Rebranding marki spożywczej.

Opracowanie kompleksowej zmiany identyfikacji wizualnej firmy z branży spożywczej (zmiana logo, projekt opakowania produktu w różnych formatach).

Rebranding marki demonstrujący główne przewagi rozwijającej się firmy, z akcentem na wciąż aktualne wartości

– tradycyjną recepturę oraz naturalny sposób wytwarzania produktów.

wersji logotypu oraz logo

wersji opakowań linii serów w plastrach, oraz kartonów zbiorczych

wersji opakowań linii serów w blokach

Historia klienta

Moniecka Spółdzielnia Mleczarska w Mońkach należy do grona najnowocześniejszych zakładów mleczarskich w Polsce. Powstała 1 maja 1972 roku z połączenia Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Dolistowie i Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Krypnie. MSM specjalizuje się w produkcji serów dojrzewających typu holenderskiego i szwajcarskiego, masła extra oraz wyrobów proszkowanych: serwatki w proszku i okresowo odtłuszczonego mleka w proszku.

Produkcja w MSM w Mońkach odbywa się przy pomocy najnowszych technologii. Kontrola na każdym etapie wytwarzania sprawia, iż produkty są najwyższej jakości, czego gwarancją jest Zakładowy Kodeks Dobrej Praktyki Produkcyjnej/Dobrej Praktyki Higienicznej GMP/GHP oraz System HACCP.

Rebranding marki – odświeżenie logo oraz nowa odsłona projektów opakowań to krok do umacniania dotychczasowej pozycji na rynku produktów mlecznych, oraz modernizacji marki. Projekty prezentować będą nowoczesne podejście do tradycji, która od lat jest promowana przez producenta sera (m.in. w haśle „Tradycja smaku z doliny Biebrzy”).

Historia klienta

Cele Biznesowe

Umocnienie pozycji rynkowej marki MSM Mońki poprzez stworzenie adekwatnego brandingu (rebranding marki: logo i projekt opakowania produktu).

Wzrost zainteresowania marką przez potencjalnych partnerów biznesowych oraz klientów indywidualnych.

Rozwiązanie

Zaprojektowanie i implementacja nowej szaty graficznej (projekt opakowania produktu) oraz rebranding logo, tak, aby cała komunikacja wizualna była spójna z wizerunkiem Spółdzielni Mleczarskiej – podmiotu, który idzie z duchem czasu, lecz pamięta o silnych podstawach, którym jest wierny od lat.

Rebranding marki – odświeżone logo

Odświeżone logo MSM Mońki składa się z 2 elementów: ilustracji i logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę. Dzięki niej odbiorca wprowadzony jest w szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia. Z kolei logotyp, oparty na liternictwie dwuelementowym z delikatnymi szeryfami wyróżnia się mocnym i stabilnym charakterem, jednocześnie pozostając czytelnym dla odbiorcy. Logotyp został wykreślony od podstaw i nie bazuje na gotowym foncie, co nadaje mu indywidualnego, niepowtarzalnego stylu. Całość doskonale komponuje się z wartościami marki MSM Mońki.  

Rebranding Krysiak - logo
Rebranding Krysiak – logo Faworyt

Rebranding marki – projekt opakowania produktu na przykładzie linii serów w plastrach

Nowe opakowania prezentują nowoczesne podejście do tradycji, która od lat jest promowana przez MSM Mońki. Opakowanie każdego rodzaju sera wyróżnia się kolorem, ale i dedykowanym wzorem widocznym po bokach. W nowych opakowaniach serów żółtych zastosowano dotychczasowe rozwiązanie, które umożliwia ich wielokrotne zamykanie i otwieranie, co miało swoje odzwierciedlenie w projekcie graficznym.

Rebranding marki – projekt opakowania produktów na przykładzie linii serów w blokach

Projekty opakowań linii serów w blokach są każdorazowo dopasowane do kategorii produktu. Wyróżnia je kolor oraz dobrze widoczna nazwa sera. Całość dopełnia odświeżone logo marki MSM Mońki. Opakowania są spójne z głównym celem rebrandingu marki –  prezentacji nowoczesnego podejścia do wartości wyznawanych przez MSM Mońki.

Rebranding Krysiak – logo Handy
Rebranding Krysiak – logo Lider

Rebranding marki – projekt opakowania produktu na przykładzie kartonów zbiorczych

Projekty kartonów zbiorczych zostały stworzone zgodnie z wytycznymi zastosowanymi w całym procesie rebrandingu. Odświeżone logo każdorazowo zostało dopasowane kolorystycznie do gatunku sera. Całość jest spójna z wizerunkiem marki oraz pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej.

 

Wykorzystane produkty

Audyt materiałów graficznych
wykorzystywanych w firmie

Projekt opakowania produktu

Branding plus strategia
budowy silnej marki

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?
Skontaktuj się z nami.

 

kontakt: +48 665 379 071

email: kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

 

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?

Skontaktuj się z nami.

 

infolinia:
+48 665 379 071

email:
kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy | SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia
sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy I SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Public relations
Kampania PR
Zarzadzanie kryzysowe
Komunikacja wewnętrzna
Employer Branding
Strategia marketingowa
Marketing B2B
Marketing referencyjny
Audyt marketingowy
Strategia komunikacji
Kanały komunikacji
Inne usługi
Customer lifetime value
Pozycjonowanie
Google Ads
Wsparcie sprzedaży
Tworzenie stron www
Eventy
Branding
Food Marketing
Case studies
Rebranding marki premium
Rebranding firmy rodzinnej
Strategia marketingowa
Inboud marketing
Zero waste
Firma
O nas
Kontakt
Panel logowania
Blog

Masz pytanie lub wątpliwość?
napisz
kontakt@commplace.pl
lub zadzwoń
+48 665 379 071