Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Case study

Konopacka – mieszkania na warszawskiej Pradze-Północ. Premiera sprzedaży nowej inwestycji PROFIT Development

Klient Profit Development

OBSZARY DZIAŁANIA

  • PR
  • Event Marketing
  • Facebook
PROFIT Development S.A. to wrocławski deweloper, który działa na rynku nieruchomości od 2003 roku. Buduje mieszkania - nie tylko na rynku wrocławskim - zarówno do celów prywatnych, jak również jako inwestycje.

Wyzwania

  1. Zaproszenie gości VIP, dziennikarzy oraz przedstawicieli opinii publicznej
  2. Zorganizowanie wydarzenia od A do Z – od koncepcji kreatywnej, po egzekucję pracy podwykonawców
  3. Koordynacja publikacji płatnych i bezpłatnych w imieniu klienta

Nasze działania

Rezultat

W połowie czerwca na Stalowej 52 odbyła się premiera inwestycji Konopacka, na którą Agencja Commplace w imieniu klienta, PROFIT Development, zaprosiła przedstawicieli władz lokalnych, instytucji publicznych oraz prywatnych, a także mediów. Wydarzenie swoją obecnością uświetnił m.in. Jacek Wachowicz, burmistrz Pragi-Północ, dla którego rozwój dzielnicy stanowi priorytet. Podczas spotkania okazało się, że jest wiele aspektów, które przyciągają ludzi na warszawską Pragę. Począwszy od praskiej serdecznej społeczności, przez ofertę kulturowo-oświatową po architekturę – zarówno tę historyczną, jak i współczesną. Wydarzenie na Stalowej 52 było w zorganizowane w formie wieczornego spotkania dla dziennikarzy, przedstawicieli biznesu oraz osób związanych z warszawską Pragą. W ramach eventu zorganizowaliśmy przestrzeń i okazję do rozmów na temat Pragi oraz inwestycji praskich. Na liście gości specjalnych byli m.in. Członkowie Zarządu PZFD, przedstawicieli biznesu, praskich liderów opinii oraz media biznesowo-ekonomiczne. W trakcie wydarzenia była także okazja zobaczenia szczegółów inwestycji z wykorzystaniem AR.
  • Zaproszonych gości specjalnych i przedstawicieli mediów 50
  • Zasięg w mediach 9,5 mln
  • wywiady Prezesa w TOP mediach 3

Wykorzystane produkty

PR

Wykorzystujemy media, aby mówić o marce klienta i zdobywać uwagę odbiorców
Dowiedz się więcej

Event Marketing

Sprawiamy, by określenia „legendarne” i „kultowe” na zawsze towarzyszyły eventom firmowym naszych klientów.
Dowiedz się więcej

Social Media

Skuteczne zarządzanie mediami społecznościowymi, wykorzystanie ich do realizacji celów sprzedażowych i promocyjnych firmy.
Dowiedz się więcej
Zorganizowanie angażującego wydarzenia od A do Z to zawsze ogromne wyzwanie, ale kolejny raz z dumą możemy powiedzieć, że sprostaliśmy temu zadaniu! Nasz zespół pracował nieustannie, aby zapewnić doskonałą obsługę i spełnić wszystkie oczekiwania naszego klienta .Istotne jest także to, że wydarzenie spotkało się z uznaniem i satysfakcją wszystkich obecnych na nim uczestników. To dla nas najlepszy dowód na to, że nasza praca ma pozytywny wpływ na biznes naszych klientów. Serdecznie dziękujemy firmie Profit Development za zaufanie i możliwość uczestnictwa w kolejnym, inspirującym projekcie. Jesteśmy gotowi na kolejne wyzwania i wiemy, że razem możemy osiągnąć jeszcze więcej!
Opiekun biznesowy klienta

Bartosz Zieliński

Porozmawiajmy

Dzielimy się wiedzą, inspirujemy, doradzamy

Obserwuj nas na LinkedIn
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt