Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Case study

Obniżenie kosztów kampanii wizerunkowej w mediach o 2,8 mln zł dla marki z branży wnętrzarskiej

Klient Anwis

Obszary działania:

  • Media relations
  • Copywriting
  • Telemarketing prasowy
  • PR
Marka ANWIS należy do światowego lidera produkcji nowoczesnych osłon okiennych, Grupy WAREMA. ANWIS istnieje na rynku od 1979 r. i należy do czołówki europejskich producentów. W ofercie firmy znajduje się bogaty asortyment różnego rodzaju przesłon okiennych w systemach wewnętrznych i zewnętrznych, w tym: poziome, pionowe, rolowane i plisowane, które marka dystrybuuje z pomocą swoich partnerów biznesowych. Działania marki i jej produkty cechują dbałość o funkcjonalność, wzornictwo, stosowanie najnowszych materiałów, a także realizacja produktów pod indywidualne zamówienie.

Wyzwanie

  1. Wzrost rozpoznawalności marki Anwis i jej przedstawicieli jako ekspertów w branży, której są liderami produkcji, dzięki bezpłatnym publikacjom
  2. Dotarcie do zasięgowych mediów lifestyle, branżowych, biznesowych, lokalnych i ogólnopolskich, których czytelnicy są docelowymi klientami marki
  3. Wzmacnianie wiarygodnych opinii o produktach i usługach marki poprzez tworzenie wartościowych treści i wzmacnianie pozytywnego wizerunku wśród liderów opinii publicznej i grup docelowych

Nasze działania

Rezultat

W ciągu 8 miesięcy dzięki działaniom zespołów PR-owego i prasowego, pozyskaliśmy publikacje o łącznej wartości prawie 2,8 mln zł AVE. Tyle nasz klient musiałby zapłacić za osiągnięcie tego efektu bez wsparcia agencji PR. Taki wynik udało się nam osiągnąć dzięki dotarciu do największych tytułów prasowych i portali wśród spełniających kryteria produktu i marki: m.in. Cztery Kąty, Czas na wnętrze, M jak Mieszkanie, Moje mieszkanie, Weranda, Elle Decoration. Publikacje ukazały się zarówno w internecie, jak i w prasie drukowanej. W efekcie działań pozyskano ponad 580 publikacji, o łącznym zasięgu prawie 20 milionów.
  • AVE 2 788 577 zł
  • Zasięg 19 934 994
  • Liczba publikacji 584

Wykorzystane produkty

Public Relations

Kreujemy zauważalne i skuteczne komunikaty, które pozwolą przekazać wyłącznie to, na czym Ci zależy.
Dowiedz się więcej

Strategia komunikacji

Analizujemy trendy, dobierając najlepsze narzędzia.
Dowiedz się więcej

Newsletter prasowy

Automatyzujemy proces komunikacji z dziennikarzami
Dowiedz się więcej

Telemarketing prasowy

Regularnie rozmawiamy z kluczowymi mediami
Dowiedz się więcej

Materiały exclusive

Tworzymy ekskluzywne treści na wyłączność o Twojej marce na życzenie dziennikarzy
Dowiedz się więcej
Punktem wyjścia do osiągnięcia dobrego rezultatu prowadzonej kampanii były wielokrotne rozmowy z klientem: poznanie jego potrzeb, specyfiki branży i produktu, analiza rynku i konkurencji oraz dogłębne zbadanie profilu potencjalnego konsumenta. Wszystko po to, aby tworzone w kampanii treści były dopasowane do potrzeb klientów, atrakcyjne i bogate w praktyczne informacje i wskazówki, które podkreślą eksperckość marki, wzmocnią jej świadomość i pozytywny wizerunek oraz zainspirują do rozpoczęcia procesu zakupowego. Efekt końcowy w postaci 2,8 mln AVE oraz ponad 580 publikacji został osiągnięty dzięki obraniu właściwej strategii działań i skutecznej, systematycznej realizacji.
Opiekun biznesowy klienta

Bartosz Zieliński

Porozmawiajmy

Dzielimy się wiedzą, inspirujemy, doradzamy

Obserwuj nas na LinkedIn
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt