Treść główna

Kluczowe dane

  • 2 157 109 odbiorców komunikatu
  • 47 publikacji i wzmianek w internecie, prasie, telewizji i radiu
  • 1 miesiąc intensywnych przygotowań strategii i pracy nad implementacją
  • Pobierz Case study

Historia klienta

Gliwicka firma Etisoft stworzyła innowacyjny model samoprzylepnej maseczki ochronnej. Do produkcji maseczek wykorzystano najnowocześniejszą z posiadanych maszyn – specjalistyczne urządzenie umożliwiające wytwarzanie precyzyjnych wykrojów wielowarstwowych. Na co dzień wspiera ono produkcję na potrzeby branży samochodowej i elektronicznej. W związku z epidemią COVID-19 Zarząd podjął decyzję o zmianie zastosowania urządzenia i wprowadzeniu na rynek nowego produktu. W efekcie proces produkcji maseczek stał się w pełni automatyczny, a zastosowana nowoczesna technologia zagwarantowała wysoką jakość. Aktualnie samoprzylepne maseczki ochronne Masticks, obok przyłbic stanowią innowacyjne rozwiązanie z kategorii ETISOFT PERSONAL PROTECTION, wspierając profilaktykę antywirusową. Dystrybuowane są zarówno w kraju, jak i za granicę.

CELE STRATEGII I KAMPANII PR

Wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu – samoprzylepnej maseczki ochronnej Masticks.

Komunikacja marketingowa z akcentami na hasła: polska marka, innowacja, bezpieczeństwo.
Dotarcie do potencjalnych odbiorców – zarówno z rynku B2B, jak i B2C.

Rozwiązanie

ROZWIĄZANIE

Zaprojektowanie i implementacja strategii komunikacji marki Masticks.

Komunikacja marketingowa oparta na prezentacji innowacyjności polskiego rozwiązania, jednocześnie nawiązująca do dotychczasowego wizerunku marki – eksperta z zakresu nowych technologii.
Przygotowany przekaz skierowano do szerokiego grona odbiorców – zarówno mediów ogólnopolskich (TV, radio, portale internetowe, prasa), jak i branżowych.

Statystyki

  • 2 157 109 dokładnie do tylu osób dotarliśmy z przekazem medialnym
  • 2 liczba stworzonych informacji prasowych, które były dystrybuowane do mediów
  • 37 liczba publikacji w internecie
  • 3 liczba publikacji w prasie
  • 3 wzmianki w programach telewizyjnych
  • 4 wzmianki w audycjach radiowych

Komunikacja marketingowa – efekty przerosły nasze oczekiwania

Dzięki przygotowanej przez nas strategii PR publikacje i wzmianki pojawiły się w tytułach takich jak: Teleexpress, Dzień dobry TVN, TVP Katowice, Polska Agencja Prasowa, Polska Times, Radio Eska, Radio Złote Przeboje, Dziennik Zachodni.

Wykorzystane produkty

Audyt marketingowy

Audyt marketingowy - analiza sposobu komunikacji i wydatków na marketing

Dowiedz się więcej

Grupa docelowa

Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić

Dowiedz się więcej

Strategia komunikacji

Strategia komunikacji w Internecie - opracowanie i wdrożenie

Dowiedz się więcej

Kanały komunikacji marketingowej

Kanały komunikacji marketingowej

Dowiedz się więcej

Public relations

Public relations na miarę XXI wieku - e-PR, PR produktowy, PR korporacyjny i marketing conversion

Dowiedz się więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl