W jaki sposób rebranding strony internetowej pozwoli zwiększyć liczbę klientów?

Opracowanie kompleksowego projektu nowej strony internetowej dla marki z branży nowych technologii.

Rebranding strony internetowej – przygotowanie nowej odsłony witryny QUADRA-NET opartej na najnowszych rozwiązaniach oraz dobrych praktykach związanych z UX.

wersje językowe

odświeżonych zakładek

Historia klienta

Sieć Serwisowa QUADRA-NET powstała w 2006 roku i działa na terenie Europy Środkowo-Wschodniej oferując różnorodny zakres usług serwisowych. Marka zajmuje wiodące pozycje rynkowe zarówno w sektorze usług B2B, jak i B2C. W ostatnich latach QUADRA-NET rozszerzyła portfolio usług o kolejne branże. W efekcie zapewnia kompleksowe rozwiązania w zakresie napraw sprzętu gospodarstwa domowego, IT, GSM, TV oraz urządzeń biurowych. Marka działa w 4 sektorach: usługi serwisowe gwarancyjne, usługi serwisowe pozagwarancyjne, likwidacja szkód z tytułu różnego rodzaju ubezpieczeń oraz usługi serwisowe dla biznesu. Obecnie QUADRA-NET zrzesza ponad 400 serwisów w ramach ponad 50 projektów.

Krysiak – firma rodzinna

Cele Biznesowe

Zaprojektowanie nowego wyglądu i funkcjonalności strony.

Optymizacja strony internetowej zgodnie z dobrymi praktykami UX oraz SEO.
Wzrost widoczności strony w wyszukiwarce Google oraz wzrost ruchu na stronie.
Dotarcie do potencjalnych klientów marki QUADRA-NET.

Rozwiązanie

Rebranding strony internetowej zakłada: przygotowanie projektu nowej strony, uwzględniającego odświeżenie szaty graficznej, struktury strony, contentu oraz niezbędnych działań z zakresu SEO. Całość ma stanowić system naczyń połączonych, które umożliwią potencjalnemu klientowi dotarcie do oferty marki, odnalezienie interesujących go informacji, a finalnie – złożenie zamówienia.

Rebranding – prezentacja zmian

Rebranding strony internetowej: struktura

Głównym celem było stworzenie ulepszonej nawigacji, dzięki której użytkownik będzie mógł jeszcze szybciej wyszukać interesujące go informacje o usługach marki QUADRA-NET. Co istotne, marka oferuje usługi naprawy ponad 100 kategorii produktów od ponad 100 producentów. Użytkownicy mają możliwość zgłoszenia naprawy, ale także sprawdzenia jej statusu i zgłoszenia opinii.

Podczas tworzenia strony zastosowano najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, umożliwiające sprawne i szybkie poruszanie się po witrynie – zarówno odbiorcom indywidualnym, jak i biznesowym. Odświeżono m.in. strukturę zakładek nadając im odpowiednie nazwy: „o firmie”, „dla biznesu”, „dla klienta”, „dla serwisu”, „aktualności”, „kontakt”. Każda z zakładek. Wdrożono dodatkowe podzakładki, które jeszcze bardziej ułatwią użytkownikom odnalezienie konkretnej usługi.

Rebranding Krysiak - logo
Rebranding Krysiak – logo Faworyt

Rebranding strony internetowej: działania SEO

Wdrożone zmiany dotyczyły także szerokiego zakresu działań pozycjonerskich. Dział SEO przeprowadził audyt dotychczasowej pozycji strony, kluczowych fraz oraz contentu prezentowanego na stronie. W efekcie powstała lista wytycznych, które należało wdrożyć już na etapie projektowania nowej strony oraz tych, które należy zastosować po uruchomieniu nowej wersji. Naszym celem było bowiem nie tylko stworzenie nowoczesnej, estetycznej strony internetowej, ale przede wszystkim strony, która będzie przyjazna dla algorytmów Google, a co za tym idzie – potencjalni odbiorcy w szybki sposób dotrą do prezentowanej na stronie oferty. Jest to kluczowy element, który stanowi jeden z ważniejszych punktów podczas realizacji nowej strony internetowej.

Wykorzystane produkty

Pozycjonowanie stron www

Grupa docelowa – analiza potrzeb
Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić

Tworzenie stron www
oraz sklepów przynoszących zyski

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?
Skontaktuj się z nami.

 

kontakt: +48 665 379 071

email: kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

 

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?

Skontaktuj się z nami.

 

infolinia:
+48 665 379 071

email:
kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy | SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia
sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy I SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Public relations
Kampania PR
Zarzadzanie kryzysowe
Komunikacja wewnętrzna
Employer Branding
Strategia marketingowa
Marketing B2B
Marketing referencyjny
Audyt marketingowy
Strategia komunikacji
Kanały komunikacji
Inne usługi
Customer lifetime value
Pozycjonowanie
Google Ads
Wsparcie sprzedaży
Tworzenie stron www
Eventy
Branding
Food Marketing
Case studies
Rebranding marki premium
Rebranding firmy rodzinnej
Strategia marketingowa
Inboud marketing
Zero waste
Firma
O nas
Kontakt
Panel logowania
Blog

Masz pytanie lub wątpliwość?
napisz
kontakt@commplace.pl
lub zadzwoń
+48 665 379 071