Usługi

Branding Strategia komunikacji Public relations Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Wsparcie sprzedaży Online marketing Projektowanie graficzne Komunikacja marketingowa Food marketing Eventy firmowe

Oferta konsultingowa

Marketing B2B Customer Lifetime Value Zarządzanie kryzysowe Komunikacja wewnętrzna Employer Branding Marketing referencyjny

Treść główna

Kluczowe dane

  • 31 200 000 odbiorców komunikatów
  • 604 publikacji w Internecie i prasie
  • 4 000 000 ekwiwalent reklamowy pozyskanych publikacji
  • Pobierz Case study

Historia klienta

Moniecka Spółdzielnia Mleczarska to jeden z najnowocześniejszych zakładów mleczarskich w Polsce. Powstała w 1972 roku w efekcie połączenia Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Dolistowie i Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Krypnie. Spółdzielnia specjalizuje się w produkcji serów dojrzewających typu holenderskiego i szwajcarskiego, masła extra oraz wyrobów proszkowanych.
Proces produkcji serów w monieckiej fabryce odbywa się przy pomocy najnowszych technologii. Kontrola na każdym etapie wytwarzania sprawia, że produkty są najwyższej jakości. Gwarancją tego jest Zakładowy Kodeks Dobrej Praktyki Produkcyjnej/Dobrej Praktyki Higienicznej GMP/GHP oraz System HACCP.
W 2020 roku marka przeszła rebranding, na który składały się: odświeżenie logo i opakowań oraz premiera nowej strony internetowej. To krok do umacniania dotychczasowej pozycji na rynku produktów mlecznych, oraz modernizacji MSM Mońki.

Cele strategii

Efekty naszych działań:

Wzrost rozpoznawalności marki na tle konkurencyjnych brandów.
Wzrost rozpoznawalności produktów marki.
Zwiększenie wartości postrzeganej marki MSM Mońki.
Dotarcie do potencjalnych odbiorców – zarówno z rynku B2B, jak i B2C.
Podkreślenie wyróżników marki - nowoczesnego podejścia do tradycji oraz naturalnego pochodzenia produktów.

Rozwiązanie

Rozwiązanie:

Zaprojektowanie i implementacja strategii kampanii PR MSM Mońki.

Przygotowano 4 główne rodzaje komunikatów:
a) informacje wizerunkowe,
b) informacje produktowe,
c) informacje kontekstowe,
d) przepisy.

Informacje wizerunkowe bazowały na najnowszych wiadomościach ze świata MSM Mońki – zmianach opakowań poszczególnych rodzajów sera, czy odświeżeniu logotypu. W informacjach produktowych zaprezentowana została oferta Spółdzielni (m.in. ser Gouda, ser Aldamer), proces wyrobu i charakter produktów. Głównym wyróżnikiem komunikatów z trzeciej grupy, było umieszczenie produktów lub wypowiedzi przedstawiciela marki w szerszym kontekście (np. nawiązując do zdrowego odżywania). Tego rodzaju treści promowały nie tylko Spółdzielnie, ale także budowały wizerunek ekspertów, których zatrudnia. Na ostatni rodzaj przesyłanych materiałów składały się dwa elementy: autorski przepis oraz sesja zdjęciowa. Obydwie aktywności wspierane były przez ekspertów z Dworu Korona Karkonoszy – kucharzy oraz fotografów. Przesyłane przepisy nawiązywały do poszczególnych pór roku lub okazji.

Stosując wymienione rodzaje komunikatów, zapewniliśmy marce regularną obecność w mediach – zarówno drukowanych, jak i internetowych. Wśród grup mediów, które w szczególności były istotne z punktu widzenia marki MSM Mońki znalazły się media: kulinarne, ogólnopolskie, regionalne, lifestyleowe oraz kobiece.

Statystyki

  • 31 200 000 dokładnie do tylu osób dotarliśmy z przekazem medialnym
  • 4 000 000 ekwiwalent reklamowy publikacji
  • 604 liczba publikacji ogółem
  • 15 liczba stworzonych informacji prasowych, które były dystrybuowane do mediów
  • 251 liczba publikacji w prasie
  • 353 liczba publikacji w Internecie

Kampania PR – kolejny sukces Commplace

Dzięki przygotowanej przez nas strategii publikacje i wzmianki pojawiły się w tytułach takich jak: Gazeta Krakowska, Gazeta Wrocławska, Głos Pomorza, Gazeta Lubuska, obcasy.pl, wp.pl, dziennikklodzki.pl, beszamel.pl, naszemiasto.pl, Hurt i Detal, Handel Extra, Poradnik Handlowca.

Wykorzystane produkty

Place of communication

Dialog z klientem to esencja nowoczesnej komunikacji. Słuchasz wystarczająco uważnie? Czy Twoja strategia komunikacji dobrze opowiada o Twoim produkcie? Jakimi metodami mierzysz jej skuteczność? Dowiedz się więcej

Grupa docelowa

Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić

Dowiedz się więcej

Public relations

Public relations na miarę XXI wieku - e-PR, PR produktowy, PR korporacyjny i marketing conversion

Dowiedz się więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt