Usługi

Branding Strategia komunikacji Public relations Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Wsparcie sprzedaży Online marketing Projektowanie graficzne Komunikacja marketingowa Food marketing Eventy firmowe

Oferta konsultingowa

Marketing B2B Customer Lifetime Value Zarządzanie kryzysowe Komunikacja wewnętrzna Employer Branding Marketing referencyjny

Treść główna

Kluczowe dane

  • 2 157 109 odbiorców komunikatu
  • 47 publikacji i wzmianek w internecie, prasie, telewizji i radiu
  • 1 miesiąc intensywnych przygotowań strategii i pracy nad implementacją
  • Pobierz Case study

Historia klienta

Gliwicka firma Etisoft stworzyła innowacyjny model samoprzylepnej maseczki ochronnej. Do produkcji maseczek wykorzystano najnowocześniejszą z posiadanych maszyn – specjalistyczne urządzenie umożliwiające wytwarzanie precyzyjnych wykrojów wielowarstwowych. Na co dzień wspiera ono produkcję na potrzeby branży samochodowej i elektronicznej. W związku z epidemią COVID-19 Zarząd podjął decyzję o zmianie zastosowania urządzenia i wprowadzeniu na rynek nowego produktu. W efekcie proces produkcji maseczek stał się w pełni automatyczny, a zastosowana nowoczesna technologia zagwarantowała wysoką jakość. Aktualnie samoprzylepne maseczki ochronne Masticks, obok przyłbic stanowią innowacyjne rozwiązanie z kategorii ETISOFT PERSONAL PROTECTION, wspierając profilaktykę antywirusową. Dystrybuowane są zarówno w kraju, jak i za granicę.

CELE STRATEGII I KAMPANII PR

Wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu – samoprzylepnej maseczki ochronnej Masticks.

Komunikacja marketingowa z akcentami na hasła: polska marka, innowacja, bezpieczeństwo.
Dotarcie do potencjalnych odbiorców – zarówno z rynku B2B, jak i B2C.

Rozwiązanie

ROZWIĄZANIE

Zaprojektowanie i implementacja strategii komunikacji marki Masticks.

Komunikacja marketingowa oparta na prezentacji innowacyjności polskiego rozwiązania, jednocześnie nawiązująca do dotychczasowego wizerunku marki – eksperta z zakresu nowych technologii.
Przygotowany przekaz skierowano do szerokiego grona odbiorców – zarówno mediów ogólnopolskich (TV, radio, portale internetowe, prasa), jak i branżowych.

Statystyki

  • 2 157 109 dokładnie do tylu osób dotarliśmy z przekazem medialnym
  • 2 liczba stworzonych informacji prasowych, które były dystrybuowane do mediów
  • 37 liczba publikacji w internecie
  • 3 liczba publikacji w prasie
  • 3 wzmianki w programach telewizyjnych
  • 4 wzmianki w audycjach radiowych

Komunikacja marketingowa – efekty przerosły nasze oczekiwania

Dzięki przygotowanej przez nas strategii PR publikacje i wzmianki pojawiły się w tytułach takich jak: Teleexpress, Dzień dobry TVN, TVP Katowice, Polska Agencja Prasowa, Polska Times, Radio Eska, Radio Złote Przeboje, Dziennik Zachodni.

Wykorzystane produkty

Audyt marketingowy

Audyt marketingowy - analiza sposobu komunikacji i wydatków na marketing

Dowiedz się więcej

Grupa docelowa

Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić

Dowiedz się więcej

Strategia komunikacji

Strategia komunikacji w Internecie - opracowanie i wdrożenie

Dowiedz się więcej

Kanały komunikacji marketingowej

Kanały komunikacji marketingowej

Dowiedz się więcej

Public relations

Public relations na miarę XXI wieku - e-PR, PR produktowy, PR korporacyjny i marketing conversion

Dowiedz się więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt