Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Kluczowe dane

  • 6 wersji logotypu oraz logo
  • 5 wersji opakowań linii serów w plastrach, oraz kartonów zbiorczych
  • 7 wersji opakowań linii serów w blokach
  • Pobierz Case study

Historia klienta

Moniecka Spółdzielnia Mleczarska w Mońkach należy do grona najnowocześniejszych zakładów mleczarskich w Polsce. Powstała 1 maja 1972 roku z połączenia Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Dolistowie i Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Krypnie. MSM specjalizuje się w produkcji serów dojrzewających typu holenderskiego i szwajcarskiego, masła extra oraz wyrobów proszkowanych: serwatki w proszku i okresowo odtłuszczonego mleka w proszku.

Produkcja w MSM w Mońkach odbywa się przy pomocy najnowszych technologii. Kontrola na każdym etapie wytwarzania sprawia, iż produkty są najwyższej jakości, czego gwarancją jest Zakładowy Kodeks Dobrej Praktyki Produkcyjnej/Dobrej Praktyki Higienicznej GMP/GHP oraz System HACCP.

Rebranding marki – odświeżenie logo oraz nowa odsłona projektów opakowań to krok do umacniania dotychczasowej pozycji na rynku produktów mlecznych, oraz modernizacji marki. Projekty prezentować będą nowoczesne podejście do tradycji, która od lat jest promowana przez producenta sera (m.in. w haśle „Tradycja smaku z doliny Biebrzy”).

CELE BIZNESOWE

Umocnienie pozycji rynkowej marki MSM Mońki poprzez stworzenie adekwatnego brandingu (rebranding marki: logo i projekt opakowania produktu).

Wzrost zainteresowania marką przez potencjalnych partnerów biznesowych oraz klientów indywidualnych.

Rozwiązanie

ROZWIĄZANIE

Zaprojektowanie i implementacja nowej szaty graficznej (projekt opakowania produktu) oraz rebranding logo, tak, aby cała komunikacja wizualna była spójna z wizerunkiem Spółdzielni Mleczarskiej

podmiotu, który idzie z duchem czasu, lecz pamięta o silnych podstawach, którym jest wierny od lat.

Rebranding marki – odświeżone logo

Odświeżone logo MSM Mońki składa się z 2 elementów: ilustracji i logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę. Dzięki niej odbiorca wprowadzony jest w szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia. Z kolei logotyp, oparty na liternictwie dwuelementowym z delikatnymi szeryfami wyróżnia się mocnym i stabilnym charakterem, jednocześnie pozostając czytelnym dla odbiorcy. Logotyp został wykreślony od podstaw i nie bazuje na gotowym foncie, co nadaje mu indywidualnego, niepowtarzalnego stylu. Całość doskonale komponuje się z wartościami marki MSM Mońki.

Rebranding marki – projekt opakowania produktu na przykładzie linii serów w plastrach, blokach oraz opakowań zbiorczych

Nowe opakowania prezentują nowoczesne podejście do tradycji, która od lat jest promowana przez MSM Mońki. Opakowanie każdego rodzaju sera wyróżnia się kolorem, ale i dedykowanym wzorem widocznym po bokach. W nowych opakowaniach serów żółtych zastosowano dotychczasowe rozwiązanie, które umożliwia ich wielokrotne zamykanie i otwieranie, co miało swoje odzwierciedlenie w projekcie graficznym

Projekty opakowań linii serów w blokach są każdorazowo dopasowane do kategorii produktu. Wyróżnia je kolor oraz dobrze widoczna nazwa sera. Całość dopełnia odświeżone logo marki MSM Mońki. Opakowania są spójne z głównym celem rebrandingu marki – prezentacji nowoczesnego podejścia do wartości wyznawanych przez MSM Mońki..

Projekty kartonów zbiorczych zostały stworzone zgodnie z wytycznymi zastosowanymi w całym procesie rebrandingu. Odświeżone logo każdorazowo zostało dopasowane kolorystycznie do gatunku sera. Całość jest spójna z wizerunkiem marki oraz pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej.

Wykorzystane produkty

Audyt marketingowy

Audyt marketingowy - analiza sposobu komunikacji i wydatków na marketing

Dowiedz się więcej

Place of graphics

7 na 10 badanych przyznaje, że ma lepszy zwrot z inwestycji, gdy do swych treści dodaje elementy graficzne. Dlaczego? Bądź wyrazisty i rozpoznawalny. Być może przyszedł czas na rebranding. Dowiedz się więcej

Place of food marketing

Czy wiesz, że najczęstszym tematem rozmów jest jedzenie? Wiemy, jak sprawić, by rozmawiano o Twoim produkcie. Przepis, aranżacja, stylizacja, fotografia kulinarna to food marketing w wydaniu Commplace. Dowiedz się więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt