Usługi

Strategia komunikacji Public relations Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Kluczowe dane

Historia klienta

Firma Etisoft funkcjonuje na rynku już od ponad 25 lat. Kierunek, w którym podąża Etisoft wiąże się zarówno z rozwojem, który pozwoli utrzymać pozycję nowoczesnego i odpowiedzialnego dostawcy etykiet oraz z zaawansowanymi technologicznie produktami z zakresu automatyzacji procesów („Od etykiet do Przemysłu 4.0”). Ponadto w pierwszym kwartale 2020 roku marka wprowadziła na rynek innowację na skalę Europy – samoprzylepne maseczki jednorazowe, a także dodatkowe produkty z klasy Etisoft Personal Protection – przyłbice dla dorosłych oraz przyłbice dla dzieci. Największą wartością firmy Etisoft jest ponad 400-osobowy zespół wykwalifikowanych pracowników. W Etisoft pracują specjaliści stale poszukujący nowych rozwiązań, materiałów i surowców; eksperci zajmujący się systemami znakowania i automatycznej identyfikacji, oprogramowania i serwisu oraz technolodzy produkcji.
Obecnie marka Etisoft jest liderem na rynku w swojej branży. Stale powiększa portfolio oferowanych produktów i usług, działając zarówno na arenie polskiej, jak i zagranicznej.

Cele biznesowe:

Planowane efekty naszych działań:

Wzrost ruchu na stronie internetowej.
Wyróżnienie marki na tle konkurencji – polskiej, jak i zagranicznej.
Zwiększenie wartości postrzeganej marki Etisoft.
Dotarcie do potencjalnych klientów marki z sektora B2B.
Podkreślenie claimu „Etisoft znaczy więcej”.

Rozwiązanie

Rozwiązanie:

Naszym zadaniem było zaprojektowanie witryny, która będzie spójna z wizerunkiem Etisoft – firmy nowoczesnej, będącej pionierem w swojej branży.

Jednocześnie projekt musiał odzwierciedlać hasło „Etisoft znaczy więcej”. Ważnym elementem przy tworzeniu projektu strony i jej wdrażaniu była również optymalizacja pod kątem SEO. W efekcie witryna spełniać będzie zarówno wymagania użytkowników, ale również zostanie pozytywnie oceniona przez algorytmy Google.

Jaka powinna być nowa strona internetowa?

Nowa strona internetowa Etisoft posiada znacznie ulepszoną strukturę i nawigację. W efekcie odbiorca może w prosty i intuicyjny sposób wyszukać informacje na temat produktów, usług, czy samej Grupy Etisoft. Istotnym elementem było także stworzenie autorskiego agregatora wiedzy – strefy ETISIDE, Content hub pozwoli firmie umocnić wizerunek eksperta, zarazem prezentując poszczególnych profesjonalistów, którzy pracują w firmie.
Zastosowaliśmy również nowy „silnik”, czyli najnowocześniejsze rozwiązania, które pozytywnie wpłyną na parametry typu szybkość ładowania, dostępność strony. Zastosowany layout jest zbieżny z wartościami firmy, nawiązując do nowych technologii, doświadczenia i profesjonalizmu. Wykorzystane materiały graficzne przykuwają uwagę odbiorcy, naturalnie komponując się z treściami strony. Ważnym elementem podczas tworzenia strony były także działania SEO. Odpowiednie zaplecze sprawia, że witryna będzie przyjazna nie tylko dla jej użytkowników, ale algorytmów wyszukiwarek. W efekcie stanowić będzie mocny punkt w lejku sprzedażowym oraz wesprze działania wizerunkowe marki Etisoft.

O czym należy pamiętać, tworząc nową stronę? Przykład Etisoft

Wśród zadań, które wykonaliśmy, znajdują się:
• Weryfikacja contentu umieszczonego na starej stronie.
• Zaprojektowanie nowoczesnej struktury strony.
• Stworzenie dedykowanej szaty graficznej.
• Przygotowanie wytycznych dotyczących nowego contentu.
• Wsparcie w tworzeniu contentu (wytyczne dotyczące SEO).
• Uruchomienie dla nowej strony działań z zakresu SEO.
• Testowanie nowej strony internetowej.
• Wdrożenie gotowej witryny.

Każdy z poszczególnych etapów tworzenia nowej strony musiał wynikać z poprzedniego i być spójny z ustalona wizją. Nasi specjaliści odpowiadali także za wdrożenie nowej strony internetowej, tak by odbiorcy od samego początku otrzymali atrakcyjne narzędzie, które pozwoli im zapoznać się z ofertą marki i skontaktować z jej przedstawicielami.

Wykorzystane produkty

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron www - kompleksowe SEO dla stron oraz sklepów

Dowiedz się więcej

Grupa docelowa

Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić

Dowiedz się więcej

Tworzenie stron www

Tworzenie stron www oraz sklepów przynoszących zyski

Dowiedz się więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt