Rebranding marki technologicznej – nowa odsłona logo i strony internetowej Etisoft.

Opracowanie kompleksowej zmiany identyfikacji wizualnej firmy z branży technologicznej.

Rebranding marki demonstrujący główne przewagi rozwijającej się firmy, z akcentem budowanie silnej i rozpoznawalnej marki ETISOFT.

wizualizacji wykorzystania logotypu na różnorodnych nośnikach

wersji kolorystycznych logotypu

Historia klienta

Firma Etisoft funkcjonuje na rynku już od ponad 20 lat. Misją firmy jest ciągły rozwój poprzez produkcję nowoczesnych oznaczeń przemysłowych i systemów Auto ID dostosowanych do indywidualnych wymagań użytkowników. Ponadto w pierwszym kwartale 2020 roku marka wprowadziła na rynek innowację na skalę Europy – samoprzylepne maseczki jednorazowe, a także dodatkowe produkty z klasy Etisoft Personal Protection – przyłbice dla dorosłych oraz przyłbice dla dzieci. Największą wartością firmy Etisoft jest ponad 300-osobowy zespół wykwalifikowanych pracowników. W Etisoft pracują specjaliści stale poszukujący nowych rozwiązań, materiałów i surowców; eksperci zajmujący się systemami znakowania i automatycznej identyfikacji, oprogramowania i serwisu oraz technolodzy produkcji.

Obecnie marka Etisoft jest liderem na rynku w swojej branży. Stale powiększa portfolio oferowanych produktów i usług, działając zarówno na arenie polskiej, jak i zagranicznej.

Krysiak – firma rodzinna

Cele Biznesowe

Zwiększanie wartości grupy Etisoft.

Zbudowanie silnej rozpoznawalnej marki ETISOFT i utrzymanie wizerunku dynamicznej firmy zatrudniającej profesjonalistów.
Wzrost zainteresowania marką przez potencjalnych partnerów biznesowych oraz klientów (zarówno krajowych, jak i zagranicznych).
Umocnienie pozycji firmy na rynkach zagranicznych.

Rozwiązanie

Rebranding marki, na który składało się zaprojektowanie i implementacja nowego logo, tak aby cała komunikacja wizualna była spójna z pożądanym wizerunkiem Etisoft – marki nowoczesnej, kreującej trendy, będącej liderem w swojej dziedzinie.

Rebranding marki – odświeżone logo

Przeprowadzenie liftingu logo stanowiło unowocześnienie i wzmocnienie całego wizerunku ETISOFT. Odświeżony znak został zaprojektowany tak, by ułatwić marce ekspansję na nowe rynki, jednocześnie podkreślając jej profesjonalizm i innowacyjność. Nowe logo pozwoli także na silne wyróżnienie się marki na tle zagranicznej konkurencji.

Rebranding Krysiak - logo
Rebranding Krysiak - logo

ETISOFT znaczy więcej

Istotnym dopełnieniem logo stał się wielopłaszczyznowy claim „ETISOFT znaczy więcej” (ETISOFT it means more). Ta nieoczywista gra słów przykuwa uwagę odbiorcy, angażując go w poszukiwanie semantycznych i alegorycznych znaczeń. Przedstawiony claim pozwala z jednej strony na dosłowną identyfikację głównych działań firmy (od etykiet), jak i metaforyczne, lecz skompresowane ujęcie wszystkich najważniejszych mocnych stron marki – bogatego doświadczenia, dynamizmu i autorskich rozwiązań działu R&D. Jako że marka działa zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym, zaproponowano zarówno polskie jak i angielskie dopełnienia claimu.

Ponadto eksperci Commplace przygotowali całościowy plan i harmonogram wdrożenia nowej identyfikacji wizualnej, który systematycznie był implementowany. Odświeżone logo zostało wykorzystanie na materiałach marketingowych marki Etisoft – wizytówkach, gadżetach, ofertach sprzedażowych, a także w gazetce firmowej – Nawoju.

Wykorzystane produkty

Branding plus strategia
budowy silnej marki

Naming oraz logo

Audyt materiałów graficznych
wykorzystywanych w firmie

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?
Skontaktuj się z nami.

 

kontakt: +48 665 379 071

email: kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

 

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?

Skontaktuj się z nami.

 

infolinia:
+48 665 379 071

email:
kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy | SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia
sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy I SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Public relations
Kampania PR
Zarzadzanie kryzysowe
Komunikacja wewnętrzna
Employer Branding
Strategia marketingowa
Marketing B2B
Marketing referencyjny
Audyt marketingowy
Strategia komunikacji
Kanały komunikacji
Inne usługi
Customer lifetime value
Pozycjonowanie
Google Ads
Wsparcie sprzedaży
Tworzenie stron www
Eventy
Branding
Food Marketing
Case studies
Rebranding marki premium
Rebranding firmy rodzinnej
Strategia marketingowa
Inboud marketing
Zero waste
Firma
O nas
Kontakt
Panel logowania
Blog

Masz pytanie lub wątpliwość?
napisz
kontakt@commplace.pl
lub zadzwoń
+48 665 379 071