Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Case study

Media społecznościowe dla branży OZE z wykorzystaniem strategii employer branding

Klient Neptun Energy

OBSZARY DZIAŁANIA:

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
Neptun Energy to najsilniejsza sieć sprzedaży door-to-door w Polsce. W ostatnim kwartale 2022 zdecydowali, że w roku 2023 będą nie tylko najsilniejszą, ale i największą siecią sprzedaży w branży OZE.

Wyzwania

  1. Dostosowanie stylu i formatu komunikacji do poszczególnych grup odbiorców we wszystkich kanałach w mediach społecznościowych.
  2. Zbudowanie dopasowanej oraz zaangażowanej grupy odbiorców na każdym kanale social media - na Facebooku, Instagramie oraz na LinkedIn.
  3. Zaplanowanie i zbudowanie profesjonalnego wizerunku firmy w mediach społecznościowych oraz regularne publikacje z życia marki.

Nasze działania

Rezultat

Zbudowanie profesjonalnego wizerunku marki w mediach społecznościowych oraz zbudowanie dopasowanej i zaangażowanej grupy odbiorców dla każdego kanału. Regularne publikacje, które są odzwierciedleniem wartości marki. Wykorzystanie kanałów Facebook, Instagram i LinkedIn do działań employer branding, rekrutacyjnych oraz promocyjnych.
  • Obserwujący 2 000
  • Zasięg 150 000
  • Wizyty na profilach 26 000

Wykorzystane produkty

Strategia

Opracowanie skutecznej strategii komunikacji marki na podstawie analizy trendów, z dobraniem najlepszych narzędzi.
Dowiedz się więcej

Social Media

Skuteczne zarządzanie mediami społecznościowymi, wykorzystanie ich do realizacji celów sprzedażowych i promocyjnych firmy.
Dowiedz się więcej
Przygotowanie skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych dla Klienta z branży OZE, któremu zależało na komunikacji z grupą pracowników, a nie grupą odbiorców, czyli klientów ostatecznych, było dla nas wyzwaniem, które z sukcesem zrealizowaliśmy. Połączyliśmy tym samym strategię działania w mediach społecznościowych na różnych kanałach (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz strategię employer brandingową. Elastyczne podejście, znajomość trendów oraz branży pozwoliły nam wejść do ścisłej czołówki w zaledwie kwartał.
Opiekun biznesowy klienta

Bartosz Zieliński

Porozmawiajmy

Dzielimy się wiedzą, inspirujemy, doradzamy

Obserwuj nas na LinkedIn
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt