Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Case study

Mieszkanie pełne PROFIT-ów, czyli dzień otwarty dla branży deweloperskiej z wykorzystaniem kampanii w Social Media

Klient Profit Development

OBSZARY DZIAŁANIA:

  • PR
  • Event Marketing
  • Facebook
PROFIT Development S.A. to wrocławski deweloper, który działa na rynku nieruchomości od 2003 roku. Buduje mieszkania - nie tylko na rynku wrocławskim - zarówno do celów prywatnych, jak również jako inwestycje.

Wyzwania

  1. Zbudowanie dopasowanej oraz zaangażowanej grupy odbiorców na Facebooku w celu zaproszenia na wydarzenie
  2. Publikacja informacji prasowych w mediach lokalnych oraz ogólnoinformacyjnych w kontekście Dnia Otwartego
  3. Zorganizowanie wydarzenia od A do Z – podwykonawcy, partnerzy, media, obecność na wydarzeniu

Nasze działania

Rezultat

Wydarzenie zgromadziło dziesiątki potencjalnych klientów, którzy byli zainteresowani inwestycją dewelopera. W ramach wydarzenia o dedykowanej nazwie „Mieszkanie pełne PROFIT-ów” Commplace zorganizował szereg niestandardowych działań, m.in.:

• Spotkanie z ekspertem home staging Anną Kwapisz, która przeprowadziła "szybki kurs" atrakcyjnego urządzania wnętrz – przydatny dla codziennego życia, pracy w trybie home working, a także dla zainteresowanych mieszkaniami pod wynajem

• Specjalne stanowisko, gdzie doradca finansowy Notus Finanse podpowiadał opcje finansowania, doradzał, przedstawiał informacje o zmianach w obecnym systemie kredytowym

• Spotkanie z ekspertem ds. wyboru łóżek i materacy firmy Azzardi, czyli zdrowego snu. Uczestnicy wydarzenia zyskali informacje na temat wpływu materaca na prawidłową postawę, kręgosłup, codzienne funkcjonowanie w trybie siedzącym

• Warsztat florystyczny z ekspertką z firmy Zarosło na temat roślin biurowych i do wnętrz domowych
Poza atrakcyjnością wydarzenia, informacja o wydarzeniu pojawiła się w mediach oraz wzbudzić zaangażowanie na Facebook.
  • Wyświetleń na Facebooku +200 000
  • Zasięg komunikatów w Social Mediach +50 000
  • Zasięg informacji medialnych ~3 000 000

Wykorzystane produkty

PR

Wykorzystujemy media, aby mówić o marce klienta i zdobywać uwagę odbiorców.
Dowiedz się więcej

Event Marketing

Sprawiamy, by określenia „legendarne” i „kultowe” na zawsze towarzyszyły eventom firmowym naszych klientów.
Dowiedz się więcej
Zorganizowanie wydarzenia od A do Z jest zawsze ogromnym wyzwaniem, ale po raz kolejny możemy z dumą powiedzieć, że stanęliśmy na wysokości zadania! Nasz zespół pracował ciężko, aby zapewnić doskonałą obsługę i spełnić oczekiwania naszego klienta. Cieszymy się, że nasze wysiłki przyniosły zadowolenie i satysfakcję. To dla nas ważne potwierdzenie, że nasza praca ma pozytywny wpływ na biznes naszych klientów. Dziękujemy Profit Development za zaufanie i możliwość uczestnictwa w inspirującym projekcie.
Opiekun biznesowy klienta

Bartosz Zieliński

Porozmawiajmy

Dzielimy się wiedzą, inspirujemy, doradzamy

Obserwuj nas na LinkedIn
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt