinarne, ogólnopolskie, regionalne, lifestyleowe oraz kobiece.

Statystyki

  • 31 200 000 dokładnie do tylu osób dotarliśmy z przekazem medialnym
  • 4 000 000 ekwiwalent reklamowy publikacji
  • 604 liczba publikacji ogółem
  • 15 liczba stworzonych informacji prasowych, które były dystrybuowane do mediów
  • 251 liczba publikacji w prasie
  • 353 liczba publikacji w Internecie

Kampania PR – kolejny sukces Commplace

Dzięki przygotowanej przez nas strategii publikacje i wzmianki pojawiły się w tytułach takich jak: Gazeta Krakowska, Gazeta Wrocławska, Głos Pomorza, Gazeta Lubuska, obcasy.pl, wp.pl, dziennikklodzki.pl, beszamel.pl, naszemiasto.pl, Hurt i Detal, Handel Extra, Poradnik Handlowca.

Wykorzystane produkty

Place of communication

Dialog z klientem to esencja nowoczesnej komunikacji. Słuchasz wystarczająco uważnie? Czy Twoja strategia komunikacji dobrze opowiada o Twoim produkcie? Jakimi metodami mierzysz jej skuteczność? Dowiedz się więcej

Grupa docelowa

Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić

Dowiedz się więcej

Public relations

Public relations na miarę XXI wieku - e-PR, PR produktowy, PR korporacyjny i marketing conversion

Dowiedz się więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl